Er leggings blevet et no-go?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9135

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf Fru Sunshine » 30. maj 2016, 14:38

Aima skrev:Jer der ikke synes, jeres ben egner sig til at blive flashet: Hvad er det præcist ved dem, der gør det? Farve eller form eller what?

Jeg har aldrig set et par bare ben og tænk, de burde dækkes til :)

Det har jeg. Blandt andet mine egne.

Jeg kan ikke lide at flashe knædeller. De er grimme. Jeg kan heller ikke lide, når mine lår blævrer rundt om sig selv, bare fordi de kan. Eller at jeg får brandsår på lårene.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 808
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8290
Kontakt:

Indlægaf Ado » 30. maj 2016, 14:38

Skralde skrev:Jeg har strækmærker, åresprængninger og appelsinhud på mine stænger - dog er de ikke blege :afro: Jeg flasher dem hver dag, i ca. 5 mdr. Om året. Jeg ville ønske for jer at I havde mod på at gøre det samme, for det er da jeg trist at så mange har svært ved at vise sine ben frem.

Gu' er det trist. Men det er endnu mere trist, at verden er fuld af så mange røvhuller, som mener de er i deres gode ret til at kommentere på fremmede menneskers udseende. Derfor garderer man sig og gemmer visse legemesdele bag stof.
8
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
No1
Kort karma: 55
Likede indlæg: 460

Indlægaf No1 » 30. maj 2016, 14:39

Aima skrev:Jer der ikke synes, jeres ben egner sig til at blive flashet: Hvad er det præcist ved dem, der gør det? Farve eller form eller what?

Tykke og hvide. Er blevet træt af at høre på, at jeg har stolpeben. ;)
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9135

Indlægaf Fru Sunshine » 30. maj 2016, 14:40

Skralde skrev:Jeg har strækmærker, åresprængninger og appelsinhud på mine stænger - dog er de ikke blege :afro: Jeg flasher dem hver dag, i ca. 5 mdr. Om året. Jeg ville ønske for jer at I havde mod på at gøre det samme, for det er da jeg trist at så mange har svært ved at vise sine ben frem.

Det er da ligemeget, når vi nu synes, at leggings er pæne :-D
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
zembra1986
Kort karma: 77
Likede indlæg: 1133

Indlægaf zembra1986 » 30. maj 2016, 14:44

Jeg har heller ikke verdens kønneste ben. Godt nok er de slanke, men der er også både appelsinhud, blå mærker (får dem nemt) og forholdsvis mange karsprængninger på dem (tak gener :rulle:) men jeg flasher dem nu alligevel og skider hul i hvad andre tænker.

Jeg har heller aldrig set et par ben som jeg mente burde dækkes til. Jeg har set nogle som jeg synes var for lårkorte, men det har både været indehavere af tykke og slanke ben og kønne og mindre kønne ben, men synes ikke nogen skal dække deres ben helt til pga. deres udseende. Tykke, mindre kønne ben har da ligeså meget brug for at blive luftet og måske få lidt farve.
2
Brugeravatar
Muuh
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1255

Indlægaf Muuh » 30. maj 2016, 15:20

Fru Sunshine skrev:
Ado skrev:
Lismaens skrev:Altså, jeg tænker på leggings som de der tykke, bomuldsnogle. Eller evt. af andet stof, men stadig fuldt dækkende/ugennemsigtige... Dem er der vel ingen der bruger under kjoler? :gruble:

Jeg gør.

Jeg gør også.

Jeg går ikke i andet om vinteren
1
Ved ikke at give op nåede selv sneglen Noahs ark
én-to-fire
Kort karma: 1
Likede indlæg: 9

Indlægaf én-to-fire » 30. maj 2016, 16:26

Tydelige blodårer/begyndende åreknuder er min grund.
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3448

Indlægaf Ballademager » 30. maj 2016, 16:48

Jeg er ret overrasket over, at så mange har oplevet, at andre kommenterer deres udseende negativt. Det er da sindssygt uhøfligt :rulle:
7
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 30. maj 2016, 17:13

