Hvad ser du i TV lige nu?

Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 3081
Likede indlæg: 20717

Re: Hvad ser du i TV lige nu?

Indlægaf Wizzze » 16. apr 2019, 20:25

Man U få klø :klap:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
ina
Kort karma: 335
Likede indlæg: 2347

Indlægaf ina » 17. apr 2019, 18:22

Maddysten. Det er en af forældrene, som jeg synes favoriserer det ene barn ret meget. :tie: Men ellers et ret underholdende program. :gogo:
1
Brugeravatar
musling
Kort karma: 103
Likede indlæg: 1259

Indlægaf musling » 17. apr 2019, 20:11

ina skrev:Maddysten. Det er en af forældrene, som jeg synes favoriserer det ene barn ret meget. :tie: Men ellers et ret underholdende program. :gogo:

Har lige streamet aftenens udsendelse og nærstuderet mor/børn forhold og kan virkelig slet ikke finde frem til, hvem du mener (og hvad der får dig til at mene det). Vil du afsløre, hvem du tænker på? :gruble: :genert:
0
Brugeravatar
ina
Kort karma: 335
Likede indlæg: 2347

Indlægaf ina » 18. apr 2019, 15:10

musling skrev:
ina skrev:Maddysten. Det er en af forældrene, som jeg synes favoriserer det ene barn ret meget. :tie: Men ellers et ret underholdende program. :gogo:

Har lige streamet aftenens udsendelse og nærstuderet mor/børn forhold og kan virkelig slet ikke finde frem til, hvem du mener (og hvad der får dig til at mene det). Vil du afsløre, hvem du tænker på? :gruble: :genert:

Har du kun set det afsnit der var i går eller har du set dem alle?
0
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 938
Likede indlæg: 13669

Indlægaf dgd2007 » 18. apr 2019, 15:52

CNN om Mueller-rapport, sæføli! :)
0
Brugeravatar
musling
Kort karma: 103
Likede indlæg: 1259

Indlægaf musling » 18. apr 2019, 19:05

ina skrev:
musling skrev:

Har du kun set det afsnit der var i går eller har du set dem alle?

Jeg har set dem alle :)
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 829
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 18573

Indlægaf icelady » 18. apr 2019, 19:21

Jurassic Park
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 319
Likede indlæg: 5044

Indlægaf TinaW » 20. apr 2019, 17:56

Mick Øgendahl: Fest, på Zulu.
0
Aviva
Kort karma: 28
Likede indlæg: 273

Indlægaf Aviva » 4. maj 2019, 19:33

Billboard music award på DR3
0
Not a fuckface whisperer - won´t explain myself to idiots!

Gud velsigne ISRAEL

Næste år i Jerusalem :banan:
Grissebassen
Kort karma: 122
Likede indlæg: 1931

Indlægaf Grissebassen » 6. maj 2019, 13:27

Jeg ser "Date min værste side" på DR. Der er et par gengangere fra tidligere realityprogrammer med, hvor jeg godt nok tænker at der er en eller anden skrue løs. Fx ham der Frederik, der har seriøse problemer med selvværdet. Og ham der... Jesper? tror jeg han hedder, som virker enormt... Jeg ved ikke om manipulerende er det rigtige ord, men han virker i hvert fald villig til at sige, hvad han tror giver ham adgang til kvinders trusser, end hvad han reelt mener.
0
Brugeravatar
Misantropen
Kort karma: 197
Likede indlæg: 4665

Indlægaf Misantropen » 6. maj 2019, 13:41

Grissebassen skrev:Jeg ser "Date min værste side" på DR. Der er et par gengangere fra tidligere realityprogrammer med, hvor jeg godt nok tænker at der er en eller anden skrue løs. Fx ham der Frederik, der har seriøse problemer med selvværdet. Og ham der... Jesper? tror jeg han hedder, som virker enormt... Jeg ved ikke om manipulerende er det rigtige ord, men han virker i hvert fald villig til at sige, hvad han tror giver ham adgang til kvinders trusser, end hvad han reelt mener.

Jeg så det første gang i går. Jeg bed også mærke i hvor mange af fyrene der har deltaget i andre programmer.

Jeg har det anstrengt med Frederik. Jeg er sikker på han er sød, men han skal tro på sig selv. Det var vist afsnit 6 jeg så og jeg fik helt dårlig samvittighed over hvor irriteret jeg blev på ham :mellow: Eller mere hans opførsel.

