Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 426
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6046

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LadyFox » 9. jun 2016, 13:05

Tibbler skrev:
LadyFox skrev:
Det der det er mig! Jeg får virkelig slem præsentationsangst når jeg snakker til en telefonsvarer, det er så akavet. Det er stensikkert at jeg får præsenteret mig selv i hvert fald to-tre gange på en kort besked :wacko:

Tilbage i sluthalvfemserne havde min mand en telefonsvarer til sin telefon. Han havde altid sådan nogle telefonbeskeder på den, hvor det lød som om, det var en eller anden kendis eller filmrolle som havde indtalt den. Ganske underholdende - ihvertfald første gang man hørte dem.
Så han har prøvet at tage telefonen, da den ringede; og så var der bare stille i den anden ende...indtil vedkommende fik fremstammet noget. Det viste sig at være en fra et eller andet firma, hvor en kollega på et tidspunkt havde ringet, og hørt telefonsvarebeskeden, og nu skulle hun/han så også prøve at ringe for at høre den. De havde så bare ikke lige tænkt over, at han måske var hjemme :D

Han havde altid mange tomme beskeder - Så det var nok ikke første gang nogen ringede, fordi de lige skulle høre den sjove telefonsvarer.

:klap: :klap: :klap:
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1449

Indlægaf Badesandalen » 9. jun 2016, 14:40

Tibbler skrev:Tilbage i sluthalvfemserne havde min mand en telefonsvarer til sin telefon. Han havde altid sådan nogle telefonbeskeder på den, hvor det lød som om, det var en eller anden kendis eller filmrolle som havde indtalt den. Ganske underholdende - ihvertfald første gang man hørte dem.
Så han har prøvet at tage telefonen, da den ringede; og så var der bare stille i den anden ende...indtil vedkommende fik fremstammet noget. Det viste sig at være en fra et eller andet firma, hvor en kollega på et tidspunkt havde ringet, og hørt telefonsvarebeskeden, og nu skulle hun/han så også prøve at ringe for at høre den. De havde så bare ikke lige tænkt over, at han måske var hjemme :D

Han havde altid mange tomme beskeder - Så det var nok ikke første gang nogen ringede, fordi de lige skulle høre den sjove telefonsvarer.

:lol:

Det minder mig om denne:

1
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Muin
Kort karma: 5
Likede indlæg: 44

Indlægaf Muin » 9. jun 2016, 14:57

Der er en kvinde der åbenbart synes det er okay at sidde og nidstirre en blind person, som har sat sig overfor vedkommende i toget. Hun har siddet og stirret hende ind i ansigtet over flere stop.
1
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2232

Indlægaf Puffi » 9. jun 2016, 20:43

Set på salgsside på facebook: "har sådan en kasse til at opbevare brød i, til salg. Kan ikke huske, hvad sådan en hedder."

Jo jo :lol:
6
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5105

Indlægaf ManicNinja » 9. jun 2016, 21:32

Puffi skrev:Set på salgsside på facebook: "har sådan en kasse til at opbevare brød i, til salg. Kan ikke huske, hvad sådan en hedder."

Jo jo :lol:

:nerve:
Smååååågt! :lol:
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2411

Indlægaf Joe » 10. jun 2016, 07:48

Kvinden i den lyserøde, meget gennemsigtige, trøje vil virkelig gerne ryge. I hvert fald har hun spurgt alle ved busstoppestedet om hun må købe en smøg.
7 eleven er maks. fem minutters gang væk.
1
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4275

Indlægaf Flora » 10. jun 2016, 08:01

Badesandalen skrev:
Tibbler skrev:Tilbage i sluthalvfemserne havde min mand en telefonsvarer til sin telefon. Han havde altid sådan nogle telefonbeskeder på den, hvor det lød som om, det var en eller anden kendis eller filmrolle som havde indtalt den. Ganske underholdende - ihvertfald første gang man hørte dem.

:lol:

Det minder mig om denne:

Jeg kommer til at tænke på denne :D

1
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5102

Indlægaf Fyrst Eberhard » 10. jun 2016, 10:38

Magt forvaltes på fineste vis, af kvindelig DSB-kontrollør med afbleget og permanentet hår.

En far, og hans tre sønner undgik en bøde, fordi de kendte kontrolløren. Og lidt længere henne får en (mit bud: En italiener) en bøde, for en harmløs misforståelse. Jeg spurgte naturligvis, hvorfor den pågældende familie ikke fik en bøde. Og svaret lød promte: "Du skal ikke blande dig i mit arbejde".

