Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 141
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1408

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf vUlpeS » 15. okt 2016, 21:58

Novella skrev:Ahr, mon ikke de har kreglet det?

Jeg er lidt vild med, at du her mere eller mindre antyder, at coaches ikke kan finde ud af stenstabling! - Eller at de er uredelige, måske..? :D
0
- That keen, tingling sense of danger which is so often mistaken for male arousal.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10154

Indlægaf DetSorteCirkus » 16. okt 2016, 07:00

Man kan få skyr til morgenmad her på mit hotel i Berlin. Så ved man bare, at en af ejerne er dansker.
5
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11681

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. okt 2016, 07:56

DetSorteCirkus skrev:Man kan få skyr til morgenmad her på mit hotel i Berlin. Så ved man bare, at en af ejerne er dansker.

Og havde det nu været skir, så havde du vidst at det var Christian Bitzs hotel :lol2:
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
paint
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2336

Indlægaf paint » 16. okt 2016, 12:16

vUlpeS skrev:
Fyrst Eberhard skrev:
vUlpeS skrev:
Kommodedyret skrev:Hvad er der nu galt med at have hue på? :gruble:

Ingenting, det er bare sygt besværligt at trække den ned over cykelhjelmen.

Hvis man vælger den type, som får det til at se ud som om man har Playmobil-hår, vil det se mere naturligt ud med hue på.

Ok, det er det bedste (sjoveste?) bud, jeg endnu har set på at gøre hjelmen chic. De andre, der er formet som en slags hat/kasket får mig altid til at tænke "hvem prøver du at narre, din løjser?"
Næh, giv mig en pickelhaube any day. Så sidder huen også bedre fast.

Så må denne sag her da være lige noget for dig. ;)

Billede

De fås også i en lidt mere drabelig udgave.

Billede
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
paint
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2336

Indlægaf paint » 16. okt 2016, 12:23

Ellers er der sixpence-udgaven

Billede
Og til manden en eh..slags kasket?

Billede
4
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
vUlpeS

Indlægaf vUlpeS » 16. okt 2016, 12:28

De burde lave en, der er udformet som et pindsvin. Så kunne man cykle rundt med et pindsvin på hovedet og med næsen i sky :)
6
- That keen, tingling sense of danger which is so often mistaken for male arousal.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 116
Likede indlæg: 2131

Indlægaf sigge » 16. okt 2016, 12:54

vUlpeS skrev:De burde lave en, der er udformet som et pindsvin. Så kunne man cykle rundt med et pindsvin på hovedet og med næsen i sky :)

Årh, hvis sådan en fandtes, er det lige før, jeg ville gå ud og købe mig en cykel bare for at have et alibi for at bruge pindsvinehjelmen. :dåne:
2
Brugeravatar
vUlpeS

Indlægaf vUlpeS » 16. okt 2016, 13:10

sigge skrev:
vUlpeS skrev:De burde lave en, der er udformet som et pindsvin. Så kunne man cykle rundt med et pindsvin på hovedet og med næsen i sky :)

Årh, hvis sådan en fandtes, er det lige før, jeg ville gå ud og købe mig en cykel bare for at have et alibi for at bruge pindsvinehjelmen. :dåne:

Det er nu vi skal tage copyright på svinet. Jeg siger det bare.
2
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5032

Indlægaf ManicNinja » 16. okt 2016, 13:47

Ny barista på en af stamcaféerne imponerer mig ikke synderligt ...:

Jeg: "Kan du ikke give mig en dobbelt espresso med lidt varmt vand ved siden af?"
Hun: "Jo. Er det til at drikke her eller til at tage med?"
Jeg med et smil (kunne altså ikke nære mig) : "Ja, jeg er ikke skidesej til at balancere med det dér varme vand on the side ude på gaden. Men måske skal jeg bare øve mig ...".
Hun smilede pænt, svarede "nå nej, det kan jeg godt se" og tænkte sikkert: "Møgfisse!"

:D
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9156

Indlægaf Fru Sunshine » 16. okt 2016, 16:28

Mindfulness spisning er på mange måder et hit, men når man nu har en elev, der ynder at placere sig på gulvet på hug i huleboerposition, mens h*n knurrer af sin pære OG af den lærer, der forsøger at få barnet til at være stille, går fidusen lidt af det.
6
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 44
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 946

Indlægaf Miss_no_More » 16. okt 2016, 16:32

Fru Sunshine skrev:Mindfulness spisning er på mange måder et hit, men når man nu har en elev, der ynder at placere sig på gulvet på hug i huleboerposition, mens h*n knurrer af sin pære OG af den lærer, der forsøger at få barnet til at være stille, går fidusen lidt af det.

Den hører næsten til i WTF-tråden også :lol2:
1
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 16. okt 2016, 16:36

Miss_no_More skrev:
Fru Sunshine skrev:Mindfulness spisning er på mange måder et hit, men når man nu har en elev, der ynder at placere sig på gulvet på hug i huleboerposition, mens h*n knurrer af sin pære OG af den lærer, der forsøger at få barnet til at være stille, går fidusen lidt af det.

Der kan jeg så placere de episoder, hvor h*n placerer sig i et hjørne af klassen med en pude på hovedet og proklamerer, at h*n er en champignon.
4
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3421

Indlægaf HappyPaww » 16. okt 2016, 16:48

Fru Sunshine skrev:
Miss_no_More skrev:

Der kan jeg så placere de episoder, hvor h*n placerer sig i et hjørne af klassen med en pude på hovedet og proklamerer, at h*n er en champignon.

Hans forældre er nok veganere, der går med sølvpapirshatte og tror på reinkarnation :lol:
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 16. okt 2016, 17:00

HappyPaww skrev:
Fru Sunshine skrev:
Miss_no_More skrev:

Hans forældre er nok veganere, der går med sølvpapirshatte og tror på reinkarnation :lol:

Det skulle man tro, men de er såmænd ret almindelige - bortset fra at mor nægter at lade barnet udrede. Men det hører nok også hjemme i WTF-tråden.
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1145
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9625

Indlægaf kidkomb » 16. okt 2016, 17:02

Fru Sunshine skrev:
HappyPaww skrev:
Fru Sunshine skrev:
Miss_no_More skrev:

Det skulle man tro, men de er såmænd ret almindelige - bortset fra at mor nægter at lade barnet udrede. Men det hører nok også hjemme i WTF-tråden.

Det er i hvert fald rimelig WTF synes jeg. Med hvilken begrundelse vil man dog lade sådan et barn "i stikken" på den måde? Hvis der er en konkret diagnose kan man hjælpe langt mere målrettet jo.
Gad vide om hun også er anti-vaxer :gruble: Dem har jeg fordomme om.
3
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.

Tilbage til "Generelt"