Muhammad Ali/Cassius CLay

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 105
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1531

Muhammad Ali/Cassius CLay

Indlægaf landsbytossen » 4. jun 2016, 04:49

R.I.P.

0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
landsbytossen

Re: Muhammad Ali/Cassius CLay

Indlægaf landsbytossen » 4. jun 2016, 04:56

The rumble in the jungle.

1

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 4. jun 2016, 05:00

Et stort, stort ikon. Det er trist, det er det altid :(. Men hvor har han i grunden, når man tænker over det opnået meget og ikke mindst været meget igennem, af både det ene og andet.

Inna Lillahi wa inna ilaihi raji'un :lun:.

(bøn a la hvil i fred man siger når en muslim en er død).
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1160
Likede indlæg: 6821

Indlægaf Wizzze » 4. jun 2016, 06:44

landsbytossen skrev:R.I.P.

Han lavede også denne om Muhammad Ali

2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
paint
Kort karma: 96
Likede indlæg: 2393

Indlægaf paint » 4. jun 2016, 07:41

Trist. Han var, efter min mening, den største bokser nogensinde. Han var både stor i munden, men i dén grad også i bokseringen. Desværre fik hans boksekarriere følger.
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
TomKah
Kort karma: 18
Likede indlæg: 331

Indlægaf TomKah » 4. jun 2016, 09:20

Jeg har aldrig været boksefan så for mig er han udelukkende uddødelig gjort i Coming to America.
"His mother called him Clay, I'll call him Clay".

Synes ikke man ligefrem kan bruge ordet trist når en 74 årig dør af Parkinson. Det lyder som om det er godt han har fået fred.
1
Brugeravatar
Nicolait
Likede indlæg: 323

Indlægaf Nicolait » 5. jun 2016, 06:40

Jeg har umådeligt svært ved at hylde en person, der har tjent til dagen og vejen ved primært at slå på andre mennesker. Det bliver man aldrig, i min verden, den største sportsmand af.

Boksning, ser jeg som noget af det mest primitive, vi stadig beskæftiger os med som sport.
1
Brugeravatar
landsbytossen

Indlægaf landsbytossen » 5. jun 2016, 12:26

Nicolait skrev:Jeg har umådeligt svært ved at hylde en person, der har tjent til dagen og vejen ved primært at slå på andre mennesker. Det bliver man aldrig, i min verden, den største sportsmand af.

Boksning, ser jeg som noget af det mest primitive, vi stadig beskæftiger os med som sport.

Så er der mange sportsgrene, du må tage afstand fra. I fodbold sparker man modstanderne ned og laver farlige tacklinger. Håndboldspillere sender knytnæver i maven og slår i ansigtet. Og sådan kan man fortsætte med mange sportsgrene.

Jeg kan regne ud, du ikke ser ret meget sport i fjernsynet, for der sendes sjældent synkronsvømning.
1

Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3566

Indlægaf Lemonella » 5. jun 2016, 12:31

Nicolait skrev:Jeg har umådeligt svært ved at hylde en person, der har tjent til dagen og vejen ved primært at slå på andre mennesker. Det bliver man aldrig, i min verden, den største sportsmand af.

Det gælder jo ikke kun om, at ramme sin modstander, men i allerhøjeste grad om, ikke selv, at blive ramt. I grove træk handler boksning om teknik og ikke kun om, at slå.
Jeg var en stor beundrer af Muhammad Ali og jeg så ham som en stor fighter.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2244

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 5. jun 2016, 12:40

PRIMÆRT ved at slå på andre mennesker? 61 kampe - hvoraf en del har været mod den samme modstander - over en periode på 21 år. Mon ikke har primært har tjent til dagen og vejen ved at dyrke motion og holde sig i form..
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 5. jun 2016, 12:41

Lemonella skrev:
Det gælder jo ikke kun om, at ramme sin modstander, men i allerhøjeste grad om, ikke selv, at blive ramt. I grove træk handler boksning om teknik og ikke kun om, at slå.

Den myte lagde Brian Nielsen effektivt i graven.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Nicolait

Indlægaf Nicolait » 5. jun 2016, 14:16

landsbytossen skrev:

Så er der mange sportsgrene, du må tage afstand fra. I fodbold sparker man modstanderne ned og laver farlige tacklinger. Håndboldspillere sender knytnæver i maven og slår i ansigtet. Og sådan kan man fortsætte med mange sportsgrene.

Jeg kan regne ud, du ikke ser ret meget sport i fjernsynet, for der sendes sjældent synkronsvømning.

Jeg ser en masse sport. I både håndbold og fodbold bliver farlige tacklinger sanktioneret. Derudover er de hårde tacklinger et biprodukt af spillet, hvor i boksning er hovedproduktet.
1
Brugeravatar
Nicolait

Indlægaf Nicolait » 5. jun 2016, 14:22

Advocatus-Diaboli skrev:

PRIMÆRT ved at slå på andre mennesker? 61 kampe - hvoraf en del har været mod den samme modstander - over en periode på 21 år. Mon ikke har primært har tjent til dagen og vejen ved at dyrke motion og holde sig i form..

Primært som i sin beskæftigelse som bokser. Det er jo han har tjent sine penge på. Han har nok ikke tjent sine ved at stå bag skranken i den lokale købmandsbutik.

Med din udlægning er professionelle fodboldspillere og håndboldspillere også bare motionister? Officielle kampe er en temmelig lille del af deres skemaer. Det meste går med træning.
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3566

Indlægaf Lemonella » 5. jun 2016, 15:30

Advocatus-Diaboli skrev:
Lemonella skrev:

Den myte lagde Brian Nielsen effektivt i graven.

Min næste bemærkning hører nok under "det må jeg ikke sige, så det gør jeg alligevel". :D Jeg brød mig nu ikke ret meget om Brian Nielsen som bokser. :/
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 5. jun 2016, 19:21

Nicolait skrev:Med din udlægning er professionelle fodboldspillere og håndboldspillere også bare motionister? Officielle kampe er en temmelig lille del af deres skemaer.

Nej, det er det egentlig ikke. Mere end 1 gang om ugen i gennemsnit er en noget større del end 3 gange årligt i gennemsnit. Der er ca. en faktor 20 til forskel.
0

Tilbage til "Livets forhold"