Er leggings blevet et no-go?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
lulu-p
Kort karma: 54
Likede indlæg: 842

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf lulu-p » 3. jun 2016, 17:19

Jeg synes cykelshorts under korte kjoler er...jeg vil ikke sige no-go...for nogen giver det mening pga hud-friktion. Men jeg synes det er ekstremt kikset. Og jeg undrer mig når jeg ser det...for jeg ser det tit. Alternativet er en lidt længere kjole eller nederdel, eller også tænke på at man ikke skal læne sig for langt forover. Ingen af delene er svære at efterleve.
2
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 3. jun 2016, 18:20

Men... Er der nogen der har cykelshorts, som er længere end kjolen, på? Det har jeg aldrig set.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 310
Likede indlæg: 5755

Indlægaf Animi » 3. jun 2016, 18:25

Aima skrev:Men... Er der nogen der har cykelshorts, som er længere end kjolen, på? Det har jeg aldrig set.

Jeg må indrømme at man godt kunne se blondekanten af mine cykelshorts, uden den kjole jeg havde på i går :fløjt:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
lulu-p
Kort karma: 54
Likede indlæg: 842

Indlægaf lulu-p » 3. jun 2016, 18:28

Aima skrev:Men... Er der nogen der har cykelshorts, som er længere end kjolen, på? Det har jeg aldrig set.

Hyppigt set i det østjyske.
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 3. jun 2016, 18:28

Animi skrev:

Jeg må indrømme at man godt kunne se blondekanten af mine cykelshorts, uden den kjole jeg havde på i går :fløjt:

Fair nok, jeg har aldrig set det, men jeg har vist heller aldrig set cykelshorts med blondekant :)

Måske bemærker jeg det bare ikke, for jeg kan heller ikke huske, hvornår jeg sidst har set nogen med leggings.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Lismaens
Kort karma: 87
Likede indlæg: 469

Indlægaf Lismaens » 3. jun 2016, 18:48

Det er vist en trend her i det midtjyske. Næsten knælange shorts og helt korte kjoler. Jeg ser dem endda blive brugt under korte shorts. :tie:

Jeg bruger dem der er en lille smule længere end hotpants længde og det er udelukkende for at skåne mine kæmpe lår. Jeg går kun med stramme knælange nederdele, så der er ingen mulighed for at se under skørterne her.
1
Brugeravatar
Lathyrus
Kort karma: 11
Likede indlæg: 123

Indlægaf Lathyrus » 3. jun 2016, 19:19

Lismaens skrev:

Det er vist en trend her i det midtjyske. Næsten knælange shorts og helt korte kjoler. Jeg ser dem endda blive brugt under korte shorts. :tie:

Jeg bruger dem der er en lille smule længere end hotpants længde og det er udelukkende for at skåne mine kæmpe lår. Jeg går kun med stramme knælange nederdele, så der er ingen mulighed for at se under skørterne her.

Jeg ser det også brugt en hel del - både med shorts og med kjole. Synes det er frygteligt at se på :wacko: Men det hitter åbenbart her i det østjyske.
0
Brugeravatar
Lathyrus
Kort karma: 11
Likede indlæg: 123

Indlægaf Lathyrus » 3. jun 2016, 19:21

Aima skrev:
Animi skrev:

Fair nok, jeg har aldrig set det, men jeg har vist heller aldrig set cykelshorts med blondekant :)

Måske bemærker jeg det bare ikke, for jeg kan heller ikke huske, hvornår jeg sidst har set nogen med leggings.

Jeg har endda set nogen i hel-blonde. Det bli'r det ikk' bedre af :tie:
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9230

Indlægaf Fru Sunshine » 3. jun 2016, 19:59

Jeg tænker nok mere over, hvordan det lyder, når et kvart ton blævrehud klasker sammen.
Det kan godt lyde højt. Og gøre ret ondt.

Så altså: godt det er pænt med leggings.
4
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8509

Indlægaf 2SHY » 3. jun 2016, 20:08

Jeg har i hvert fald ambitioner om at skulle have cykelshorts på under en kjole, når turen går til Hjallerup Marked i morgen. I hvert fald hvis jeg ikke vil være hudløs mellem benene indenfor en time eller 2
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1504

Indlægaf DenSyngendeLussing » 3. jun 2016, 20:47

Men der er jo også en praktisk grund til det, hvis man er én af de kvinder, hvor lårene gnider mod hinanden. Det kan jeg såmænd fint forstå, ingen har vel lyst til at få åbne sår på inderlårene. Jeg undrer mig bare over cykelshorts på kvinder, hvor man ikke umiddelbart får indtryk af, at lårgnidning er et problem. Jeg synes ikke, det er ret klædeligt.
0
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8420
Kontakt:

Indlægaf Ado » 3. jun 2016, 20:56

Altså mit umidddelbare bud er, at de selv synes det er pænt. :D Ligesom de kvinder, der går i denimnederdel. Det synes jeg ikke er klædeligt. Men det er jo det fantastiske ved det hele. Tænk hvis alle gik ens klædt.
6
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 3. jun 2016, 21:23

Det er rigtigt. Jeg blev vist bare så forblændet af den indre film med Kelly Taylor, der valser rundt i polkaprikket kjole og cykelshorts. :D

Alting går i ring, især moden. Jeg bliver nu nok ved med at synes, at bare ben er pænest på alle - men hvad hjælper det, hvis man bliver helt hudløs eller har lidt for flaprende lår.
0
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 3. jun 2016, 21:27

I det mindste er næsten alle holdt op med at gå i gummistøvler selvom det ikke regnede. Se, dét var fandeme underligt!
10
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8509

Indlægaf 2SHY » 3. jun 2016, 21:31

Men det er sært for jeg synes altid jeg har haft problemer med at jeg bliver hudløs. Selv da jeg var væsentligt tyndere end jeg er nu. Og alt det der med glidecreme, vaseline, babypudder, nylonstrømper der er klippet af lidt over knæhøjde osv... Der virker bare ikke for mig :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:

Tilbage til "Mode"