Hvad var det nu den hed? Neglehærder

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 251
Likede indlæg: 4094

Re: Hvad var det nu den hed? Neglehærder

Indlægaf Persnikedy » 4. jul 2016, 11:35

Vira skrev:
Persnikedy skrev:
Vira skrev:
Persnikedy skrev:Jeg var faktisk utrolig skuffet.. Der er ikke sket noget.

Jeg er nu igang med at bruge noget negleolie hver aften og det har hjulpet 100 gange bedre og til ca 1/4 af prisen

Hvilken olie bruger du?

Jeg er også igang med neglehærderen og er faktisk ikke imponeret.

Det er en fra matas som hedder Mavala til ca 90-100kr. Jeg kommer det på om aften inden jeg skal i seng, lader det sidde i ca 10min og gnupper det af med toiletpapir så jeg ikke fedter det hele ind når jeg sover. Sidde rjeg lige og ser en fillm om eftermiddagen får den også lidt der. Olie er jo heldigvis dejlig drøj i brug.
Min negle laver slet ikke det der med at dele sig i lag eller flosse efter jeg begyndte på olien.

Den kender jeg slet ikke. Vil kigge efter den når jeg kommer i matas :gogo:

Damen i matas havde virkelig flotte negle og brugte det selv. Jeg havde nemlig heller aldrig hørt om det men til 100kr så turde jeg godt gøre forsøget.
Jeg krydser fingre for at det også vriker for dig
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 495
Likede indlæg: 1891

Indlægaf Vira » 4. jul 2016, 11:36

Persnikedy skrev:
Lemonella skrev:Køber du den der Herome neglehærder, så lov mig, at du kun putter ét lag på.
Jeg læste i forbrugerbladet TÆNK om en kvinde, hvis negle begyndte, at falde af. Det begyndte, at bløde inden under neglen og neglen løsnede sig langsomt og faldt af.
Det viste sig så efterfølgende, at kvinden ville give sine negle et ordentligt boost og derfor havde puttet flere lag på og helst hver dag. Det må man så ikke.
Så husk. Kun ét lag.

Der stod i indlægs sedlen at man skulle komme 1 lag på, så næste dag endnu et lag ovenpå det første, så fjerne lagene med herome neglelakfjerner dagen efter det, også tage et nyt lag på dagen efter.
Jeg overvejede at komem flere lag på men det lugter virkelig som noget med pondus så det turde jeg slet ikke.

Men føj for en oplevelse hende kvinden havde :8:

Hudk det skal være virkelig tynde lag!
1
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 251
Likede indlæg: 4094

Indlægaf Persnikedy » 4. jul 2016, 11:37

Vira skrev:
Persnikedy skrev:
Lemonella skrev:Køber du den der Herome neglehærder, så lov mig, at du kun putter ét lag på.
Jeg læste i forbrugerbladet TÆNK om en kvinde, hvis negle begyndte, at falde af. Det begyndte, at bløde inden under neglen og neglen løsnede sig langsomt og faldt af.
Det viste sig så efterfølgende, at kvinden ville give sine negle et ordentligt boost og derfor havde puttet flere lag på og helst hver dag. Det må man så ikke.
Så husk. Kun ét lag.

Der stod i indlægs sedlen at man skulle komme 1 lag på, så næste dag endnu et lag ovenpå det første, så fjerne lagene med herome neglelakfjerner dagen efter det, også tage et nyt lag på dagen efter.
Jeg overvejede at komem flere lag på men det lugter virkelig som noget med pondus så det turde jeg slet ikke.

Jeg er færdig med den kur, og mener at der stod den først måtte gentages et halvt år sener. Jeg holder mig til olien nu
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 495
Likede indlæg: 1891

Indlægaf Vira » 4. jul 2016, 11:39

Persnikedy skrev:
Vira skrev:
Persnikedy skrev:
Så husk. Kun ét lag.

Det er også rigtigt. Men du "skal" bruge den som underlak når du er færdig med kuren

Jeg er færdig med den kur, og mener at der stod den først måtte gentages et halvt år sener. Jeg holder mig til olien nu

Det er også rigtigt men du "skal" bruge den som underlak når du er færdig med kuren
1
I'm not limited edition, I'm weird.

Tilbage til "Skønhed"