Solskoldning.

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 610
Likede indlæg: 5025

Re: Solskoldning.

Indlægaf Aima » 26. jun 2016, 02:37

Det med hjernecancer skulle nok heller ikke tages så seriøst. Jeg er en idiot, hvad det angår, jeg er sådan en der googler 'kan man få kræft i neglene?', hvis jeg knækker en negl.

Lupus kan godt være skyld i inflammation, men jeg synes bare ikke, den bule ser særlig inflammationsramt ud. Altså, det er nærmest bare en forhøjning i panden. Som om, jeg er ved at få et horn. Den er ikke anderledes i farven, øm eller klør. Det er som om, den udelukkende er kommet for at få mig til at se dum ud.

Nå, men jeg skal til tjek på næste mandag. Jeg håber godt nok den er væk inden, men hvis ikke, må jeg jo få lægen til at kigge på den.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 95
Likede indlæg: 1513

Indlægaf Velvet-Goldmine » 26. jun 2016, 06:21

Aima skrev:Det med hjernecancer skulle nok heller ikke tages så seriøst. Jeg er en idiot, hvad det angår, jeg er sådan en der googler 'kan man få kræft i neglene?', hvis jeg knækker en negl.

Lupus kan godt være skyld i inflammation, men jeg synes bare ikke, den bule ser særlig inflammationsramt ud. Altså, det er nærmest bare en forhøjning i panden. Som om, jeg er ved at få et horn. Den er ikke anderledes i farven, øm eller klør. Det er som om, den udelukkende er kommet for at få mig til at se dum ud.

Nå, men jeg skal til tjek på næste mandag. Jeg håber godt nok den er væk inden, men hvis ikke, må jeg jo få lægen til at kigge på den.

Det passer nok meget godt - du skal også til Galla snart, ikk'? Det er den slags ironi der gør at man må elske livet lidt.

Nu ved jeg ikke om du allerede har forladt tanken om hudkræft, men det skal du også bare gøre. Den slags viser sig ikke på den måde - der er det huden der ændrer udseende, der kommer sår og generelt kommer det til at se lidt nasty ud... og i øvrigt sker det over længere tid.
God bedring! :)
0
cola
Kort karma: 14
Likede indlæg: 202

Indlægaf cola » 26. jun 2016, 06:26

Har ikke læst alt igennem, men hvis du smører dig godt ind i fugtighed creme en uden parfume, så meget så du ligner en snemand når du er færdig, så burde det tage det værste, for pose med ærter osv dur ikke rigtigt når det er hele kroppen, og det dur ikke, med mindre du har et badekar, at hælde koldt vand på, da dine skuldre så vil få mest, og det skal foregå et stykke tid.

Jeg har tit, ca hver sommer, solskoldning, og ikke fordi jeg ikke gør noget ved det, min hud tager bare godt imod solskoldning. og ved at den med "snemand" virker. Det må bare IKKE være noget som helst form for parfume i, da det jo er "åbne" sår du render rundt med.
0

Tilbage til "Helbred"