Hvornår tænker du: "Det er fandeme low-life"?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 68
Likede indlæg: 882

Re: Hvornår tænker du: "Det er fandeme low-life"?

Indlægaf Lull » 7. jun 2016, 18:12

Dem der "ikke har råd" til at betale børnepenge, men som lever af junkfood, ryger og bruger flere tusinde på sig selv og egne fornøjelser hver måned
13
Lykke
Kort karma: 45
Likede indlæg: 719

Indlægaf Lykke » 7. jun 2016, 18:14

Sevii skrev:Folk der ryger. Eller jeg er faktisk ligeglad med folk der ryger. Jeg mener helt specifikt dem der ryger, så det går udover andre. Som dem der stiller sig under et skilt hvor der står "rygning forbudt" med en smøg i hånden og poster billedet på facebook, fordi de er simpelthen så rebelske.
Eller dem der tænder sin smøg ved et busstoppested, hvor der er læ (eller et helt lukket rum), så børn og andre mennesker må gå ud i regnen, for at de kan ryge deres smøg. Uha, dem findes der mange af. :cuss:

Min mand stod i et busskur på et tidspunkt, og blev spurgt af en dame med barnevogn+baby, om det var okay for ham at hun røg.
Det var først bagefter det gik op for ham hvad fanden der lige var sket. Ej, men det kan jeg ikke sætte mig ind i at man kan gøre.
2
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6819

Indlægaf Daine » 7. jun 2016, 19:39

Når folk fortæller de spiller på spillemaskiner. Uanset om det er irl eller på nettet.
9
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Nemon.
Kort karma: 4
Likede indlæg: 42

Indlægaf Nemon. » 7. jun 2016, 19:55

Alle der deltager i luksus fælden
1
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3423

Indlægaf HappyPaww » 7. jun 2016, 19:59

Folk på overførselsindkomst som bruger penge på lotto. Det er jo bare dumt!
1
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4429

Indlægaf Rosa Espinosa » 7. jun 2016, 20:09

Med hensyn til Luksusfælden, så synes jeg det er low life at ende i en situation hvor man ikke kan betale sine regninger. Men synes ikke det er low life at bede om hjælp.
8
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3423

Indlægaf HappyPaww » 7. jun 2016, 20:40

Rosa Espinosa skrev:Med hensyn til Luksusfælden, så synes jeg det er low life at ende i en situation hvor man ikke kan betale sine regninger. Men synes ikke det er low life at bede om hjælp.

Det er low life, at udstille sig på tv på den måde. Man kan jo også bede om hjælp uden det skal på tv.

Det er i øvrigt sådan jeg har det med langt det meste reality tv. Det er virkelig low life at være med i Paradise, DUM, Kys eller knald eller hvad det hedder...
7
Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 63
Likede indlæg: 780

Indlægaf Bimmerdyret » 7. jun 2016, 21:26

mulledit skrev:Folk der kører på scootere uden hjelm, folk der ikke spænder deres børn fast, folk der ryger i bilen, bandemedlemmer, medlemmer af hjemmeværnet, folk der skaber sig højrøstet overfor butikspersonale, folk der spytter på gaden, folk der råber til nogen de ikke kender og ja, jeg har nok endnu flere.. åh

:( må nok erkende, at jeg har råbt af en del jeg ikke kendte fordi de:

-skabte sig højrøstet overfor butikspersonale
- ikke spændre deres børn fast
- spyttede på gaden
- smed affald i naturen

;) Ved hvad du mener
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9652

Indlægaf kidkomb » 7. jun 2016, 21:31

Hæh, jeg kan godt finde på at sige "du tabte noget", når folk smider skrald på gaden.
En aften i København sagde jeg det til en fyr i Hellerup-outfit og han blev virkelig sur. Og sluttede af med at sige "din skide kontanthjælpsmodtager!"
:forvirret: Ok, så :stoned:

Folk, der snyder over i en kø.
Folk, der får kvik-lån eller køber på afbetaling (måske lige biler undtaget)
Folk der spytter på gaden er ikke low-life. De er uduelige udskud, der burde aflives af Karma.
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Guldfisk
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1047

Indlægaf Guldfisk » 8. jun 2016, 06:02

Folk der sladrer om folk, de ikke kender. Uanset om det er berømtheder eller naboen.
Fordømmelse er også low life. Og ikke at kunne tåle at tage fejl.
2
Brugeravatar
mulledit
Kort karma: 22
Likede indlæg: 312

Indlægaf mulledit » 8. jun 2016, 06:48

Bimmerdyret skrev:
mulledit skrev:Folk der kører på scootere uden hjelm, folk der ikke spænder deres børn fast, folk der ryger i bilen, bandemedlemmer, medlemmer af hjemmeværnet, folk der skaber sig højrøstet overfor butikspersonale, folk der spytter på gaden, folk der råber til nogen de ikke kender og ja, jeg har nok endnu flere.. åh

:( må nok erkende, at jeg har råbt af en del jeg ikke kendte fordi de:

-skabte sig højrøstet overfor butikspersonale
- ikke spændre deres børn fast
- spyttede på gaden
- smed affald i naturen

;) Ved hvad du mener

Jeg påtaler det også altid.. Jeg kan simpelthen ikke holde min kæft :stoned: Men råbe vil jeg ikke kalde det.
1
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1198

Indlægaf Kattefjæs » 8. jun 2016, 07:01

Jeg ved godt at man ikke bør dømme folk på deres formuleringsevner, men når en person sidder og plastrer Facebook til dag ud og dag ind med racistisk ævl og om at loven er alt for slap og "lavsig", så kan jeg ikke lade være med i mit stille sind at tænke mit. Og det er ikke så pæne tanker.
0
Brugeravatar
lulu-p
Kort karma: 54
Likede indlæg: 834

Indlægaf lulu-p » 8. jun 2016, 09:01

Piercinger og stretchings i ansigtet. Jeg ved at det efterhånden er mainstream på samme måde som tatoveringer. Men jeg kan ikke lade være med at tænke "low-life agtige" tanker alligevel. Jeg er heller ikke meget for store tatoveringer, de sender bare et lidt dårligt signal til mig.
5
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Gerbilwoman
Kort karma: 50
Likede indlæg: 487

Indlægaf Gerbilwoman » 8. jun 2016, 09:18

Den mor i rema forleden der skældte sit stakkels barn huden fuld bare fordi han var uheldig og falde over sine egne fødder, hvad med måske at trøste dit barn der tudbrøler fordi han har slået sig istedet for at råbe af ham - det tuder han jo ikke mindre af vel... :(
10
Lykke
Kort karma: 45
Likede indlæg: 719

Indlægaf Lykke » 8. jun 2016, 10:37

Gerbilwoman skrev:Den mor i rema forleden der skældte sit stakkels barn huden fuld bare fordi han var uheldig og falde over sine egne fødder, hvad med måske at trøste dit barn der tudbrøler fordi han har slået sig istedet for at råbe af ham - det tuder han jo ikke mindre af vel... :(

Ja sådan noget er bare så trist. Tænker overskuddet ved sådan nogle forældre er meget minimalt. Men måske det er manglende empati, tror dog mere på det manglende overskud.
0

Tilbage til "Generelt"