Anmeldelse af rødt kort

gnostic
Kort karma: 83
Likede indlæg: 189

Anmeldelse af rødt kort

Indlægaf gnostic » 31. maj 2016, 08:03

Jeg kan ikke finde ud af hvordan man anmelder et kort. Det burde vel kunne lade sig gøre, da teksten som vedhæftes et kort, jo er at betragte som en slags privat besked.

Jeg har fået et rødt kort i min seneste tråd, som jeg anser for at være meget groft. Der skrives bla.:

*slettet, anmeldt til admin*

- hvilket jeg altså betragter som mobning. Men det må så være op til administrationen/moderationen her på debatten. Jeg tænker, det kan vel ikke være rigtigt, at man kan få lov til at skrive sådan noget når man giver kort (eller bare generelt her på debatten...)
Senest rettet af gnostic 31. maj 2016, 08:05, rettet i alt 1 gang.
0
gnostic

Re: Anmeldelse af rødt kort

Indlægaf gnostic » 31. maj 2016, 08:05

Skumfidusen skrev:Mon ikke bare du skal skrive en pb? Det ville jeg da prøve. Til Patrick eller en af de andre mods.

Ok, det gør jeg. Jeg sletter samtidig de grove ord fra tråden her.
0
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4429

Indlægaf Rosa Espinosa » 31. maj 2016, 08:06

Det var da også en ubehagelig besked, synes også du skal skrive til mods.
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5875

Indlægaf Dikus » 31. maj 2016, 21:48

Patrick er den eneste, der kan læse kort, så det er ganske rigtigt ham, du skal have fat i.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1903

Indlægaf Purple Haze » 15. jun 2016, 19:24

Det undre mig lidt at den grove besked er slettet?

Hvis det er for at nysgerrige ikke skal sidde og godte sig, så er jeg helt med på det. Altså for ikke at gøre det værre for G.

Hvis det er for at beskytte afsender så forstår jeg det slet ikke.
Hvis man ikke må skrive noget så groft på debatten, er jeg heller ikke med.

Uanset G. så er jeg ked af at du får sådan nogle beskeder for at være anderledes (går ud fra det er det der ligger bag). Selvom jeg langt fra altid er enig med dig, og ofte bliver provokeret af det du skriver, så er det ikke i orden at folk sender svinere i kort.

Har også selv modtaget nogen, jeg har overvejet at anmelde.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
gnostic

Indlægaf gnostic » 16. jun 2016, 10:25

Purple Haze skrev:Det undre mig lidt at den grove besked er slettet?

Hvis det er for at nysgerrige ikke skal sidde og godte sig, så er jeg helt med på det. Altså for ikke at gøre det værre for G.

Uanset G. så er jeg ked af at du får sådan nogle beskeder for at være anderledes (går ud fra det er det der ligger bag). Selvom jeg langt fra altid er enig med dig, og ofte bliver provokeret af det du skriver, så er det ikke i orden at folk sender svinere i kort.

Jeg hænger ikke folk ud. Jeg er bedre end det. Dernæst, er jeg i tvivl om det overhovedet ville have været tilladt at citere kort-tekst i offentligheden, da de jo er private beskeder.
0
Buller
Kort karma: 29
Likede indlæg: 639

Indlægaf Buller » 16. jun 2016, 13:57

gnostic skrev:
Jeg hænger ikke folk ud. Jeg er bedre end det. Dernæst, er jeg i tvivl om det overhovedet ville have været tilladt at citere kort-tekst i offentligheden, da de jo er private beskeder.

Hvis afsender ikke kan tåle at se sine ord delt med offentligheden burde afsender jo ikke have afsendt dem. PB skal vel ikke være et mobbested hvor man kan sende beskeder man ikke tør stå ved i offentligt rum.
1
Lulu
Kort karma: 55
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 564

Indlægaf Lulu » 16. jun 2016, 14:01

gnostic skrev:

Du har modtaget kortet ergo må du gøre med det som du vil.
Kan afsender ikke tåle at høre sine ord offentligt må afsender jo nøjes med at tænke disse ting og ikke skrive dem til dig og andre det kunne gå udover.
0
gnostic

Indlægaf gnostic » 16. jun 2016, 16:28

Lulu skrev:
gnostic skrev:

Du har modtaget kortet ergo må du gøre med det som du vil.
Kan afsender ikke tåle at høre sine ord offentligt må afsender jo nøjes med at tænke disse ting og ikke skrive dem til dig og andre det kunne gå udover.

Da jeg oplever en interesse for kortet forhører jeg mig om jeg må citere det, samt fortælle hvem der er afsender.

Jeg er usikker på det her, derfor vil jeg forhøre mig først.

Jeg vil iøvrigt gøre opmærksom på, at der ér handlet på kortet, forlængst. Så sagen er vel egentlig lukket.
0
gnostic

Indlægaf gnostic » 16. jun 2016, 19:10

Jeg vil bare oplyse, at jeg ikke fortæller noget om hvem der sendte kortet, eller hvad der stod i det. Sagen er lukket, og sådan er det.
8
Brugeravatar
Thitida-No-Chey
Kort karma: 29
Likede indlæg: 411

Indlægaf Thitida-No-Chey » 16. jun 2016, 19:41

I så fald er du et større menneske end mig, jeg ville sætte det på forsiden... Røde kort for mig har altid været en falliterklæring.... Af samme årsag gav jeg dem kun på den gamle debat som hævn... ;)
0
To comfort a grammar nazi, simply stroke them gently on the head and repeat: "there, their, they're."
gnostic

Indlægaf gnostic » 17. jun 2016, 11:31

Thitida-No-Chey skrev:I så fald er du et større menneske end mig, jeg ville sætte det på forsiden... Røde kort for mig har altid været en falliterklæring.... Af samme årsag gav jeg dem kun på den gamle debat som hævn... ;)

Jeg vil ikke have hævn. Jeg vil bare gerne have at folk stopper med at være efter mig, derfor vil jeg ikke "slå igen".

En bruger skrev til mig, at vedkommende mente jeg var hensynsfuld over for afsender af det røde kort. Selvom det var ros til mig, bliver jeg også nødt til at være ærlig (for sådan er jeg, på godt og ondt) og sige at det handlede ikke om hensynsfuldhed eller ej, men om at jeg ikke ønsker at hævne mig.

Jeg har ikke brug for flere fjender end jeg har i forvejen. Jeg kan ikke håndtere verbale angreb, og når først jeg begynder på sådan noget, er det ustoppeligt og jeg får det ad helvedes til.

Det kan vel siges, at være for at beskytte mig selv.

Jeg kunne lade det her være usagt, og skjule mine intentioner eller mangel på samme, men det ville være uærligt, og det samme som at lyve.
Det ønsker jeg ikke. Jeg er en dårlig løgner, og jeg kan ikke have "pokerfjæs", heller ikke på et onlineforum.

Denæst var jeg i tvivl om debatreglerne på området, de er for mig uafklaret, men selvom jeg gerne måtte, vil jeg ikke oplyse alligevel.
Jeg gider ikke slåskampe.
0

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"