Hvor mødte du din kæreste?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Aquadorable
Kort karma: 22
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 247

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf Aquadorable » 5. sep 2015, 09:13

På et datingsite. Vi skrev sammen og sludrede i telefonen et par uger, og så mødtes vi. Det var i den grad kærlighed ved første blik, og her 14 måneder senere bor vi sammen og er forlovede :deer:
5
:love:
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 229
Likede indlæg: 1389

Indlægaf Filipai » 5. sep 2015, 13:56

Jeg skulle til fællesspisning på en venindes kollegie, og der var så en gruppe gutter der også skulle spise der. Der var min kæreste en af dem... Det er den sårn officielle historie.

Med til historien hører så at jeg højt og tydeligt postulerede at jeg ALDRIG skulle have en mandlig kæreste igen, og at jeg hellere ville være lesbisk. Det var der så ingen af de andre kvindelige festdeltagere der gad, og så tænkte jeg "screw it" og kyssede lidt på ham den søde nørd i stedet.
Det lå ikke i kortene at vi skulle blive kærester, men jeg lod ham invitere mig i biffen 1,5 uge efter. Biograf turen nåede vi aldrig til, for da vi ramte 1,5 uge fra vores møde, havde han været hos mig i 3 dage, og her har han så bare hørt hjemme siden :blush2:
3
Brugeravatar
Minionine
Kort karma: 43
Likede indlæg: 428

Indlægaf Minionine » 7. sep 2015, 18:59

Vi mødtes til Crossfit for et par år siden, hvor vi havde et godt øje til hinanden. Vores center holdt julefrokost kort tid efter, hvor jeg scorede og snavede med ham resten af aftenen :D Der skulle dog gå knapt to år, hvor vi hver især fandt nye kærester, før vi fandt ud af, at vi gerne ville være sammen - sådan seriøst. Han gav mig en seddel i sidste uge, hvor han spurge om jeg ville være hans kæreste, og så satte jeg et kryds i "ja" boksen :)
5
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 17
Likede indlæg: 535

Indlægaf catnip » 9. sep 2015, 16:25

Jeg mødte min kæreste den første dag på mit nye arbejde. Da han gav mig hånden og præsenterede sig selv slog det gnister og jeg glemte vist at trække vejret i en uges tid derefter. Ej, men kemien var helt vanvittig fra første blik, har fandme aldrig oplevet noget lignende :8:

Vi kyssede i smug til et fælles arrangement et par dage senere, og ugen efter var vi på vores officielle første date. Han flyttede ind samme aften... :genert:

Hvilket var meget atypisk os begge to, og jeg skulle i øvrigt slet ikke have en kæreste, men vi kunne bare ikke lade være. Det er 2,5 år siden nu og nu skal vi giftes til foråret :lun:
6
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 9. sep 2015, 18:27

De sidste par stykker, har jeg "mødt" på nettet.

De 2 muligheder jeg har i kikkerten, har jeg mødt den ene på et jobsøgningskursus, for mange år siden. Vi har været venner siden, og har knaldet efter en bytur, og stadig bevaret venskabet.
Den anden, er startet på mit arbejde for ca. 2 uger siden, og vi har bare skidegodt kemi.
Hun er bare allerede i forhold :sur:
0
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 350
Likede indlæg: 3467

Indlægaf Ballademager » 9. sep 2015, 19:32

Vi var venner i årevis, men overvejede aldrig, om vi skulle være kærester. Vi havde andre kærester på skift, men vi har altid haft vildt god kemi og været meget tætte i perioder.

For nogle år siden var vi singler begge to. Jeg boede i udlandet, men vi begyndte at snakke over Skype i timevis, og det udviklede sig stille og roligt. Det endte med, at han bestilte billetter og kom over på besøg. Han sov i gæsteværelset de første to nætter, inden han rykkede ind til mig.

Vi har været sammen lige siden.
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 975
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 16. sep 2015, 11:28

På jubii-debatten. Vi har været kærester i snart 6 år.
1
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Billede
Brugeravatar
Muuh
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1271

Indlægaf Muuh » 16. sep 2015, 12:25

Jeg mødte min mand over en ttv-chat, en dag jeg kede mig og havde fået for meget sol af at sidde på altanen, så jeg var godt rød.
Han tilbød at smøre mig ind og det takkede jeg ja til

Ca. en mdr efter opdagede jeg, at jeg var gravid, men det tog vi med og her 12 år efter er vi stadig sammen
2
Ved ikke at give op nåede selv sneglen Noahs ark
Brugeravatar
flicka
Kort karma: 70
Likede indlæg: 607

Indlægaf flicka » 16. sep 2015, 16:32

Jeg mødte min kæreste ved et rent tilfælde - vi taler stadig om, hvor tilfældigt det var og hvis det ikke var sket, så havde vi nok ikke været sammen idag.

