Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 572
Likede indlæg: 5091

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf ManicNinja » 6. sep 2016, 19:19

Vinaia skrev:
POCKETKITTEN skrev:Sidder og læser weekendens aviser - de er så store, at jeg aldrig når at komme igennem dem i weekenden - og snacker blommetomater.

Jeg har købt dem til aftensmad i morgen, og nu har jeg ikke nok, for jeg kan ikke stoppe.

Tænk, at jeg er blevet en, der snacker tomater.

Hvis jeg begynder at omtale dem som sund slik, vil jeg gerne bede om en frivillig bortvisning ASAP, tak.

Haha, jeg troede lige, det var aviserne du havde tænkt dig at spise til aftensmad imorgen. :lol:

Samme her. Hvor er det dejligt, vi er flokmærkelige! :D
3
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 6. sep 2016, 19:54

Mennesker over 75 elsker beige tøj. Det er så weird. Gerne hele outfittet i den der mærkelige beige?
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Oddinary
Kort karma: 19
Likede indlæg: 254

Indlægaf Oddinary » 6. sep 2016, 20:54

Karkluden skrev:Mennesker over 75 elsker beige tøj. Det er så weird. Gerne hele outfittet i den der mærkelige beige?

Alle mænd over 70 har en, der ligner den her:

Billede
6
Allmost_Famous
Kort karma: 107
Likede indlæg: 1669

Indlægaf Allmost_Famous » 7. sep 2016, 18:06

Til samtlige forældremøder er der altid den der ene forælder, der siger noget så hjernedødt, at man får lyst til at hoppe i havnen. Eller skubbe dem i.
9
:lol:

Stofbind sælges: viewtopic.php?f=58&t=4479
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11696

Indlægaf Dirtylittledevil » 7. sep 2016, 18:11

Allmost_Famous skrev:Til samtlige forældremøder er der altid den der ene forælder, der siger noget så hjernedødt, at man får lyst til at hoppe i havnen. Eller skubbe dem i.

JA!
Jeg husker især "Jeg fik altså ikke helt fat i hvornår det var I begyndte at undervise i de forskellige ting i matematik, kan vi ikke gennemgå ALLE dagene i det nye skoleår, hvor I så fortæller lidt om hvad der laves hver enkelt dag?" (Den evindeligt overpertentlige forælder til læreren)
Og det gjorde de så. Mørklagt klasse med overheadprojektor. Flere fædre faldt i søvn.
6
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9656

Indlægaf kidkomb » 7. sep 2016, 18:23

Joe skrev:Jeg har nu tre dage i træk kigget på mit ur, da klokken var 18.10. Jeg har fødselsdag 18/10.
Det kan simpelthen ikke være et tilfælde. Nu skal jeg bare lige blive enig med mig selv om hvad det er, min underbevidsthed prøver at fortælle mig.

Når jeg kigger på mit ur på telefonen, er den så godt som altid noget med .34.
Jeg er blevet enig med mig selv om, at jeg bare har et fint indre ur, som er blevet tunet til 34.
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3407

Indlægaf dgd2007 » 7. sep 2016, 19:09

kidkomb skrev:
Joe skrev:Jeg har nu tre dage i træk kigget på mit ur, da klokken var 18.10. Jeg har fødselsdag 18/10.
Det kan simpelthen ikke være et tilfælde. Nu skal jeg bare lige blive enig med mig selv om hvad det er, min underbevidsthed prøver at fortælle mig.

Når jeg kigger på mit ur på telefonen, er den så godt som altid noget med .34.
Jeg er blevet enig med mig selv om, at jeg bare har et fint indre ur, som er blevet tunet til 34.

