Hvad har du sidst købt?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Coolaloola
Kort karma: 0
Likede indlæg: 59

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Coolaloola » 3. jan 2016, 18:43

BareMinerals foundation og kabuki børste. Er spændt at se hvordan den er i forhold til Tromborg :)
0
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 5. jan 2016, 18:07

Jeg skulle bare have tørshampoo og en mascara. :genert:

Jeg kom ud med:
2 x Batiste
En mascara - Absolute Lashes. Min sædvanlige Maybelline var der kun i blå. :forvirret:
En W7 læbestift i coral. Kunne nok bedre forsvares om sommeren. :D
En lipliner fra Technic i coral.
En øjenskygge palette fra Sunkissed. Kan slet ikke forsvares. :blush:
Knapbatteri. Det er okay, bruger en del.
En makeuppung. Det er okay, jeg har kigget efter en ny.

Og så en Batiste minispray til min mor, så hun lige kunne få afprøvet om det er noget for hende.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
Sunbeam
Kort karma: 7
Likede indlæg: 43

Indlægaf Sunbeam » 12. jan 2016, 22:58

Contour-palette: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 1538961013 - har dog ikke fået den hjem endnu, men glæder mig! :ivrig:
0
StripesAddict
Kort karma: 66
Likede indlæg: 565

Indlægaf StripesAddict » 13. jan 2016, 06:10

Venus222 skrev:Jeg har netop bestilt en Mirenesse mascare, det bliver spændende at se om den er god. :)

Vil du ikke give en kort anmeldelse af den, når du har taget den i brug? :) Jeg overvejer den lidt efter anbefaling herindefra - den Benecos mascara jeg har fået købt er dybt elendig til mig, selvom den bliver lovprist på diverse blogs.
0
Brugeravatar
shubassdk
Kort karma: 1
Likede indlæg: 8

Indlægaf shubassdk » 13. jan 2016, 07:49

Mavala Eye-Lite Double Lash 10ml
Maybelline New York Eraser Eye Concealer 6.8ml Nude
BIODERMA Hydrabio Sérum Moisturising Concentrate 40ml
Urban Decay Naked Skin Weightless Complete Coverage Concealer 5ml Light Neutral

Alt sammen fra FeelUnique. Glæder mig SÅ meget til at prøve det hele!!
0
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 24
Likede indlæg: 322

Indlægaf twinkle » 13. jan 2016, 16:24

Jeg forudbestilte 4 lakker fra CNDs nye Vinylux kollektion, og nu er de endelig på vej :klap:

Billede

Bestilte nr. 2, 3 og 4 fra venstre i første række og nr. 4 fra venstre i den sidste række
Senest rettet af twinkle 14. jan 2016, 07:14, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Venus222
Kort karma: 21
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 334

Indlægaf Venus222 » 13. jan 2016, 20:07

StripesAddict skrev:
Venus222 skrev:Jeg har netop bestilt en Mirenesse mascare, det bliver spændende at se om den er god. :)

Vil du ikke give en kort anmeldelse af den, når du har taget den i brug? :) Jeg overvejer den lidt efter anbefaling herindefra - den Benecos mascara jeg har fået købt er dybt elendig til mig, selvom den bliver lovprist på diverse blogs.

Nu har jeg haft den i brug et stykke tid, og jeg er faktisk rigtig godt tilfreds. :) Den har en god børste der adskiller vipperne fint, så den har ikke tendens til at klumpe. Den giver vipperne en god længde og den bliver hvor den skal ind til man vasker den af med lunkent vand. :)
Min er i øvrigt købt i brun, hvis det har nogen betydning. :)
0
StripesAddict
Kort karma: 66
Likede indlæg: 565

Indlægaf StripesAddict » 14. jan 2016, 07:11

Venus222 skrev:
StripesAddict skrev:

Nu har jeg haft den i brug et stykke tid, og jeg er faktisk rigtig godt tilfreds. :) Den har en god børste der adskiller vipperne fint, så den har ikke tendens til at klumpe. Den giver vipperne en god længde og den bliver hvor den skal ind til man vasker den af med lunkent vand. :)
Min er i øvrigt købt i brun, hvis det har nogen betydning. :)

Tak for dit svar :) jeg skal nok have en sort, men jeg går ud fra at formulaeren er det samme.
0
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 14. jan 2016, 21:46

:lun: :love2:
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 133
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1103

Indlægaf FrøkenM » 15. jan 2016, 22:51

Billede

Har længe sukket efter Naked paletterne :love: og fandt dem til en yderst rimelig pris på Ebay så de røg hjem til mig for at fejre en dejlig nyhed i dag :love:
2
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Craver
Kort karma: 43
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 342

Indlægaf Craver » 16. jan 2016, 14:41

Var i Normal og hapsede en WetBrush med til 89kr. Den sparker godt nok gevaldigt røv til min Tangleteezer :love:
Billede
0
... I would name her Rock'N'Roll
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 498
Likede indlæg: 1911

Indlægaf Vira » 16. jan 2016, 14:52

Craver skrev:Var i Normal og hapsede en WetBrush med til 89kr. Den sparker godt nok gevaldigt røv til min Tangleteezer :love:
Billede

Hvordan er den god i forhold til tangleteezeren? Sådan en har jeg men har overvejet den du viser :)
1
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 230
Likede indlæg: 1399

Indlægaf Filipai » 16. jan 2016, 15:02

Frkvira skrev:
Craver skrev:Var i Normal og hapsede en WetBrush med til 89kr. Den sparker godt nok gevaldigt røv til min Tangleteezer :love:
Billede

Hvordan er den god i forhold til tangleteezeren? Sådan en har jeg men har overvejet den du viser :)

Jeg har også begge 2, og jeg vælger næsten altid min wet brush. Synes tangleteezeren er lidt bedre, hvis jeg har fået en utroligt dum knude. Men som hverdags børste er the wet brush utroligt meget bedre end tangleteezeren
2
Brugeravatar
Craver
Kort karma: 43
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 342

Indlægaf Craver » 16. jan 2016, 15:08

Frkvira skrev:Hvordan er den god i forhold til tangleteezeren? Sådan en har jeg men har overvejet den du viser :)

Jeg plejer at skulle rede mit hår ud i etapper - først de nederste fem centimeter, og så opad. Med wetbrush kan jeg bare begynde fra toppen, og det tager næsten ingen tid at rede helt ud. Den er mere eftergivelig/blød end Tangleteezer, og det synes jeg gør en forskel. Jeg har ret kraftigt hår med meget fald i, og der kommer let filtklumper på trods af god balsam/leaveinspray.
Billede
0
... I would name her Rock'N'Roll
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 240
Likede indlæg: 2519
Kontakt:

Indlægaf Annione » 16. jan 2016, 16:10

Det her.
Jeg er i Thailand og jeg elsker at købe alle mulige ansigtsmasker. Nogle gange går det rigtig godt - i Japan købte jeg, fordi de så spændende ud, en konjac-svamp, før de blev det nye sort i Dk... Så derfor dette.

Jeg troede altså, at det hele var ansigtsmasker. Det viser sig, at den pakke med noget der ligner ingefær på, er pulver... og alt står på thai på pakken :-D Men google er min ven, og det viser sig at pulveret ud over at kunne helbrede kræft og Alzheimers, også kan bruges som ansigtsmaske, hvis man blander pulveret op med vand. (man kan også blande op med lige dele æg, tomatjuice og rå-mælk... men jeg tror bare jeg nøjes med vand...)

image.jpeg
0
At rejse er at leve :love2:

Tilbage til "Skønhed"