Hvad har du sidst købt?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Sof
Kort karma: 1
Likede indlæg: 49

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Sof » 18. maj 2018, 08:01

Lidt MAC sager + en hel del free samples og en taske til børster, også gratis i mors dags tilbud på den amerikanske side.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 221
Likede indlæg: 4310

Indlægaf DenSyngendeLussing » 20. maj 2018, 09:40

Dog ikke købt, men foræret i gave af min kæreste: Jane Iredale PureLash Lengthening Mascara og Pudderdåsernes Alt I En Beskyttelse.

Jeg havde egentlig først tænkt mig at bytte mascaraen til Longest Lash (også fra Jane Iredale, min absolutte yndlingsmascara nogensinde), men har besluttet at beholde den her for at prøve den - den er lidt billigere, så hvis den nu er lige så god, kan jeg jo spare penge på mascara fremover. :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af DenSyngendeLussing 20. maj 2018, 13:07, rettet i alt 2 gange.
0
FormerlyKnownAs
Kort karma: 108
Likede indlæg: 967

Indlægaf FormerlyKnownAs » 20. maj 2018, 09:44

DenSyngendeLussing skrev:Dog ikke købt, men foræret i gave af min kæreste: Jane Iredale PureLash Lengthening Mascara,og Pudderdåsernes Alt I En Beskyttelse.

Jeg havde egentlig først tænkt mig at bytte mascaraen til Longest Lash (også fra Jane Iredale, min absolutte yndlingsmascara nogensinde), men har besluttet at beholde den her for at prøve den - den er lidt billigere, så hvis den nu er lige så god, kan jeg jo spare penge på mascara fremover. :)

Husk der er kommet et rabatkort til Jane Iredale. Hver gang du handler for 400 så får du et mærke. 6 mærker giver en valgfri vare :)
1
/Dullen
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 214
Likede indlæg: 2463

Indlægaf girl_beat » 20. maj 2018, 10:13

DenSyngendeLussing skrev:Dog ikke købt, men foræret i gave af min kæreste: Jane Iredale PureLash Lengthening Mascara,og Pudderdåsernes Alt I En Beskyttelse.

Vil du måske anbefale Pudderdåsernes produkt, når du har prøvet det? :)
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
PaleSeptember
Kort karma: 110
Likede indlæg: 2095

Indlægaf PaleSeptember » 20. maj 2018, 10:17

girl_beat skrev:

Vil du måske anbefale Pudderdåsernes produkt, når du har prøvet det? :)

Det er jeg også interesseret i :)
1
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 221
Likede indlæg: 4310

Indlægaf DenSyngendeLussing » 20. maj 2018, 13:06

Det skal jeg gerne gøre. Har kun brugt den én gang indtil videre, men foreløbig er indtrykket positivt. Jeg skriver en anmeldelse i anmelde-tråden, når jeg har dannet mig en ordentlig mening. :D
2
Summer
Kort karma: 4
Likede indlæg: 236

Indlægaf Summer » 24. maj 2018, 21:13

:) :)
2

Tilbage til "Skønhed"