At jeg som en naturlig reaktion gjorde honnør, faldt heller ikke i god jord.
9
Peace!
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 95
Likede indlæg: 1528

Indlægaf Velvet-Goldmine » 10. jun 2016, 11:20

Jeg måtte tage verdens mest diskrete foto af denne familie, da jeg stod i securitykø i Orlando for nogle uger siden - de var fanme søde :lol:

WP_20160520_001 (2).jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
13
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5102

Indlægaf Fyrst Eberhard » 10. jun 2016, 11:38

Velvet-Goldmine skrev:Jeg måtte tage verdens mest diskrete foto af denne familie, da jeg stod i securitykø i Orlando for nogle uger siden - de var fanme søde :lol:

WP_20160520_001 (2).jpg

Jeg tror ikke, at det er noget de er blevet enige om. Det er garanteret blevet trukket ned over hovedet på tre af dem. Sådan plejer det at være.
3
Peace!
Brugeravatar
Velvet-Goldmine

Indlægaf Velvet-Goldmine » 10. jun 2016, 11:49

Fyrst Eberhard skrev:Jeg tror ikke, at det er noget de er blevet enige om. Det er garanteret blevet trukket ned over hovedet på tre af dem. Sådan plejer det at være.

Farmand havde gennemført påklædning på resten af kroppen, så ideen om at han har bestemt årets ferie som vandretur i de store skove nordpå er nærliggende - jeg gad godt at være en moskito på teltdugen efter 3-4 dage.
5
Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 135
Likede indlæg: 1541

Indlægaf Bad Samaritan » 10. jun 2016, 11:56

Velvet-Goldmine skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Jeg tror ikke, at det er noget de er blevet enige om. Det er garanteret blevet trukket ned over hovedet på tre af dem. Sådan plejer det at være.

Farmand havde gennemført påklædning på resten af kroppen, så ideen om at han har bestemt årets ferie som vandretur i de store skove nordpå er nærliggende - jeg gad godt at være en moskito på teltdugen efter 3-4 dage.

Hvordan ville du nogensinde vide, hvilken af de fire totalt identiske teltduge, du skulle sætte dig på? :lol:
1
Brugeravatar
Velvet-Goldmine

Indlægaf Velvet-Goldmine » 10. jun 2016, 13:04

Bad Samaritan skrev:
Hvordan ville du nogensinde vide, hvilken af de fire totalt identiske teltduge, du skulle sætte dig på? :lol:

Jeg er sikker på at det vil være fælt underholdende uanset hvilken af dem jeg vælger *lol*
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 524
Likede indlæg: 2442

Indlægaf Bøtte » 10. jun 2016, 13:29

En ældre mand dyttede af mig og to andre biler, da vi trak ud i vores' bane igen, efter vi havde trukket ind for en ambulance. Han synes meget tydeligt at vi godt kunne have holdt tilbage for ham også.
1
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2411

Indlægaf Joe » 10. jun 2016, 14:06

Samano skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Magt forvaltes på fineste vis, af kvindelig DSB-kontrollør med afbleget og permanentet hår.

En far, og hans tre sønner undgik en bøde, fordi de kendte kontrolløren. Og lidt længere henne får en (mit bud: En italiener) en bøde, for en harmløs misforståelse. Jeg spurgte naturligvis, hvorfor den pågældende familie ikke fik en bøde. Og svaret lød promte: "Du skal ikke blande dig i mit arbejde".

At jeg som en naturlig reaktion gjorde honnør, faldt heller ikke i god jord.

DSB-kontrollør er nogle sjove nogen.
Jeg har engang sluppet for en bøde, fordi jeg ikke havde opdaget at mit wildcard udløb dagen før.
Jeg har simpelthen set så forvirret og ulykkelig ud at han lod mig slippe og bare mindede mig og at få det fornyet den dag.
Årsagen til jeg nok især så ulykkelig ud var at jeg i forvejen mistet min taske den dag, havde kun min wildcard, fordi jeg havde haft det i lommen og ikke min taske.

Jeg blev inspireret af jeres indlæg og lavede denne tråd:
viewtopic.php?f=5&t=3634&p=206528#p206528

Jeg har nemlig også undgået kontrolafgift i toget.
0
I'm Audrey Horne, and I get what I want

Tilbage til "Generelt"