Er 9 klasses sidste skole nu OGSÅ blevet hypet?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9230

Re: Er 9 klasses sidste skole nu OGSÅ blevet hypet?

Indlægaf Fru Sunshine » 29. maj 2016, 08:40

Jeg har engang fået gave fra en afgangsklasse, fordi de havde nok i klassekassen til at vi alle fik (jeg var kun faglærer for dem). Det føltes underligt.

Jeg kan simpelthen ikke se, hvorfor en klasse skulle give til 27 lærere. De fleste nøjes da med dem, de har haft.

Og det er altså forkasteligt, at en elev bliver udelukket, fordi h*n ikke har råd.
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
HerErJeg
Kort karma: 13
Likede indlæg: 236

Indlægaf HerErJeg » 29. maj 2016, 09:00

Fru Sunshine skrev:Jeg har engang fået gave fra en afgangsklasse, fordi de havde nok i klassekassen til at vi alle fik (jeg var kun faglærer for dem). Det føltes underligt.

Jeg kan simpelthen ikke se, hvorfor en klasse skulle give til 27 lærere. De fleste nøjes da med dem, de har haft.

Og det er altså forkasteligt, at en elev bliver udelukket, fordi h*n ikke har råd.

Det er jo sådan lidt fagforeningsretorik over det. Er du ikke med i det forkromede fællesskab, så vil vi intet have med dig at gøre.
0
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 29. maj 2016, 12:17

HerErJeg skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg har engang fået gave fra en afgangsklasse, fordi de havde nok i klassekassen til at vi alle fik (jeg var kun faglærer for dem). Det føltes underligt.

Det er jo sådan lidt fagforeningsretorik over det. Er du ikke med i det forkromede fællesskab, så vil vi intet have med dig at gøre.

Det synes jeg er en virkelig besynderlig sammenligning.
4
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'

Tilbage til "Livets forhold"