Den her tråd giver mig lyst til at købe et par 3/4 lange leggings og lystig traske rundt i dem sammen med en nederdel - i samme stil som dengang jeg i en periode konsekvent troppede op med løsthængende, vådt hår på arbejdet :-D

Bruger ikke selv leggings (udover løbetights som åbenbart også benævnes leggings :gruble:) og der er givetvis tøjkombinationer med leggings, som jeg ikke ville synes om, men som udgangspunkt kan jeg ikke se at bare ben/strømpebukser altid skulle være et bedre valg.
3
Brugeravatar
Imahawaiigirl
Kort karma: 11
Geografisk sted: Taastrup
Likede indlæg: 200

Indlægaf Imahawaiigirl » 30. maj 2016, 17:31

Jeg går med leggings når jeg har støvler på, og så er der jo ikke en sjæl der kan se at det er leggings. Mit 'problem' med leggings er der hvor de skærer ved anklen eller læggen. Jeg synes ikke det er pænt... Materialet er jeg ligeglad med.

Hende der er billede af synes jeg er et glimrende eksempel på alt for mange overskæringer; ankelremmene på sandalerne, leggingsne, nederdelen, blusen både i bunden og ved skuldrene. Det er for meget synes jeg.

MEN jeg er fløjtende ligeglad hvad andre går i og synes er smart, og jeg kunne aldrig drømme om at sige noget grimt, hverken om deres leggings eller deres bare ben.

Jeg går altid med lange bukser eller strømpebukser, også fordi mine ben simpelthen er for grimme til at vise frem. Jeg har keratosis pilaris fra lårene og ned til midten af læggen, de er tykke, blege og med appelsinhud, så de er virkelig ikke flashværdige. Ærgerligt, men det er sådan jeg har det..
1
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3375

Indlægaf Skralde » 30. maj 2016, 17:52

No1 skrev:

Siger folk virkelig det til dig?! Det er dæleme upassende synes jeg. Jeg har aldrig fået bemærkninger omkring mine ben og der er ellers nok af muligheder for at kommentere negativ på dem.
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
No1
Kort karma: 55
Likede indlæg: 460

Indlægaf No1 » 30. maj 2016, 18:06

Skralde skrev:
No1 skrev:

Siger folk virkelig det til dig?! Det er dæleme upassende synes jeg. Jeg har aldrig fået bemærkninger omkring mine ben og der er ellers nok af muligheder for at kommentere negativ på dem.

Det er kun sket en gang eller to. Tror egentlig de fleste mennesker ret ligeglade. Jeg kan bare ikke faa mig selv til at gaa med bare ben. :)
0
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2859

Indlægaf JoyNips » 30. maj 2016, 18:13

Jeg er ca. albino og har cankles og blodsprængninger. Det må folk sgu leve med. De bliver ikke mindre blege af at blive gemt væk jo... Og hvis de kommenterer på hvor hvide mine ben er, så giver jeg dem ret. Mine ben ER meget hvide.
5
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3375

Indlægaf Skralde » 30. maj 2016, 18:15

No1 skrev:
Skralde skrev:
No1 skrev:

Det er kun sket en gang eller to. Tror egentlig de fleste mennesker ret ligeglade. Jeg kan bare ikke faa mig selv til at gaa med bare ben. :)

Så længe at det er dit valgt og ikke fordi du vil undgå negative kommentarer, for det er dæleme ikke fair :kys:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 30. maj 2016, 18:32

Ennovy skrev:
avdotja skrev:Den her tråd giver mig lyst til at købe et par 3/4 lange leggings og lystig traske rundt i dem sammen med en nederdel - i samme stil som dengang jeg i en periode konsekvent troppede op med løsthængende, vådt hår på arbejdet :-D

Bruger ikke selv leggings (udover løbetights som åbenbart også benævnes leggings :gruble:) og der er givetvis tøjkombinationer med leggings, som jeg ikke ville synes om, men som udgangspunkt kan jeg ikke se at bare ben/strømpebukser altid skulle være et bedre valg.

Må man ikke arbejde med vådt løst hår?

I visse kredse anses det som upassende sjusk at troppe op med vådt hår - fandt jeg ud af efter en længere tråd på den gamle debat - var meget overrasket over den opdagelse :D
5

Tilbage til "Mode"