Hvornår tænker du: "Det er fandeme low-life"?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
zembra1986
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1140

Re: Hvornår tænker du: "Det er fandeme low-life"?

Indlægaf zembra1986 » 5. jun 2016, 19:17

I mit stille sind: HG'er som skal ha' sig en studenterhue :rulle: :genert:

Jeg er selv HG'er og jeg ville IKKE have en hue, jeg er glad og stolt af min uddannelse men jeg er forhelvede ikke student og det er du heller ikke, så lad dog være med at rende rundt med en studenterhue!
1
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 811
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8350
Kontakt:

Indlægaf Ado » 5. jun 2016, 19:22

Folk, der fat/bodyshamer. De er ynkelige.
10
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 5. jun 2016, 19:22

En af mine venner har en teen. Spurgte ham en dag, om han skule have flere børn med hans nuværende og mangeårige kæreste. Hans svar var: Nej, jeg skal ikke have mere bolleaffald.
Ret low-life.

Folk der udtrykker deres racisme.

Når en ny regering bliver valgt og der kommer kommentarer fra dem der stemte på taberne.. "Rød/blå regering. Jeg har ondt af Danmark!".
Eller hvis en regering bliver taget i en løgn og de der små stakler på fb og Nationen! Skriver "typisk blå/rød". Alle regeringer lyver så det driver, bryder valgløfter og laver aftaler på tværs af fløjene - ikke kun den siddende.
Når folk kalder Inger Støjbjerg for Støjsenderen.
Det er SÅ pisse low life, at det gør ondt.
8
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1146
Likede indlæg: 6739

Indlægaf Wizzze » 5. jun 2016, 19:23

Joe skrev:Mænd over 22, der knalder rundt med kvinder på 17 og derunder. Eller kvinder over 21, der knalder mænd på 17 eller derunder naturligvis. Dem har jeg bare ikke set mange af.
Det bliver sgu bare lidt creepy, når den ene part ikke er gammel nok til at købe sin egen drink i byen.

Du har lige skyllet hele min planlagte pensionstilværelse ud i toilettet :whine:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2408

Indlægaf Joe » 5. jun 2016, 19:30

Wizzze skrev:
Joe skrev:Mænd over 22, der knalder rundt med kvinder på 17 og derunder. Eller kvinder over 21, der knalder mænd på 17 eller derunder naturligvis. Dem har jeg bare ikke set mange af.
Det bliver sgu bare lidt creepy, når den ene part ikke er gammel nok til at købe sin egen drink i byen.

Du har lige skyllet hele min planlagte pensionstilværelse ud i toilettet :whine:

Hjælper det, hvis jeg siger, det er ok, så længe de er 19 eller ældre? En 19-årig kvinde kan altså også være nuttet, og hvad bedre er, så er hun måske endda flyttet hjemmefra.
1
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4429

Indlægaf Rosa Espinosa » 5. jun 2016, 19:41

- Når mødre er mere veninder, end mødre for deres døtre.

- Når folk deler billeder af dem selv på Facebook, hvor de sidder og drikker af en sprutflaske.
8
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1146
Likede indlæg: 6739

Indlægaf Wizzze » 5. jun 2016, 19:47

Når en person sidder og er slesk / sweettalker overfor en anden person i en gruppe, og det øjeblik denne person forlader gruppen, så ændrer den første person totalt stil, og taler personen ned, stikker i ryggen osv. :badr:
12
Do as I say! :whip:
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 5. jun 2016, 19:52

Kvinder af "de unge mødre"-typen, der får børn med en masse forskellige mænd.

Folk, der ikke kan argumentere for deres sag og som så bliver personlige.

Folk, der spiser grimt. Herunder smaskelyde, tale med mad i munden, den ene hånd under hagen eller anden form for hængning over tallerkenen.
Senest rettet af Sjo 5. jun 2016, 20:11, rettet i alt 1 gang.
1
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5960

Indlægaf LadyFox » 5. jun 2016, 19:58

Når jeg har tømmermænd. Det er næsten altid mig selv jeg tænker det om.
4
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1823

Indlægaf Anilara » 5. jun 2016, 20:03

Når nogen kalder sig rummelige og tolerante, men som indvendigt disser en masse alligevel.

Når man dømmer lavtuddannede mennesker fra mindre byer/landet, som hele den der "Randers"-ting.
4
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 5. jun 2016, 20:14

Samano skrev:
Karkluden skrev:Ej, jeg lyder megafordomsfuld. det er jeg nok også. Men jeg prøver til gengæld også at udfordre mine fordomme. Desværre får jeg dem oftere bekræftet :genert:

Jeg synes også, det er pænt lowlife, når man fuldkommen afviser statistik med at det er "noget medierne laver for at få gode historier". Senest med det program "den syge forskel", der sammenligner Aalborg Ø og Hasseris. Der har vi nogle bekendte, der seriøst fastholdt, at det kunne bare slet ikke passe, at man STATISTISK SET levede 10-16 år mindre i Ø end Hasseris alt efter køn. For de kendte altså flere i Aalborg Ø der var gamle. Og man kunne slet ikke nå ind til dem med, at ja, min morfar ryger også OG er overvægtig. Og næsten 80. Men statistisk set er det ikke skidegodt at ryge og være overvægtig.
Det mente de i øvrigt også var noget fabrikeret noget for at bashe rygere og overvægtige.

Nu har jeg ikke set programmet kun læst en artikel hvor nogle af eksperterne derfra udtaler sig. Men det der undre mig er at de normale parcelhus kvartere og de mange studerende ikke gøre tallene lidt pænere for Aalborg Øst, men der må jo bo flere i blokkene end jeg lige tror.

Men ja er enig i det med folk der bare altid afviser statistisk. Jeg er dog selv altid lidt skeptisk og vil gerne tjekke tingene bag lidt dybere fordi jeg har haft en del statistik på min uddannelse og ved hvor meget tallene kan misbruges :) men det handler mere om selve den metodiske del.

Selvfølgelig skal man også være skeptisk, men derfra og til at afvise, at der er forskel på hasseris og aalborg ø...

Og der bor mange i blokkene. Bl.a. mine svigerforældre, der ikke fejler noget som helst, arbejder mere end fuld tid og har en tårnhøj hustandsindkomst. Og bor på en af ghettovejene. De kan bare godt lide at være der. De trækker jo den pæne vej. Det gør min svoger og svigerinde fx også.
Men så er er altså fx også mine svigerforældres nabo, der har så mange sygdomme, at han UGENTLIGT har 3 aftaler hos forskellige læger og derudover er indlagt 2-4 gange hver måned. Han trækker så nok pænt meget i den dårlige retning. Og han er på ingen måde enestående ud fra hvad svigerne fortæller og hvad jeg ser på job.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 195
Likede indlæg: 1974

Indlægaf lillebjoern » 5. jun 2016, 20:15

Det her billede siger det meget godt.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5036

Indlægaf Fyrst Eberhard » 5. jun 2016, 20:15

Folk, der til en fest, skråler med på DJ Ötzi's Hey Baby!

Jeg bliver lige vred hver gang.
5
Peace!
MissHelenaVon
Kort karma: 12
Likede indlæg: 131

Indlægaf MissHelenaVon » 5. jun 2016, 20:16

Gravide der ryger :boo:
13
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2368

Indlægaf Juki » 5. jun 2016, 20:24

Når folk uploader (opstillede) billeder af sig selv, i stil med det viste, hvor de ryger en joint. "Uh, se mig! Jeg er bare SÅ rebelsk" :rulle:

Billede
13
I like big beards and I cannot lie
Billede

Tilbage til "Generelt"