Hvad har du sidst købt?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 24
Likede indlæg: 321

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf twinkle » 16. jan 2016, 21:52

Jeg er begyndt at interessere mig rigtigt meget for asiatisk hudpleje, så det blev til lidt ebay shopping

Sidmool Secret of Red Astaxanthin Concentrate Serum

Billede

KOSE Softymo Deep Cleansing Oil

Billede

Laneige Water Sleeping Pack

Billede

Mizon Good Night White Sleeping Mask

Billede
1
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 230
Likede indlæg: 2445
Kontakt:

Indlægaf Annione » 17. jan 2016, 13:35

Annione skrev:Det her.
Jeg er i Thailand og jeg elsker at købe alle mulige ansigtsmasker. Nogle gange går det rigtig godt - i Japan købte jeg, fordi de så spændende ud, en konjac-svamp, før de blev det nye sort i Dk... Så derfor dette.

Jeg troede altså, at det hele var ansigtsmasker. Det viser sig, at den pakke med noget der ligner ingefær på, er pulver... og alt står på thai på pakken :-D Men google er min ven, og det viser sig at pulveret ud over at kunne helbrede kræft og Alzheimers, også kan bruges som ansigtsmaske, hvis man blander pulveret op med vand. (man kan også blande op med lige dele æg, tomatjuice og rå-mælk... men jeg tror bare jeg nøjes med vand...)

image.jpeg

Okay... den der pulver, der skulle helbrede det ene og det andet, ikke? Det går ikke sådan lige af igen. Jeg hylede op, da jeg så mig selv i spejlet. Jeg var gul. Kineser-gul. Gulsot-gul. Efter lang tids skubberi og sæbevask er det kun hårgrænsen, der er meget gul. Mit ansigt har bare et gulligt touch. :tie:
Den er nu i skraldespanden!

Den koreanske skrubbemaske var vildt lækker.
3
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 150
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 17. jan 2016, 14:32

Har lige købt Black Opium perfumen, nøj den er læx :love:
2
Brugeravatar
Santopia
Kort karma: 48
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 406

Indlægaf Santopia » 17. jan 2016, 19:15

Annione skrev:
Annione skrev:Det her.
Jeg er i Thailand og jeg elsker at købe alle mulige ansigtsmasker. Nogle gange går det rigtig godt - i Japan købte jeg, fordi de så spændende ud, en konjac-svamp, før de blev det nye sort i Dk... Så derfor dette.

Jeg troede altså, at det hele var ansigtsmasker. Det viser sig, at den pakke med noget der ligner ingefær på, er pulver... og alt står på thai på pakken :-D Men google er min ven, og det viser sig at pulveret ud over at kunne helbrede kræft og Alzheimers, også kan bruges som ansigtsmaske, hvis man blander pulveret op med vand. (man kan også blande op med lige dele æg, tomatjuice og rå-mælk... men jeg tror bare jeg nøjes med vand...)

image.jpeg

Okay... den der pulver, der skulle helbrede det ene og det andet, ikke? Det går ikke sådan lige af igen. Jeg hylede op, da jeg så mig selv i spejlet. Jeg var gul. Kineser-gul. Gulsot-gul. Efter lang tids skubberi og sæbevask er det kun hårgrænsen, der er meget gul. Mit ansigt har bare et gulligt touch. :tie:
Den er nu i skraldespanden!

Den koreanske skrubbemaske var vildt lækker.

eeeeejjjjjj :ad!: din stkkel :kys: har du prøvet med olie? Synes ofte det er det mest effektive til at fjerne farve.
1
Brugeravatar
Santopia
Kort karma: 48
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 406

Indlægaf Santopia » 17. jan 2016, 19:21

Jeg er i øvrigt ret sikker på det er gurkemeje. Hvis du googler how to remove turmeric fra ski, burde der komme nogle gode fifs frem. Blandt andet noget med vvand+sukker scrub :)
0
Brugeravatar
Annione
Kontakt:

Indlægaf Annione » 18. jan 2016, 02:47

Santopia skrev:

eeeeejjjjjj :ad!: din stkkel :kys: har du prøvet med olie? Synes ofte det er det mest effektive til at fjerne farve.

Heldigvis er jeg på solferie og skal nada i dag - skal vist bare ligge i blød i poolen. Men er det ikke gået af i aften, så giver jeg olie et skud :-D
Min vaskeklud bliver vist aldrig helt sig selv igen.
1
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3922

Indlægaf Angelina » 22. jan 2016, 18:25

Botox ... #deglattepandersklub
3
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Annione
Kontakt:

Indlægaf Annione » 23. jan 2016, 13:32

image.jpeg
Jeg er pt. i Malaysia, som åbenbart er skønheds-mekka OG det er billigt! :love:

I dag købte jeg dette for 88 kroner.

(2 sek, skal lige tage et billede...)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 24. jan 2016, 14:52

Et glas kokosolie til mit tørre garn.
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 111
Likede indlæg: 1085

Indlægaf girl_beat » 24. jan 2016, 15:02

Angelina skrev:Botox ... #deglattepandersklub

Jeg kan ikke huske, om jeg har spurgt tidligere, men vil du anbefale en god botox-læge? :)
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Angelina

Indlægaf Angelina » 24. jan 2016, 15:07

girl_beat skrev:

Jeg kan ikke huske, om jeg har spurgt tidligere, men vil du anbefale en god botox-læge? :)

Det kan du tro, jeg er vældigt glad for min (som jeg i sin tid fik anbefalet af en anden debattør) - det er ham her: http://neuroklinikken.dk/ - vælger du at booke en tid må du meget gerne sige det var mig der henviste dig, så får jeg nemmerlig henvisningsrabat næste gang :D
1
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 111
Likede indlæg: 1085

Indlægaf girl_beat » 24. jan 2016, 15:23

Angelina skrev:
girl_beat skrev:

Det kan du tro, jeg er vældigt glad for min (som jeg i sin tid fik anbefalet af en anden debattør) - det er ham her: http://neuroklinikken.dk/ - vælger du at booke en tid må du meget gerne sige det var mig der henviste dig, så får jeg nemmerlig henvisningsrabat næste gang :D

Det vil jeg gerne gøre! Har faktisk skrevet til ham forleden og spurgt til forundersøgelse, men har ikke hørt noget endnu :)
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Angelina

Indlægaf Angelina » 24. jan 2016, 15:39

girl_beat skrev:
Angelina skrev:
girl_beat skrev:

Det vil jeg gerne gøre! Har faktisk skrevet til ham forleden og spurgt til forundersøgelse, men har ikke hørt noget endnu :)

De er ikke de hurtigste til at svare, men supersøde og behagelige :)
0
Brugeravatar
Annione
Kontakt:

Indlægaf Annione » 26. jan 2016, 09:14

Vi rejser fra Malaysia i morgen, så jeg måtte lige forbi en dulle-biks igen :love: :pompom:

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 129
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1084

Indlægaf FrøkenM » 26. jan 2016, 10:38

FrøkenM skrev:Billede

Har længe sukket efter Naked paletterne :love: og fandt dem til en yderst rimelig pris på Ebay så de røg hjem til mig for at fejre en dejlig nyhed i dag :love:

Nu er disse modtaget og jeg er glad :love:

Har inkl. fragt kun betalt omkring 400 kr.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Skønhed"