Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 873
Likede indlæg: 6748

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf ManicNinja » 14. okt 2016, 08:30

Så er tophuesæsonen åbenbart gået ind. Både for kvinder i starttyverne, der gerne vil se tuttenuttede ud, og for midaldrende mænd. Det fremgår ikke helt, om sidstnævnte har samme dagsorden som kvinderne. Men det kan ikke udelukkes. Begge grupper er tilsyneladende glade for kvast. Blandt mændene har den dog ofte en anden farve end resten af huen. Jeg ved ikke, hvad jeg skal lægge i dét.
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Akehurst2
Kort karma: 362
Likede indlæg: 6611

Indlægaf Akehurst2 » 14. okt 2016, 08:33

Voksne skuespillere, der spiller børn, og derfor fremfører replikker i bevidst barnligt tonefald, lyder mere som retarderede end som børn.
2
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 335
Likede indlæg: 7737

Indlægaf Fyrst Eberhard » 14. okt 2016, 09:38

ManicNinja skrev:Så er tophuesæsonen åbenbart gået ind. Både for kvinder i starttyverne, der gerne vil se tuttenuttede ud, og for midaldrende mænd. Det fremgår ikke helt, om sidstnævnte har samme dagsorden som kvinderne. Men det kan ikke udelukkes. Begge grupper er tilsyneladende glade for kvast. Blandt mændene har den dog ofte en anden farve end resten af huen. Jeg ved ikke, hvad jeg skal lægge i dét.

Vi er vel også ved at være dér på året, hvor det kun er et spørgsmål om tid, før ellers fornuftigt tænkende voksne mænd ikke kan holde sig selv tilbage længere, og bare MÅ iføre sig nissehue på jobbet.
2
Peace!
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1041

Indlægaf Aspargsen » 14. okt 2016, 09:45

ManicNinja skrev:Lidt "posh" britisk herre gør venligt, men bestemt en ung gut i togets Stillezone opmærksom på, at han gerne må skrue ned for musikken i sine øretelefoner. "It's a bit distracting, and this is a silent zone, you know".

Den unge mand skruer beredvilligt ned og svarer pænt og imødekommende.

To minutter efter sætter britisk mand sig til at gnaske en ordentlig stak gulerødder. Jeg havde foretrukket musikken ...

Du overvejde ikke og gå hen til ham og sige " "It's a bit distracting, and this is a silent zone, you know". :slem:
4
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1041

Indlægaf Aspargsen » 14. okt 2016, 09:46

Fyrst Eberhard skrev:
ManicNinja skrev:Så er tophuesæsonen åbenbart gået ind. Både for kvinder i starttyverne, der gerne vil se tuttenuttede ud, og for midaldrende mænd. Det fremgår ikke helt, om sidstnævnte har samme dagsorden som kvinderne. Men det kan ikke udelukkes. Begge grupper er tilsyneladende glade for kvast. Blandt mændene har den dog ofte en anden farve end resten af huen. Jeg ved ikke, hvad jeg skal lægge i dét.

Vi er vel også ved at være dér på året, hvor det kun er et spørgsmål om tid, før ellers fornuftigt tænkende voksne mænd ikke kan holde sig selv tilbage længere, og bare MÅ iføre sig nissehue på jobbet.

Den tid på året kan jeg godt lide :D
overvjer helt klart af gå med nissehue den først 24 dage af december :klap:
3
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 521
Likede indlæg: 4100

Indlægaf Kommodedyret » 14. okt 2016, 09:49

Hvad er der nu galt med at have hue på? :gruble:
2
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2595

Indlægaf Mulan » 14. okt 2016, 09:55

Jeg er ret glad for at Vulpes og Eberhard er på debatten. Særligt i denne tråd.

Hvis man siger "Be awesome or be Batman" så SKAL det sidste siges med hæs, gutteral Batmanstemme. Også som kvinde.
7
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 14. okt 2016, 11:10

Aspargsen skrev:
Fyrst Eberhard skrev:

Den tid på året kan jeg godt lide :D
overvjer helt klart af gå med nissehue den først 24 dage af december :klap:

Det er altså ikke fordi jeg ikke vil svare dig, Asparges. Jeg ved bare ikke, hvad jeg skal bruge alle dine Rasmus Modsat-indlæg til. Har du en agenda, eller er du bare en drillepind?
0
Peace!
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 499
Likede indlæg: 5570

Indlægaf dgd2007 » 14. okt 2016, 11:59

Fyrst Eberhard skrev:En dame i toget udtaler Mobile Pay: Mobile Pie. Det lyder som en lækker dessert af en art, når hun siger det.