Jeg var i byen med en veninde, men der var dårlig stemning på diskoteket, hvor vi var - så vi tog videre. Kort efter fandt vi ud af, at der var en, der blev stukket ned få minutter efter vi var gået derfra :tie:
Mens vi stod og prøvede at finde ud af, hvor vi skulle hen istedet - fik min veninde en sms fra sin eks (som hun er gode venner med) om hun ikke ville komme forbi til en privatfest ude på landet på en stor gård med ham og drengene. Jo, det kunne vi godt, blev vi enige om.

Vi kommer så til den fest og møder en masse fulde mænd der laver alt muligt skørt. Veninden snakker med eks'en og jeg går ud. Jeg opdager at der var et bål og går derover. Der ser jeg så en fyr, der sidder op af et træ og klapper en hund. Han var temmelig fuld, men ganske sød, uden at vi udveksler et eneste ord :-D

Kort efter tager jeg og veninden hjemad. Næste formiddag får min veninde en sms fra eks'en om at hans ven (ham der sad ved bålet og klappede hunden), var interesseret i at vide hvem den pige, hun havde med, var. I samme øjeblik havde jeg faktisk også sendt en sms til hende om at han sgu da var meget sød og ville vide hvem han var. Hun og eks'en blev enige om at det var nemmere at bare give os hinandens numre. Resten er historie.
10
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn

A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
flicka
Kort karma: 70
Likede indlæg: 607

Indlægaf flicka » 16. sep 2015, 18:14

flicka skrev:Jeg mødte min kæreste ved et rent tilfælde - vi taler stadig om, hvor tilfældigt det var og hvis det ikke var sket, så havde vi nok ikke været sammen idag.

Jeg var i byen med en veninde, men der var dårlig stemning på diskoteket, hvor vi var - så vi tog videre. Kort efter fandt vi ud af, at der var en, der blev stukket ned få minutter efter vi var gået derfra :tie:
Mens vi stod og prøvede at finde ud af, hvor vi skulle hen istedet - fik min veninde en sms fra sin eks (som hun er gode venner med) om hun ikke ville komme forbi til en privatfest ude på landet på en stor gård med ham og drengene. Jo, det kunne vi godt, blev vi enige om.

Vi kommer så til den fest og møder en masse fulde mænd der laver alt muligt skørt. Veninden snakker med eks'en og jeg går ud. Jeg opdager at der var et bål og går derover. Der ser jeg så en fyr, der sidder op af et træ og klapper en hund. Han var temmelig fuld, men ganske sød, uden at vi udveksler et eneste ord :-D

Kort efter tager jeg og veninden hjemad. Næste formiddag får min veninde en sms fra eks'en om at hans ven (ham der sad ved bålet og klappede hunden), var interesseret i at vide hvem den pige, hun havde med, var. I samme øjeblik havde jeg faktisk også sendt en sms til hende om at han sgu da var meget sød og ville vide hvem han var. Hun og eks'en blev enige om at det var nemmere at bare give os hinandens numre. Resten er historie.

Og for at gøre det endnu bedre, så har kæresten senere hen indrømmet at han slet ikke kunne huske hvordan jeg så ud. Kun at der var en pige til stede, det smilede til ham. Og at det ihvertfald ikke var min veninde :lol:
2
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn

A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5880

Indlægaf Smiling_Goat » 18. sep 2015, 21:58

Jeg datede egentligt en anden, og jeg har et princip om at kun date én ad gangen, så hvad jeg lavede på den datingside må guderne vide. Men jeg var der altså, og snakkede ganske platonisk og harmløst med nogle forskellige mænd, da ham her kom springende ind og lød umådeligt interessant. Jeg syntes bare, han var lidt gammel, og så havde jeg jo mit princip, som jeg forklarede ham. Han sagde, at han forstod det (den løgner) og ønskede mig held og lykke, men vi kunne ikke stoppe med at skrive sammen. Jeg er ikke engang helt sikker på, hvad der skete, men af en eller anden grund blev korrespondancen bare ved og ved.

