Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 70
Likede indlæg: 783

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Mangoness » 12. sep 2016, 17:26

Allmost_Famous skrev:Midten af september, og jeg har netop set den første facebookopdatering omhandlende julegaveindkøb.

Jeg købte min første julegave i august :blush:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 519
Likede indlæg: 2412

Indlægaf Bøtte » 12. sep 2016, 18:31

Mangoness skrev:
Allmost_Famous skrev:Midten af september, og jeg har netop set den første facebookopdatering omhandlende julegaveindkøb.

Jeg har snart en pakkekalender færdig :genert:
0
S :lun:
V :lun:
Oddinary
Kort karma: 19
Likede indlæg: 254

Indlægaf Oddinary » 12. sep 2016, 18:55

Bøtte skrev:
Mangoness skrev:

Stop det, planlægningsmennesker!

(Løber febrilsk rundt d. 22) :genert:
5
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 519
Likede indlæg: 2412

Indlægaf Bøtte » 12. sep 2016, 19:12

Oddinary skrev:
Bøtte skrev:
Mangoness skrev:

Stop det, planlægningsmennesker!

(Løber febrilsk rundt d. 22) :genert:

Jeg har en baby på vej, der kommer senest i starten af december OG en stor pige, der bliver 4 den 21. december, det kræver virkelig planlægning.
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5946

Indlægaf LadyFox » 12. sep 2016, 19:32

Der er en dame på Nørrebro der bliver seriøst hidsig når cykelister ikke holder tilbage for hende når hun går over vejen hvor der ikke er en fodgængerovergang, det er jo ret utrygt at skulle stå der midt på vejen og vente på at der ikke er flere cykler på cykelstien.
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11691

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. sep 2016, 23:51

En dame i min venskabskreds er gået hen og blevet slyngveninder med en frisør. Så nu bliver hun klippet gratis hos hende. Det har vel stået på i cirka 2 år nu. Jeg har ikke tænkt videre over det før i dag, da jeg kiggede igennem nogle gamle fotos på hendes facebook, og til min skræk opdagede at hun var gået fra at have det flotteste lange mørke bølgede hår, som jeg nærmest helt havde glemt, til at hun nu er klippet i noget der kan beskrives som "grydefrisure". MEGET kort pandehår og helt kort i nakken, og så har det fået et lilla skær der ser ret unaturligt ud. Jeg håber da at hun selv er glad for den udvikling. Personligt synes jeg det andet var tusind gange kønnere til hende.
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3406

Indlægaf dgd2007 » 13. sep 2016, 00:10

Dette er måske på grænsen af "dagligdag" (min i hvert fald) ... men jeg så lige noget fra Nat Geo Wild, hvor en flok capuchineraber flygtede fra en leopard op ad en bjergskråning. Der stod de så og smed klippestykker ned på leoparden, indtil den gik. De var så menneskelige - som noget fra middeladeren, hvor forsvarerne smed sten ned fra murene på den belejrede borg :)
3
Brugeravatar
Wolf
Kort karma: 5
Likede indlæg: 62

Indlægaf Wolf » 13. sep 2016, 18:28

Magasin, Århus ;
Bedstemor og to søde, mindre piger er på bytur - i hhv. 2 x Lyseblåt Frost outfit og lysegult Belle outfit :D

(Bedste var selvfølgelig i lyseblåt med strut)
17
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Fyrst Eberhard » 13. sep 2016, 19:20

For nylig afholdte en stor virksomhed personalefest for de ansatte i et kæmpe telt, placeret på et grønt område i udkanten af den by jeg bor i.

Da den åbenbart emsige bestyrelse trak stikket til jukeboxen kl. 22 og festen sluttede, søgte de ansatte ned mod centrums beværtninger. Dette foregik, for mange af dem, voldsomt dinglende, med spiritusflasker i hånden og uden hensyntagen til trafiklys, bløde og hårde trafikanter og færdselsregler generelt.
I deres fremdrift mod den næste oase, pissede og brækkede mange sig uhæmmet ud over almindelige menneskers snorlige hække, haver og Ecco-brune parcelhusmure. Og de mest opstemte holdt sig heller ikke tilbage for at danse rundt på de fine bløde Round Up-plejede plæner i bare tæer, mellem havetrampoliner og stedmoder-højbede.

Det ville være nemmere at binde en løkke om et lyn, end at stoppe klappepølse-segmentet efter de havde sjasket sig selv til i dårligt brygget fustage-øl. De var i sandhed efterkommere af vikingerne, der indtog hver en by som det passede dem.
1
Peace!
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3302

Indlægaf Kommodedyret » 13. sep 2016, 19:42

Gamle mennesker burde have et lovpligtigt kørekort til Facebook. Og det burde kunne blive dem frakendt hvis de konsekvent poster åndssvage tests, platte vitser og dumme citater, mere end 3 gange om måneden.
9
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5946

Indlægaf LadyFox » 13. sep 2016, 20:04

De værste kvindelige racister på facebook har som regel et profilbillede af en hund der står foran en nydelig rosenbusk..
7
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Allmost_Famous
Kort karma: 107
Likede indlæg: 1669

Indlægaf Allmost_Famous » 13. sep 2016, 20:44

En ventet mail kommer ikke hurtige af, at man opdaterer hvert tiende minut fire timer i streg....
3
:lol:

Stofbind sælges: viewtopic.php?f=58&t=4479
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 161
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2518

Indlægaf Mi55y » 14. sep 2016, 06:25

Jeg synes umiddelbart, det virker farligt, at sende en vred mail om forsinket betaling af rate, når den vrede person er et år (!!!) forsinket, men det vi betaler for?
0
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3302

Indlægaf Kommodedyret » 14. sep 2016, 08:51

Det øverste stykke plastikemballage i en pakke spangsbegs flødeboller, ligner 5 små bryster.
1
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 328
Likede indlæg: 3686

Indlægaf Novella » 14. sep 2016, 17:02

RUC holder årsfestforfest i bragende septembersol med "Han får for lidt".

De har hyret Østkyst Hustlers til deres årsfest på fredag. Få jeres egen musik, mand.
0

Tilbage til "Generelt"