Fællestråd - juni 2016

Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 244
Likede indlæg: 1114

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf MyGirl » 28. jun 2016, 10:29

Skal vi ikke bare lave en kollektiv aftale om, at vi strammer op på kosten denne uge? :D
2
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 28. jun 2016, 10:29

... siger damen, der er ved at invitere til øl og fodbold på lørdag :genert:
1
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1060

Indlægaf Ally » 28. jun 2016, 10:35

Jeg har stadig sting i højre hånd og visse bevægelser gør ondt, så jeg har valgt at sætte styrketræningen på stand-by. Men i går aftes valgte jeg at støve løbeskoene af og joggede en tur. Løb ville være at overdrive, da jeg også måtte indlægge nogle gåpauser, men jeg kom af sted og afsluttede med en masse "ass to the grass"-squats. Lige netop dén del kan så mærkes i lårbasserne i dag :lol:
0
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 231
Likede indlæg: 1406

Indlægaf Filipai » 28. jun 2016, 10:52

Tror ikke kosten bliver så god denne uge, har lige en uges ferie før jeg tager sommerkursus, så ugen er blevet booket op med alt muligt hygge, og der hører ofte god mad med.

Jeg er ved at tage tilløb til at få hoppet i træningstøjet, om 10 minutter kan jeg ikke længere afmelde mig, og så er jeg tvunget til at tage afsted. Tilgengæld har jeg fået nye træningssko, de lækre fivefingers, og det er første gang jeg skal prøve dem, og håber jeg at jeg for første gang kan få en træning hvor jeg ikke får ondt i fødderne før resten af kroppen.

De er frække ikke ? :P

Screen Shot 2016-06-28 at 12.51.59.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2503

Indlægaf Pandesteg » 28. jun 2016, 11:01

Filipai skrev:Tror ikke kosten bliver så god denne uge, har lige en uges ferie før jeg tager sommerkursus, så ugen er blevet booket op med alt muligt hygge, og der hører ofte god mad med.

Jeg er ved at tage tilløb til at få hoppet i træningstøjet, om 10 minutter kan jeg ikke længere afmelde mig, og så er jeg tvunget til at tage afsted. Tilgengæld har jeg fået nye træningssko, de lækre fivefingers, og det er første gang jeg skal prøve dem, og håber jeg at jeg for første gang kan få en træning hvor jeg ikke får ondt i fødderne før resten af kroppen.

Hehe jo de er da fine! :P Er spændt på at høre om hvordan det går. God træning! Skal selv ud en tur i dag, men har haft lidt ondt i knæene på det sidste, så tager den lidt med ro.
1
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 28. jun 2016, 18:29

Jeg har måtte stoppe mig selv i at planlægge indkøb af usunde ting 3(!!) gange i dag. Jeg havde rent faktisk fundet busser så jeg lige kunne smutte forbi et supermarked de to af gangene. Jeg er jo junkie.

I det mindste kunne jeg stoppe det. Skal virkelig stå fast nu.
0
x
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3545

Indlægaf Ballademager » 28. jun 2016, 18:42

Filipai skrev:Tror ikke kosten bliver så god denne uge, har lige en uges ferie før jeg tager sommerkursus, så ugen er blevet booket op med alt muligt hygge, og der hører ofte god mad med.

Sjældent set frækkere! :D Var de gode?
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Filipai

Indlægaf Filipai » 28. jun 2016, 20:38

Ballademager skrev:

Det er faktisk første gang jeg er kommet igennem en hel træning uden at have ondt i fødderne. Jeg har hælspore på begge fødder, og især slemt på den ene, og med de her var der bare intet. Jeg elsker min grimme sko. Jeg elsker bare ikke træning, hold kæft hvor det eneste jeg tænker på igennem den times træning, er at jeg kan se pænere ud i en brudekjole.
1
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2503

Indlægaf Pandesteg » 28. jun 2016, 20:40

Filipai skrev:
Ballademager skrev:

Det er faktisk første gang jeg er kommet igennem en hel træning uden at have ondt i fødderne. Jeg har hælspore på begge fødder, og især slemt på den ene, og med de her var der bare intet. Jeg elsker min grimme sko. Jeg elsker bare ikke træning, hold kæft hvor det eneste jeg tænker på igennem den times træning, er at jeg kan se pænere ud i en brudekjole.

