Er leggings blevet et no-go?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Lismaens
Kort karma: 77
Likede indlæg: 467

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf Lismaens » 31. maj 2016, 17:27

Jeg har tykt, kruset og krøllet hår ned til lænden og det taget sjældent mere end 3 minutter at tørre håret med hårtørrer efter bad. Det er bare hovedet ned og starte ved rødderne.
Min søster havde konsekvent altid drivvådt hår når hun kom ud af døren, selv i vintermånederne. Jeg blev så irriteret over det, hvis vi eksempelvis skulle ud og shoppe sammen. Jeg synes det er langt være end leggings-under kjole. :genert:
2
Lykke
Kort karma: 45
Likede indlæg: 718

Indlægaf Lykke » 1. jun 2016, 19:44

Er der nogen som kan anbefale nogle korte leggings/ cykelshorts? Har haft nogen som strammede alt for meget i maven, og bare ikke gjorde noget godt. Tror de var fra føtex.
0
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3422

Indlægaf HappyPaww » 1. jun 2016, 20:24

Lykke skrev:Er der nogen som kan anbefale nogle korte leggings/ cykelshorts? Har haft nogen som strammede alt for meget i maven, og bare ikke gjorde noget godt. Tror de var fra føtex.

Det kunne jeg også bruge råd til. Har nogle fra H&M der er alt for tykke i stoffet og som strækker sig lidt for meget...
0
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 716

Indlægaf HappyHippo » 1. jun 2016, 20:29

Pieces har nogle. Mener det er en 2-pak for 150kr.
0
Lismaens
Kort karma: 77
Likede indlæg: 467

Indlægaf Lismaens » 1. jun 2016, 20:37

Pieces har to længder i mikrofiber. Hotpants længde og lige over knæ længde.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1903

Indlægaf Purple Haze » 2. jun 2016, 06:17

Sloggie laver nogle godt "trusser" med ben.
man an dog stort set kun få dem på nettet og de er lidt halvdyre (150 stk)
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1447

Indlægaf Badesandalen » 2. jun 2016, 06:57

Jeg er rigtig glad for dem jeg købte i Bilka. Det er godt nok ikke de samme jeg har, men jeg så i reklamen i går at de lige nu har nogle til en 50'er.
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6813

Indlægaf Daine » 2. jun 2016, 10:24

Jeg kan lige supplere med, at Føtex har leggings i forskellig længde (ikke shorts) på tilbud til 99,- for 2 pk. Jeg købte caprilængden i går og de sidder godt både om lår og mave :gogo:
Jeg bruger en L/XL og der er mere stræk i Føtex' model end feks den Fakta har.
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 349
Likede indlæg: 3461

Indlægaf Ballademager » 2. jun 2016, 11:24

Jeg har leggins på i dag :fløjt: :genert:
4
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11686

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. jun 2016, 11:41

Jeg overvejer et DIY legginsprojekt som går ud på at klippe et par lange leggins knækorte. Det er lige alt hvad jeg kan overskue indenfor "lav dit eget tøj" området.
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 89
Likede indlæg: 1466

Indlægaf DenSyngendeLussing » 2. jun 2016, 17:36

Jeg har aldrig brugt leggings under kjoler, men var vist et par gange med på leggings-som-bukser moden. Det er dog ved at være nogle år siden, nu om stunder ejer jeg ikke et par.

Jeg synes som regel, at leggings kun spolerer en ellers fin kjole, ligesom boleroer og den slags. Jeg kan dog også sagtens forstå det, hvis man ikke har lyst til at vise ben eller arme frem, det er da fair nok (og om sommeren vil fleste jo gerne have bare tæer i skoene). Cykelshorts synes jeg er decideret grimme, og jeg undrer mig virkelig over, at jeg ser så mange kvinder (også unge piger med flotte, slanke ben), der har dem på under sommerkjolen. Det giver mig slemme flashbacks til Beverly Hills 90210.

Så, altså, jeg synes ikke det er "kikset" med leggings, men jeg synes helt bestemt, at det er pænere med bare ben eller strømpebukser.
Senest rettet af DenSyngendeLussing 2. jun 2016, 18:50, rettet i alt 6 gange.
3
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 2. jun 2016, 17:56

Jeg synes til gengæld det er lidt sjovt, at flere lader til at synes, det er kikset kun at have trusser på under kjolen. Det har jeg altid kun om foråret og sommeren, og jeg er altså ligeglad med, hvis der kommer et drilsk vindstød. Jeg er til gengæld heller ikke så blufærdig, så måske er det derfor, jeg er lidt kold overfor, at nogen måske i et sekunds tid kommer til at se min røv. :D

Til gengæld er jeg dog altid bevidst om ikke at bukke mig ned, hvis jeg har kort skørt på. Og så synes jeg i øvrigt, det lyder vildt bisset, at så mange har oplevet at få grimme kommentarer om deres ben eller udseende generelt. Hvad fanden bilder folk sig lige ind?
4
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 2. jun 2016, 18:34

DenSyngendeLussing skrev:Jeg synes til gengæld det er lidt sjovt, at flere lader til at synes, det er kikset kun at have trusser på under kjolen. Det har jeg altid kun om foråret og sommeren, og jeg er altså ligeglad med, hvis der kommer et drilsk vindstød. Jeg er til gengæld heller ikke så blufærdig, så måske er det derfor, jeg er lidt kold overfor, at nogen måske i et sekunds tid kommer til at se min røv. :D

Til gengæld er jeg dog altid bevidst om ikke at bukke mig ned, hvis jeg har kort skørt på. Og så synes jeg i øvrigt, det lyder vildt bisset, at så mange har oplevet at få grimme kommentarer om deres ben eller udseende generelt. Hvad fanden bilder folk sig lige ind?

Personligt er det, fordi jeg føler mig ekstremt nøgen og bliver ret... seksuelt ladet, hvis jeg kun har trusser på under en kjole. Det er lidt upassende på job fx :lol: :D
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 2. jun 2016, 18:40

Karkluden skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Jeg synes til gengæld det er lidt sjovt, at flere lader til at synes, det er kikset kun at have trusser på under kjolen. Det har jeg altid kun om foråret og sommeren, og jeg er altså ligeglad med, hvis der kommer et drilsk vindstød. Jeg er til gengæld heller ikke så blufærdig, så måske er det derfor, jeg er lidt kold overfor, at nogen måske i et sekunds tid kommer til at se min røv. :D

Personligt er det, fordi jeg føler mig ekstremt nøgen og bliver ret... seksuelt ladet, hvis jeg kun har trusser på under en kjole. Det er lidt upassende på job fx :lol: :D

Haha, fair nok. Jeg tænker vist ikke så meget over det, tror jeg. :D
0
Brugeravatar
KinderBueno
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1056

Indlægaf KinderBueno » 3. jun 2016, 13:19

Samme her. Jeg er aldrig kommet med på cykelshorts-moden, så når jeg har bare ben under kjolen, så... Har jeg bare ben under kjolen. ;) Kinky, I know. :slem:
0
hej hest, hestehest

Tilbage til "Mode"