Hvad har jeres kærester lært jer?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Jacobsen81
Kort karma: 8
Likede indlæg: 68

Re: Hvad har jeres kærester lært jer?

Indlægaf Jacobsen81 » 27. maj 2016, 19:58

At spontane oplevelser kan være sjovere end de planlagte.

At stoppe op og nyde naturen når vi går- ikke kun okse fremad fremad fremad.
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 249
Likede indlæg: 3505

Indlægaf Lemonella » 28. maj 2016, 05:37

Han har lært mig så mange ting, at det ville fylde for meget, at remse dem alle op her.
Den mand er min redningsplanke på så mange planer, at jeg, hver eneste dag fortæller ham, hvor taknemmelig jeg er og hvor højt jeg elsker ham. :lun:
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
OberstNasig
Kort karma: 43
Likede indlæg: 396

Indlægaf OberstNasig » 7. jun 2016, 15:06

Min eks var en røv, men han har alligevel videregivet nogle egenskaber, jeg er glad for den dag idag.
For det første har han transformeret mig til at blive en god værtinde, fordi han selv var en god vært. Det gav mig inspiration til selv at samle folk og stryge dem med hårene.
Så har han også medvirket til, at jeg idag er en temmelig ambitiøs amatør-kok. Jeg havde det i forvejen med mig i bagagen, men da han var kok, lærte han mig en masse fif og åbnede op for en anden verden indenfor mad og vin, som jeg aldrig havde udforsket på egen hånd.

Min nuværende kæreste har lært mig at være langt mere gavmild. Ikke at jeg var nærig tidligere, men jeg kom fra et miljø, hvor alle var på SU og der var ligesom en konsensus eller selvfølgelighed over, at man ikke købte noget til andre, ganske enkelt fordi man ikke har råd. Det hjælper selvsagt på det, at jeg har en ganske udmærket løn og få udgifter, men det er en enormt stor glæde for mig at købe gaver og oplevelser til folk jeg holder af uden en særlig anledning og invitere folk hjem til en god middag med vin. Det er nok det karaktertræk ved mig selv som ven, jeg allerbedst kan lide, som jeg kan takke ham for.
4
Brugeravatar
Contrast
Kort karma: 2
Likede indlæg: 60

Indlægaf Contrast » 20. jun 2016, 17:42

Med min nuværende kæreste har jeg lært lidt fransk (er stadig i gang :) ), han får den ekstra romantiske og fysisk kærtegnende side frem i mig, som jeg ikke havde i mine tidligere forhold i den grad. Han har motiveret mig til at lære forskellige ting, sætte pris på livet som det er, og støttet mig rigtig meget i mine personlige projekter og valg. Det seneste jeg ellers kan huske af sådan nogle søde hverdagsting er, at han har lært mig at bananer på panden er mega lækkert, så det har jeg lavet en del derhjemme på det seneste. :D

En af mine ekser har lært mig at drikke kaffe og te, en masse gode fif om madlavning (dengang boede jeg hjemme og han havde boet ude længe), at et varmt bad hvor det sådan nærmest er sauna-varme er virkelig godt og afslappende. Det skulle jeg ikke nyde noget af før jeg mødte ham, haha. Han og en anden har også påvirket min musiksmag lidt. :)
0
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4424

Indlægaf Rosa Espinosa » 21. jun 2016, 15:09

- At når noget dufter godt fx mad, så hedder det ikke at det lugter godt, men at det dufter godt. Det vil for evigt sidde fast i mig, at det andet er forkert. Er endda selv begyndt at rette på andre som siger lugter.

- At man ikke behøver at have alle mennesker i verden til at elske en. Det er okay at folk ikke bryder sig om en.....sådan da :genert: Det er en læringsproces :-D
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj

Tilbage til "Forhold og sex"