Sådan har vi alle vores åg at bære ... når jeg tænder for TV2 News, er det altid lige til Mercuri Urval-reklamen :stoned:
4
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 389
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3847

Indlægaf Delfin » 7. sep 2016, 19:29

Underlig morgen i cykelvognen. Alle, ikke bare en eller to, men alle passagerer rykkede sammen og gav plads til hinanden. Ikke en eneste stod slukøret tilbage på perronen foran en lukket dør. Miraklernes tid er ikke forbi og min tro på fremtiden blev genoprettet for en stund :blomst:
12
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5038

Indlægaf Fyrst Eberhard » 7. sep 2016, 20:31

Inde i havens fredelige isolation fra verdens galskab var der i dag meget lummert. Og ingen købmand.
For det meste har Irma kunne tilbyde friske forsyninger. Men ikke rigtig noget der kunne skabe glæde, når nu man alligevel lå dér i lummervarmen og skiftevis blev lullet i søvn af den messende radioavis-oplæser, for dernæst at blive revet ud af sin døs - og drøm om at sidde på en lille café i Monaco - af en primatlyd inde fra naboen. Derfor måtte en tørstig sjæl som mig op på den knasende Kildemoes og ud igennem de omkransende villaveje i søgen efter forfriskninger.

Jeg har i den seneste tid måttet undvære øl, da bugen nærmede sig Gert Petersen'ske dimensioner. Men i dag blev min ellers stålsatte jerndisciplin overmandet i Brugsen, da mit falkeblik låste sig fast på en smuk brunlig flaske med svag rødlig etiket. Flasken stod sammen med sine brødre oppe i et hjørne, på en hylde langt fra alle de andre øl. "Tilbud"..stod der. Tak som byder - og fluks smuttede der en kvartet i kurven. Hjemme i haven kunne jeg så nyde en dejlig ufiltreret, håndbrygget øl fra eksotiske Randers (bryghus).

"Lys strågul øl med hvid krone og stor smag" stod der på etiketten.

Ja ja...det siger de allesammen.
Jeg ville ha' skrevet: "Fremragende øl du bliver glad for"

To af dem er ikke længere iblandt os - resten får deres ligfærd på udvalgte eftermiddage sammen med mig og Kim's saltstænger. Og hvem vil ikke gerne stedes til hvile i min bug sammen med knuste saltstænger til tonerne af B.B. King og Lucille.
2
Peace!
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 328
Likede indlæg: 3722

Indlægaf Novella » 7. sep 2016, 21:02

Tweens bliver forbløffede, når man pludselig synger med på de nyeste tophits som Fast Car og You Don't Own Me og kender hele teksten.

:sarkasme:
8
OsCoccygis
Kort karma: 15
Likede indlæg: 345

Indlægaf OsCoccygis » 7. sep 2016, 22:04

Min nye nabo har også en kæreste, kan jeg høre :deer: :tie:
4
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1710

Indlægaf Guilded_Lily » 8. sep 2016, 06:26

Når man bare SKAL have vasket noget, der skal bruges næste dag, så står vaskemaskinen af midt i vasken. Klart.
2
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 51
Likede indlæg: 708

Indlægaf Charly » 8. sep 2016, 08:35

Lortechefer er der nok af....
0
Kan man ringe til en voksen?
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 72
Likede indlæg: 785

Indlægaf Mangoness » 8. sep 2016, 10:21

Dirtylittledevil skrev:
Allmost_Famous skrev:Til samtlige forældremøder er der altid den der ene forælder, der siger noget så hjernedødt, at man får lyst til at hoppe i havnen. Eller skubbe dem i.

JA!
Jeg husker især "Jeg fik altså ikke helt fat i hvornår det var I begyndte at undervise i de forskellige ting i matematik, kan vi ikke gennemgå ALLE dagene i det nye skoleår, hvor I så fortæller lidt om hvad der laves hver enkelt dag?" (Den evindeligt overpertentlige forælder til læreren)
Og det gjorde de så. Mørklagt klasse med overheadprojektor. Flere fædre faldt i søvn.

:klap:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:
Brugeravatar
paint
Kort karma: 93
Likede indlæg: 2348

Indlægaf paint » 8. sep 2016, 10:39

Karkluden skrev:Mennesker over 75 elsker beige tøj. Det er så weird. Gerne hele outfittet i den der mærkelige beige?

Farven matcher høreapparatet? :slem:
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen

Tilbage til "Generelt"