Hende han var på date med åbnede op om noget der var svært for hende, men hans respons var at fortælle hende hvad han sikkert troede hun gerne ville høre i stedet for sin ærlige mening. Det er lidt svært at forklare. Det var ikke fordi han skulle forstå det, men vise interesse for hende ved fx at spørge ind til det eller lignende.
0
Grissebassen
Kort karma: 122
Likede indlæg: 1931

Indlægaf Grissebassen » 6. maj 2019, 14:19

Misantropen skrev:
Grissebassen skrev:Jeg ser "Date min værste side" på DR. Der er et par gengangere fra tidligere realityprogrammer med, hvor jeg godt nok tænker at der er en eller anden skrue løs. Fx ham der Frederik, der har seriøse problemer med selvværdet. Og ham der... Jesper? tror jeg han hedder, som virker enormt... Jeg ved ikke om manipulerende er det rigtige ord, men han virker i hvert fald villig til at sige, hvad han tror giver ham adgang til kvinders trusser, end hvad han reelt mener.

Jeg så det første gang i går. Jeg bed også mærke i hvor mange af fyrene der har deltaget i andre programmer.

Jeg har det anstrengt med Frederik. Jeg er sikker på han er sød, men han skal tro på sig selv. Det var vist afsnit 6 jeg så og jeg fik helt dårlig samvittighed over hvor irriteret jeg blev på ham :mellow: Eller mere hans opførsel.

Hende han var på date med åbnede op om noget der var svært for hende, men hans respons var at fortælle hende hvad han sikkert troede hun gerne ville høre i stedet for sin ærlige mening. Det er lidt svært at forklare. Det var ikke fordi han skulle forstå det, men vise interesse for hende ved fx at spørge ind til det eller lignende.

Jeg havde det på samme måde. Jeg har skrevet om det adskillige gange i singletråden, fordi jeg får pip af de der mænd, hvor man får en følelse af, at man er interessant fordi man er tilgængelig og ikke fordi man siger dem noget som person. Han er lidt sådan en type - bare i ekstrem grad. Når jeg tænker over det nu, er det nok det samme, der gør sig gældende med ham der Jesper (som jeg ikke er sikker på han hedder). Han pakker det bare ind i selvtillid i stedet for Frederik som virker enormt usikker - men præmissen er lidt den samme. Det er som om de ikke ser personen bag et tilgængeligt hunkøn, men blot ser hunkønnet, vurderer tilgængeligheden fremfor personen, og giver dem der, de tror virker.
1
Brugeravatar
Misantropen

Indlægaf Misantropen » 6. maj 2019, 15:41

Grissebassen skrev:
Misantropen skrev:

Jeg havde det på samme måde. Jeg har skrevet om det adskillige gange i singletråden, fordi jeg får pip af de der mænd, hvor man får en følelse af, at man er interessant fordi man er tilgængelig og ikke fordi man siger dem noget som person. Han er lidt sådan en type - bare i ekstrem grad. Når jeg tænker over det nu, er det nok det samme, der gør sig gældende med ham der Jesper (som jeg ikke er sikker på han hedder). Han pakker det bare ind i selvtillid i stedet for Frederik som virker enormt usikker - men præmissen er lidt den samme. Det er som om de ikke ser personen bag et tilgængeligt hunkøn, men blot ser hunkønnet, vurderer tilgængeligheden fremfor personen, og giver dem der, de tror virker.

Jeg fik samme fornemmelse af Jesper(morgenbollefyren) i afsnit 6, men det er det eneste afsnit jeg har set så jeg kan ikke udtale mig om andre end de fyre der er med i det. Frederik slår mig dog mere som usikker, uerfaren og pleasende.

Forskellen på de typer, som jeg har oplevet det, er primært at folk som Frederik tager afslag personligt, vender det indad og bebrejder sig selv. Den anden type sætter en facade op for ikke at vise sin skuffelse, og bebrejder/anklager den der giver afslaget for alligevel ikke at være god/pæn/sød/interessant/whatever nok. Fælles for begge typer er at de ikke kan se nøgternt på afslaget/begrundelsen og evt. bruge det konstruktivt i stedet for at føle de samme dårlige oplevelser gentager sig igen og igen.

Det er ærgerligt for de er jo ikke også automatisk et dårligt match for alle andre. Typer som Frederik ender med at spænde ben for dem selv når de tænker mere på hvad daten gerne vil høre end hvad han oprigtigt har på hjerte.
1
Brugeravatar
Misantropen

Indlægaf Misantropen » 13. maj 2019, 03:41

"Som sunket i jorden" på TV 2.

Virkelig mærkelig dokumentar.
0
Brugeravatar
TinaW