Han var meget ivrig og inviterede mig ud nærmest dagligt - og jeg afviste ham lige så tit - for vi havde jo en vild skriftlig kemi. Da vi havde brugt et par måneder på det, og jeg bare blev mere og mere forvirret - fordi jeg blev mere og mere interesseret i dem begge - resignerede jeg og gik ud med ham (jeg havde ingen aftale om eksklusivitet med den anden, det var udelukkende et fjollet, hjemmedyrket princip.) Det var en rigtig hyggelig date, og samtalen var så ubesværet og naturlig, som om vi havde kendt hinanden virkelig længe. Jeg var stadig ikke sikker på, hvem jeg skulle være seriøs med, men jeg kunne ikke stoppe med at se ham.. Så.. Jeg forsatte med at date ham. Da vi var endt i seng sammen, vidste jeg, at der ikke var nogen vej tilbage, og jeg var nødt til at afslutte det med ham, jeg havde datet længst tid. Jeg er så glad for, at jeg tog den beslutning.. Men det var vist også lidt uundgåeligt - jeg kunne virkelig ikke stoppe mig selv, og så impulsstyret plejer jeg altså ikke at være, vil jeg lige påpege.
2
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2408

Indlægaf Joe » 18. sep 2015, 22:36

I en spejderhytte i Sønderjylland. På det tidspunkt var jeg lidt af et mess i forhold til mænd. Der var tre mænd i mit liv, og jeg vidste ikke hvad jeg skulle stille op med nogen af dem.
Så tog jeg på rustur, drak mig sansesløst beruset og stillede mig op på en slaveauktion. En random fuld mand bød på mig og vandt mig. Han bød også på alle andre, men han var altså stuck med mig. Jeg husker ikke meget af festen, men jeg kastede mig vist rimeligt hurtigt over ham, og så endte jeg med at skride igen og feste videre med de folk jeg kendte.
Dagen efter forsøgte jeg at indlede en samtale med ham, men han var fuld og ligeglad, så jeg droppede det, og stemplede ham som en nar.

Et par dage efter, var vi begge nogenlunde ædru igen. Han gik forbi mig på gaden med nogle af hans holdkammerater. De grinede, da de så mig, han gjorde det bedste for at kigge den anden vej. Endnu engang stemplede jeg ham som nar.

Om aftenen fandt han mig så på Facebook og skrev, at han håbede vi for fremtiden kunne hilse på hinanden. Derefter tror jeg bare aldrig helt vores korrespondence sluttede. Og så vidste jeg lige pludselig godt, hvad jeg skulle stille op med de tre andre mænd - jeg skulle ikke være sammen med nogen af dem. (Hvilket egentlig også er ret heldigt for dem. I hvert fald to af dem i dag børn, mens den tredje er rimeligt meget i mit liv, da han er kærester med min tætteste veninde. Jeg var sgu nok heller ikke the one for dem.)

Jeg levede det vilde liv, da jeg var single. Og jeg synes, jeg gik ud af singletilværelsen med et brag.
Jeg tænker forresten stadig jævnligt, at han er en nar. Jeg siger det også ofte til ham. Men i virkeligheden vil jeg slet ikkr have andet.
2
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
Craver
Kort karma: 43
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 342

Indlægaf Craver » 21. sep 2015, 10:03

På Tinder. Vi matchede af to omgange (da jeg i et anfald af mandehad til en anden mand slettede min profil ... og var på Tinder igen tre dage efter. Så meget for at lave en graciøs exit!).

Vi mødtes op til jul, og vi regnede begge to med, vi bare skulle knalde, og så var det dét. Vi knalder dog fortsat, dog i samme lejlighed her 9 måneder efter. Og snakker køb af lejlighed, bryllup og børn :blush2: Vi havde den vildeste kemi fra begyndelsen (og har stadigvæk), og jeg kan slet ikke forestille mig at kysse på nogen andre :love2:
1
... I would name her Rock'N'Roll
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 238
Likede indlæg: 1078

Indlægaf MyGirl » 21. sep 2015, 10:57

Mødte ham på jubii-debatten for snart 100 år siden :lun:
2
KageKlovnen
Kort karma: 0
Likede indlæg: 6

Indlægaf KageKlovnen » 23. sep 2015, 17:31

Han blev udbudt til salg, af en daværende veninde, på FB. Hun søgte et kærligt og blivende hjem til ham.

Er glad for at jeg bød på ham, for han er den mest fantastiske mand ever :love: Han er vitterlig den del der har fuldendt mit puslespil.

Nu har vi været sammen i snart 1, 5 år og skal flytte i større bolig den 1. Okt .. vi ved hvad vores fremtidige børn skal hedde (når det lykkes mig at undfange engang) og vi ved at vores dage som gamle mennesker skal bruges på rollatorræs og køreture på handicapknallerten på Amager Strandpark :genert:
4

Tilbage til "Forhold og sex"