Knallertkørekort

Her kan du dele din glæde ved, at sidde fast i trafikken eller dine medpassagerer i toget.
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3945

Knallertkørekort

Indlægaf Angelina » 31. maj 2016, 17:19

I forbindelse med forsøgsordningen af kørekort - blev der nævnt at alderen på knallertkørekort sættes ned til 15 år - jeg kan bare ikke finde ud af om det er trådt i kraft - eller evt. hvornår det træder i kraft - og da jeg jo har en dreng der fylder 15 år til sommer (og har konfirmationspenge der brænder i lommen) er det pludselig blevet MEGET VIGTIGT at finde ud af... nogen der har info? :D
0
~indsæt smart signatur her~
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2941

Re: Knallertkørekort

Indlægaf JoyNips » 1. jun 2016, 07:45

Angelina skrev:I forbindelse med forsøgsordningen af kørekort - blev der nævnt at alderen på knallertkørekort sættes ned til 15 år - jeg kan bare ikke finde ud af om det er trådt i kraft - eller evt. hvornår det træder i kraft - og da jeg jo har en dreng der fylder 15 år til sommer (og har konfirmationspenge der brænder i lommen) er det pludselig blevet MEGET VIGTIGT at finde ud af... nogen der har info? :D

"§ 2 Loven træder i kraft 1. oktober 2016"
1
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3945

Re: Knallertkørekort

Indlægaf Angelina » 1. jun 2016, 08:26

JoyNips skrev:
Angelina skrev:I forbindelse med forsøgsordningen af kørekort - blev der nævnt at alderen på knallertkørekort sættes ned til 15 år - jeg kan bare ikke finde ud af om det er trådt i kraft - eller evt. hvornår det træder i kraft - og da jeg jo har en dreng der fylder 15 år til sommer (og har konfirmationspenge der brænder i lommen) er det pludselig blevet MEGET VIGTIGT at finde ud af... nogen der har info? :D

"§ 2 Loven træder i kraft 1. oktober 2016"

Tark :D
0
~indsæt smart signatur her~

Tilbage til "Trafik og (offentlige) transportmidler"