Nederdel med underskørt DIY ønskes

Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 639

Re: Nederdel med underskørt DIY ønskes

Indlægaf Jailbird » 23. maj 2016, 15:47

kidkomb skrev:Hehe, nej, det er fordi jeg går ud fra, at skørtet er med lynlås. Er det ikke det, så er det fuldkommen rigtigt, at så skal det være helt lige op og ned og ikke a-formet :D
Sov godt :kys:

Tak for hjælpen. Efter megen tid (og 3 * opsprætning) nåede jeg frem til vedhæftede resultat.
Jeg tror i fremtiden, at jeg vil sy (købe?) et underskørt separat og bruge til mine nederdele :D Nuuuiij, magen til irriterende stof skal man da lede længe efter, sikke et trævlehelvede!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9656

Indlægaf kidkomb » 23. maj 2016, 21:41

Ja, det er virkelig noget gøjl at sidde med. Jeg glemte da i øvrigt at sige, at inderskørtet skal være kortere end yderskørtet. Sorry :(

Linningen ser ud til at være blevet rigtig fin :banan: Ja, altså og resten, ikke? Men det er jo linningen som kan være svær at sy.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9656

Indlægaf kidkomb » 23. maj 2016, 21:44

Jeg laver selv underskørt at tynd viskosejersey (som dog også kan være irriterende, men ikke dét der statisk elektricitet og trævler fra helvede måden)
Man kan også få helt tyndt foerstof i bomuld eller en bomuldsblanding. Både tætvævet og så løstvævet at det kan strækkes en del, skønt det er uelastisk tråd. Sådan helt gennemsigtigt hvid bomuld. Det føles rart, men er florlet.
Det har rigtig nok ikke det der luksuriøse feel og look, men det er behageligt at have på og opfylder kravene synes jeg.
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 639

Indlægaf Jailbird » 24. maj 2016, 05:42

kidkomb skrev:Ja, det er virkelig noget gøjl at sidde med. Jeg glemte da i øvrigt at sige, at inderskørtet skal være kortere end yderskørtet. Sorry :(

Linningen ser ud til at være blevet rigtig fin :banan: Ja, altså og resten, ikke? Men det er jo linningen som kan være svær at sy.

Den er ca. 6 cm kortere, billedet snyder :)
1

Tilbage til "Hobby"