Hvilken type motion dyrker du? Lyder virkelig træls at have det sådan, især hvis du har ambitioner om at træne flere gange om ugen, så er det da ikke særlig fedt :(
0
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Filipai

Indlægaf Filipai » 28. jun 2016, 20:43

Pandesteg skrev:
Filipai skrev:

Hvilken type motion dyrker du? Lyder virkelig træls at have det sådan, især hvis du har ambitioner om at træne flere gange om ugen, så er det da ikke særlig fedt :(

Jeg dyrker mest "stram op". Zumba synes jeg er lidt sjovere, der er bare knap så mange hold. Jeg har prøvet at melde mig til et step fit intro hold, som jeg ellers har været afskrækket fra, grundet mine fødder. Jeg husker det som sjovt da jeg prøvede for 5 år siden, så håber det kan være det jeg bliver pjattet med. Overvejer også at prøve bikefit.

Men nej, det er mega træls at hade træning så meget. Jeg gør det nu alligevel, men skal tvinge mig selv afsted hver gang.
0
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1060

Indlægaf Ally » 29. jun 2016, 06:34

Damn... Mandag aftens løbetur og efterfølgende "ass to the grass"-squats kan stadig mærkes i lårbasserne :lol: Men - no pain, no gain, right?!
2
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3545

Indlægaf Ballademager » 29. jun 2016, 06:37

Ally skrev:Damn... Mandag aftens løbetur og efterfølgende "ass to the grass"-squats kan stadig mærkes i lårbasserne :lol: Men - no pain, no gain, right?!

Ass to the grass :lol: :love:

I mit center render folk rundt med t-shirts med teksten "Get fit or die trying" :wacko:
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 210
Likede indlæg: 2691

Indlægaf POCKETKITTEN » 29. jun 2016, 08:37

Jeg magter ikke rigtig at lave min egen tråd, men nu har jeg lige opdaget denne. :love:

Jeg har prøvet alt muligt for at tabe mig. Kostændringer, træning mellem tre og fem gange om ugen - og hvad ved jeg. Men der skete intet som helst, før jeg droppede mine p-piller i slutningen af maj.

Jeg var nået op på skræmmende 86 kg. den 1. juni, og det blev bare ved med at gå den forkerte vej, og jeg var forskrækket over, at jeg havde ladet det komme så vidt. Min læge skiftede mit p-pille-mærke for to år siden, og jeg mistænkte, at det var i den forbindelse, det var gået grueligt galt. Så jeg kastede mig faktisk bare ud i at droppe dem.

Her til morgen siger vægten 79,5 kg., og det skal bare fortsætte. :banan:

Siden jeg stoppede på p-pillerne er min appetit svundet helt vildt ind. Mit nye mantra er bare, at jeg spiser, når jeg er sulten og ellers ikke. Før kunne jeg slet ikke være hjemme uden at have cravings hele tiden og gå i slikskuffen. På det sidste har jeg kun sjældent haft lyst til søde sager, og jeg har meget lettere ved at styre det, og min generelle trang til mad er langt mindre.

Jeg er ikke helt sikker på, hvor langt jeg gerne vil ned. I første omgang er mit mål 70 kg.
0
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 29. jun 2016, 08:56

Velkommen til Pocket!! Og tillykke med det flotte vægttab so far :banan:

Hvor er det godt gået!

Ville ønske, mit p-pille stop havde haft samme effekt :genert:
1
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 29. jun 2016, 08:57

Sophaya skrev:Jeg har måtte stoppe mig selv i at planlægge indkøb af usunde ting 3(!!) gange i dag. Jeg havde rent faktisk fundet busser så jeg lige kunne smutte forbi et supermarked de to af gangene. Jeg er jo junkie.

I det mindste kunne jeg stoppe det. Skal virkelig stå fast nu.

Flot gået med viljestyrken!! :dance:
0

Tilbage til "Sund og/eller slank"