Kan i lide harpe-musik?

gnostic
Kort karma: 83
Likede indlæg: 191

Kan i lide harpe-musik?

Indlægaf gnostic » 25. maj 2016, 19:06

Hvis i kan lide harpemusik, så håber jeg i kan lide dette lille stykke, som jeg har komponeret:

Vil rigtig gerne have at vide hvad i synes om musikken og videoen :)

Et lille tip: Sæt opløsningen til at være 1080p. Så får i en bedre videooplevelse.
3
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5135

Re: Kan i lide harpe-musik?

Indlægaf Fyrst Eberhard » 25. maj 2016, 19:11

Jeg nød det, gnostic. Det var i hvert fald perfekt at vande blomster til.

Tak!
0
Peace!
gnostic

Indlægaf gnostic » 26. maj 2016, 06:34

Fyrst Eberhard skrev:Jeg nød det, gnostic. Det var i hvert fald perfekt at vande blomster til.

Tak!

Selv tak.

Jeg beklager iøvrigt at animationen ikke er helt professionelt i sit udseende. Har lige fået kritik fra en professionel 3D-animator om at mine kamerabevægelser burde have været lidt anderledes, at det mangler noget flow. Heldigvis gav han mig nogle fede tips til hvordan jeg kan gøre det en anden gang.
0
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4284

Indlægaf Flora » 26. maj 2016, 06:47

Jeg kunne rigtig godt lide det. Det var dejligt at lytte til :)
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 26. maj 2016, 06:51

Jeg synes harpen er et instrument med en utrolig smuk klang.

Hvad videoen angår gjorde den mig nærmest drømmende. Meget smuk :lun:.
Senest rettet af ShuruQ 26. maj 2016, 06:53, rettet i alt 1 gang.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5135

Indlægaf Fyrst Eberhard » 26. maj 2016, 06:52

gnostic skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Jeg nød det, gnostic. Det var i hvert fald perfekt at vande blomster til.

Tak!

Selv tak.

Jeg beklager iøvrigt at animationen ikke er helt professionelt i sit udseende. Har lige fået kritik fra en professionel 3D-animator om at mine kamerabevægelser burde have været lidt anderledes, at det mangler noget flow. Heldigvis gav han mig nogle fede tips til hvordan jeg kan gøre det en anden gang.

Du skal ikke tage dig af kritik fra 3D-animatører, de lever i en anden verden. Hvis han vil have flow, kan han lytte til noget Eminem. For mig overskyggede lyden det visuelle.
0
Peace!
gnostic

Indlægaf gnostic » 26. maj 2016, 07:02

Fyrst Eberhard skrev:
gnostic skrev:

Tak!

Selv tak.

Du skal ikke tage dig af kritik fra 3D-animatører, de lever i en anden verden. Hvis han vil have flow, kan han lytte til noget Eminem. For mig overskyggede lyden det visuelle.

Nu spurgte jeg selv 3d-animatorerne, netop for at få noget professionelt feedback. Jeg er dog glad for at lyden overskyggede det visuelle på en positiv måde.
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 312
Likede indlæg: 5774

Indlægaf Animi » 26. maj 2016, 21:21

Virkelig dejligt. Det er lige præcis den slags musik jeg lytter til, når jeg gerne vil slappe helt af. Elsker at det er sådan lidt drømmende i det.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
gnostic

Indlægaf gnostic » 27. maj 2016, 07:59

Animi skrev:Virkelig dejligt. Det er lige præcis den slags musik jeg lytter til, når jeg gerne vil slappe helt af. Elsker at det er sådan lidt drømmende i det.

ShuruQ skrev:Jeg synes harpen er et instrument med en utrolig smuk klang.

Hvad videoen angår gjorde den mig nærmest drømmende. Meget smuk :lun:.

Flora skrev:Jeg kunne rigtig godt lide det. Det var dejligt at lytte til :)

Tak!

Tusind tak for jeres rosende ord om mit musik.

Hvis i vil hjælpe mig til at få anerkendelse for mine værker på Youtube, så vil det være en virkelig stor hjælp for min udbredelse af mit musik, hvis i evt. trykker på Like-knappen (på youtube) og hvis i vil have mere, kan i evt. abonnenere på min kanal.

Det vil ihvertfald hjælpe på min anseelse i offentligheden, da jeg tror Youtube kører med en algoritme som tager udgangspunkt i forholdet mellem altal Views og Likes. Dvs. jo flere Likes i forhold til Views, desto større anerkendelse. Jeg er ikke sikker, men jeg tror det er sådan det fungerer.

I er også velkomne til at dele linket med andre.
0

Tilbage til "Musik"