Det ville australierne og visse arbejderenglændere vist også gøre :)
1
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 14. okt 2016, 12:35

vUlpeS skrev:
Kommodedyret skrev:Hvad er der nu galt med at have hue på? :gruble:

Ingenting, det er bare sygt besværligt at trække den ned over cykelhjelmen.

Hvis man vælger den type, som får det til at se ud som om man har Playmobil-hår, vil det se mere naturligt ud med hue på.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
Peace!
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 14. okt 2016, 13:23

vUlpeS skrev:
Fyrst Eberhard skrev:
vUlpeS skrev:

Hvis man vælger den type, som får det til at se ud som om man har Playmobil-hår, vil det se mere naturligt ud med hue på.

Ok, det er det bedste (sjoveste?) bud, jeg endnu har set på at gøre hjelmen chic. De andre, der er formet som en slags hat/kasket får mig altid til at tænke "hvem prøver du at narre, din løjser?"
Næh, giv mig en pickelhaube any day. Så sidder huen også bedre fast.

Pickelhaube ville være forrygende. Så kunne man køre Eros Poli-style, og dermed få hele cykelstien for sig selv.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Peace!
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 101
Likede indlæg: 2758

Indlægaf Tibbler » 14. okt 2016, 13:35

Fyrst Eberhard skrev:
vUlpeS skrev:
Fyrst Eberhard skrev:
vUlpeS skrev:

Ok, det er det bedste (sjoveste?) bud, jeg endnu har set på at gøre hjelmen chic. De andre, der er formet som en slags hat/kasket får mig altid til at tænke "hvem prøver du at narre, din løjser?"
Næh, giv mig en pickelhaube any day. Så sidder huen også bedre fast.

Pickelhaube ville være forrygende. Så kunne man køre Eros Poli-style, og dermed få hele cykelstien for sig selv.

Jeg så en cykel forleden med sådanne proportioner. Måske skulle jeg overveje at påmontere et bakspejl på min egen cykel, så jeg ikke pludselig bliver prikket bagi af cyklens ejer :gruble:
1
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 646
Likede indlæg: 3550

Indlægaf Bøtte » 14. okt 2016, 16:12

Ældre mand i REMA kan ikke komme forbi dame og hendes indkøbsvogn, derfor tager han fat i min vogn (som ikke står i vejen for ham) og giver den et solidt skub lige ind i min side, som faktisk gør temmelig ondt, (var bare glad for det ikke var min gravide mave han ramte).

Ung mand bag ved ældre mand kigger meget spørgende på mig og efterfølgende på ældre mand. Og sender mig så et medfølende blik.
1
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 14. okt 2016, 17:24

Aspargsen skrev:
ManicNinja skrev:Lidt "posh" britisk herre gør venligt, men bestemt en ung gut i togets Stillezone opmærksom på, at han gerne må skrue ned for musikken i sine øretelefoner. "It's a bit distracting, and this is a silent zone, you know".

Den unge mand skruer beredvilligt ned og svarer pænt og imødekommende.

To minutter efter sætter britisk mand sig til at gnaske en ordentlig stak gulerødder. Jeg havde foretrukket musikken ...

Du overvejde ikke og gå hen til ham og sige " "It's a bit distracting, and this is a silent zone, you know". :slem:

Jeg var rent faktisk millimeter fra at gøre netop dét :lol: Men på mine ældre dage er jeg blevet bare minimalt mindre flabet. Det er en skidt og bekymrende udvikling ...
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 14. okt 2016, 17:27

Fyrst Eberhard skrev:En dame i toget udtaler Mobile Pay: Mobile Pie. Det lyder som en lækker dessert af en art, når hun siger det.

Er det dét, vi andre kalder take away? :gruble:
Senest rettet af ManicNinja 14. okt 2016, 21:08, rettet i alt 1 gang.
0

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"