Debatskik

Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 249
Likede indlæg: 3508

Re: Debatskik

Indlægaf Lemonella » 10. jun 2016, 10:16

gnostic skrev:
Ado skrev:For mit vedkommende, kvalte du den tråd om "hvad sker der når vi dør". Fuldstændig. Du overtog den og sugede al energi og smag ud af den og tromlede hen over folk. Det pissede mig af. Det vil jeg gerne indrømme.

Det er jeg sådan set ked af, jeg troede jeg bidrog positivt til debatten ved at informere om hvad videnskaben siger.

Der er vel heller ikke noget galt i, at bruge videnskaben. Problemet er bare, at du virker som om det (videnskaben), er det eneste endegyldige og det er det jo ikke.
Du har tit læst noget og det er fint, at læse bøger og artikler, men det er jo ikke altid nok. En læge der har læst i 7 år, bliver jo heller ikke læge før han har udført tingene i praksis. Og selvom der her på debatten nok forefindes en enkelt død murer og måske en død sild :D , så er vi altså ikke døde og ved derfor ikke, hvad der reelt sker når man er død.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1903

Indlægaf Purple Haze » 14. jun 2016, 19:26

gnostic skrev:
Hunkat skrev:Jeg ved ikke om det er en mulighed men du kan jo spørge Patrick om det er muligt at få deaktiveret visse fora? Så kan du ikke komme til at bevæge dig ud hvor du bliver stresset men uden at være udelukket fra f.eks. musikforummet osv.?

Jeg har været udelukket (frivilligt) fra Politik siden, tror det var starten af april måned eller noget i den stil..

Synes det er et fint valg.
Men hvad nytter det når du så bare opretter dine politiske tråde i de øvrigt forums - hvor de i øvrigt ikke rigtig hører hjemme?
Her tænker jeg især på den seneste tråd om terror.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
gnostic
Kort karma: 83
Likede indlæg: 188

Indlægaf gnostic » 14. jun 2016, 19:29

Purple Haze skrev:
gnostic skrev:
Hunkat skrev:Jeg ved ikke om det er en mulighed men du kan jo spørge Patrick om det er muligt at få deaktiveret visse fora? Så kan du ikke komme til at bevæge dig ud hvor du bliver stresset men uden at være udelukket fra f.eks. musikforummet osv.?

Jeg har været udelukket (frivilligt) fra Politik siden, tror det var starten af april måned eller noget i den stil..

Men hvad nytter det når du så bare opretter dine politiske tråde i de øvrigt forums - hvor de i øvrigt ikke rigtig hører hjemme?

Ja, det er har du ret i, jeg beder omgående om at få den slettet så snart dette indlæg er sendt.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1903

Indlægaf Purple Haze » 14. jun 2016, 19:41

gnostic skrev:
Purple Haze skrev:
gnostic skrev:

Ja, det er har du ret i, jeg beder omgående om at få den slettet så snart dette indlæg er sendt.

Suk* der er folk der skriver i den!
Så det er en dårlig ide.

Tænker bare det måske var en ide at du er opmærksom på det fremover.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2708

Indlægaf Urtekussen » 14. jun 2016, 20:32

Hvorfor slettet og ikke bare flyttet?

Jeg kan næsten ikke tro at man have _så_ svært ved at forstå det, som andre skriver til en igen og igen og ...
4
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
gnostic
Kort karma: 83
Likede indlæg: 188

Indlægaf gnostic » 15. jun 2016, 06:13

Urtekussen skrev:Hvorfor slettet og ikke bare flyttet?

Jeg kan næsten ikke tro at man have _så_ svært ved at forstå det, som andre skriver til en igen og igen og ...

Jeg har en forklaring, men jeg vil gerne have forklaringen fortalt til debatten på en ordentlig måde. Jeg skal have kontaktet en moderator eller måske admin, samt evt. andre (IRL) for at få råd til hvordan budskabet når ud bedst muligt uden misforståelser.

Det kan f.eks. være hvad årsagen er til mit hidtidige debatvirke, og hvordan mit fremtidige debatvirke bør være.
Men det er ikke alt jeg vil dele med debatten, selvom det måske kunne give større forståelse.

Det er klart, det skal ikke fortsætte sådan her. Jeg er ikke ude på at sabotere noget for nogen, samtidig ønsker jeg også selv en ordentlig debat.

Jeg håber jeg kan vende tilbage med et ordentligt svar.
0
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 15. jun 2016, 08:36

gnostic skrev:
Urtekussen skrev:Hvorfor slettet og ikke bare flyttet?

Jeg har en forklaring, men jeg vil gerne have forklaringen fortalt til debatten på en ordentlig måde. Jeg skal have kontaktet en moderator eller måske admin, samt evt. andre (IRL) for at få råd til hvordan budskabet når ud bedst muligt uden misforståelser.

Det kan f.eks. være hvad årsagen er til mit hidtidige debatvirke, og hvordan mit fremtidige debatvirke bør være.
Men det er ikke alt jeg vil dele med debatten, selvom det måske kunne give større forståelse.

Det er klart, det skal ikke fortsætte sådan her. Jeg er ikke ude på at sabotere noget for nogen, samtidig ønsker jeg også selv en ordentlig debat.

Jeg håber jeg kan vende tilbage med et ordentligt svar.

Lidt OT, så vil jeg bare lige sige, at du virkelig tager kritikken pænt, Gnostic.
6
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"