Hvad har du sidst købt?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 230
Likede indlæg: 1391

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Filipai » 3. okt 2016, 19:02

MissBailey skrev:Lidt fra asos + en beauty blender

Når du får den, vil jeg super gerne høre anmeldelser på primeren :D
1
Brugeravatar
Elefanne
Kort karma: 5
Likede indlæg: 72

Indlægaf Elefanne » 3. okt 2016, 20:15

Et rejse-/mini-sæt fra Danish Skincare. Så jeg lige kunne teste det. Har brugt det i 14 dage og hold nu op, hvor har det gjort en stor forskel for min hud. Det er nærmest så jeg tuder af glæde, hver gang jeg ser mig i spejlet :blush2:

Jeg har ellers været igennem mange mærker, incl. Paula's Choice. Intet har fungeret så godt som dette :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Every experience, no matter how bad it seems, holds within it a blessing of some kind. The goal is to find it.
Brugeravatar
Tata
Kort karma: 13
Likede indlæg: 64

Indlægaf Tata » 4. okt 2016, 12:15

MP BN1 fra Escentual :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Stay Peculiar
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1103

Indlægaf girl_beat » 4. okt 2016, 13:02

Elefanne skrev:Et rejse-/mini-sæt fra Danish Skincare. Så jeg lige kunne teste det. Har brugt det i 14 dage og hold nu op, hvor har det gjort en stor forskel for min hud. Det er nærmest så jeg tuder af glæde, hver gang jeg ser mig i spejlet :blush2:

Jeg har ellers været igennem mange mærker, incl. Paula's Choice. Intet har fungeret så godt som dette :)

Det lyder da fantastisk! Hvorfra? :)
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Elefanne
Kort karma: 5
Likede indlæg: 72

Indlægaf Elefanne » 4. okt 2016, 19:56

girl_beat skrev:
Elefanne skrev:Et rejse-/mini-sæt fra Danish Skincare. Så jeg lige kunne teste det. Har brugt det i 14 dage og hold nu op, hvor har det gjort en stor forskel for min hud. Det er nærmest så jeg tuder af glæde, hver gang jeg ser mig i spejlet :blush2:

Det lyder da fantastisk! Hvorfra? :)

Fra Danish SkinCare :)

http://www.danishskincare.dk
0
Every experience, no matter how bad it seems, holds within it a blessing of some kind. The goal is to find it.
Brugeravatar
Junika
Kort karma: 11
Likede indlæg: 119

Indlægaf Junika » 7. okt 2016, 20:31

Kectia skrev:Jeg har sidst købt den nye Tarte Color Wheel blush palette. Jeg håber, Tarte holder en pause med deres blush paletter, for jeg kan tydeligvis ikke kontrollere mig selv. :lun:

Hvordan sætter jeg billeder ind her? Jeg kan lige pludselig ikke finde ud af det.

Gå ind i det fulde skrivefelt, efter du har højreklikket på det billede du vil indsætte og trykket gem billedets webadresse. I det fulde skrivefelt trykker du Img, og så kommer der et felt frem du kan copy+paste billedets webadresse ind i :)
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
Junika
Kort karma: 11
Likede indlæg: 119

Indlægaf Junika » 7. okt 2016, 20:35

Åh hvor fedt for dig ! Har altid synes den side ser så tv shop agtig ud, og det er sindssygt svært at finde ingredienslister derinde! Så dejligt at høre sådan en positiv oplevelse :)
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
Santopia
Kort karma: 58
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 458

Indlægaf Santopia » 9. okt 2016, 12:31

Junika skrev:

Åh hvor fedt for dig ! Har altid synes den side ser så tv shop agtig ud, og det er sindssygt svært at finde ingredienslister derinde! Så dejligt at høre sådan en positiv oplevelse :)

Jeg blev nysgerrig på det, og kiggede på ingredienslisten derinde. Det ligner at det er super milde produkter kombineret med den der treatment, som består af 2% salic-glemmer-det-fulde-navn-syre. Det samme som der er i Stridex fra iherb fx :) Så hvis man synes det andet er lidt pebret, kan man forsøge med milde produkter og stridex først :)
1
Brugeravatar
Trillian
Kort karma: 0
Likede indlæg: 41

Indlægaf Trillian » 10. okt 2016, 14:14

Denne som pludselig er steget fra 60 til 80 kr!
0
Brugeravatar
MissBailey
Kort karma: 35
Likede indlæg: 578

Indlægaf MissBailey » 10. okt 2016, 16:41

Filipai skrev:
MissBailey skrev:Lidt fra asos + en beauty blender

Når du får den, vil jeg super gerne høre anmeldelser på primeren :D

En lille update; har brugt den et par gange nu og er blevet glad for den. Den sætter sig ikke i 'skorper' ved sår/urenheder. Og ellers synes jeg huden bliver fin mere jævn i farven, som var det jeg gik efter :)
1
Brugeravatar
Ficus
Kort karma: 26
Likede indlæg: 278

Indlægaf Ficus » 11. okt 2016, 16:52

Købte en Kevin Murphy blonde angel hårkur efter frisørtur i dag :)

Så ønsker jeg mig ca. alle de andre produkter hun brugte til jul :fløjt:

KMblondeangel.JPG
0
orchid89
Kort karma: 4
Likede indlæg: 41

Indlægaf orchid89 » 11. okt 2016, 17:46

Jeg har lige bestilt NARS Coeur Sucre Larger Than Life Lipgloss i Club Matas. Jeg havde nogle point, der skulle bruges, og glossen var det eneste, der var en smule interessant :)
0
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 24
Likede indlæg: 322

Indlægaf twinkle » 15. okt 2016, 18:41

China Glaze The More The Berrier

IMG_0371.JPG
1
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 133
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1103

Indlægaf FrøkenM » 22. okt 2016, 13:16

4 øjenskygger fra MAC i palette

300 Game
Billede

All that glitters
Billede

Arena
[img]https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTkQGUvlIT-LT_qr13qsI6xqeFSvZqGigZBWaYoq4Kgx2PuYJGR/img]

Antiqued
Billede

MAC Liptensity Mulling Spices

Billede

CND Vinylux Brass Button

Billede
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2382

Indlægaf Juki » 22. okt 2016, 13:45

FrøkenM skrev:...
300 Game
Billede

Den er så fin! :dåne:
0
I like big beards and I cannot lie