Skal forlovelsesringen afleveres ved brud?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1143
Likede indlæg: 6721

Re: Skal forlovelsesringen afleveres ved brud?

Indlægaf Wizzze » 2. sep 2015, 12:51

Der er vidst meget mere i det her end lige en ring? :gruble:

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/a ... ne/5711800
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 2. sep 2015, 12:55

Wizzze skrev:Der er vidst meget mere i det her end lige en ring? :gruble:

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/a ... ne/5711800

Jeg vil virkelig gerne vide hvordan han mener han kan kræve 20 millioner tilbage. Altså hvad hulan har hun brugt så mange penge på, på ret få år? :ticks:
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 2. sep 2015, 12:59

Skumfidusen skrev:
Pixie88 skrev:Lejligheden går jeg ud fra ikke er hendes, når han ikke har overdraget den.
Men en forlovelsesring synes jeg ikke man kan forlange tilbage, medmindre det er en familiering, ligegyldigt hvad den har kostet.

Det vil jo vise sig om juraen siger han kan. Det er heller ikke så meget ud fra beløbets størrelse, men hvis han mistænker og har belæg for at det eneste hun har villet have fra ham er pengepengepenge og hun har været rendyrket golddigger, så vil jeg ikke have den mindste medlidenhed med hende hvis hun må levere alt tilbage.

Igen vil jeg understrege at jeg jo ikke aner om hun har været det. Hun kan for alt jeg ved være den sødeste kvinde i verden, men principielt har jeg ingen indsigelser mod at også rige mennesker har juridisk beskyttelse mod at blive udnyttet.

Mjoh hvis de er ulovligt at være en golddigger. For mig klinger det bare lidt hult, hvis hun er en succesfuld musiker så har hun vel også selv haft penge.

Men du har ret, vi aner intet.
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 2. sep 2015, 13:08

Måske en årsag til hun hænger fast i gaverne? :gruble:
http://www.seoghoer.dk/nyheder/aura-er-blanket-helt-af
0
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 603
Likede indlæg: 5005

Indlægaf Aima » 2. sep 2015, 13:21

Han må godt nok være ramt et sted, hvor det gør seriøst nas. Han skulle generelt være et meget privat, nærmest lidt sky, menneske, og han har udmærket vidst, at det her ville blive en sag der ville få ret stor mediebevågenhed, og da det umuligt kan handle om, at han har brug for pengene, må det jo handle om noget principielt der har så stor betydning for ham, at han følger det helt til dørs trods den uundgåelige konsekvens at hans tidligere privatliv og parforhold, som han jo ellers har værnet sådan om, nu plastres ud over alverdens medieflader. Det er faktisk ligefør han skræmmer mig lidt, altså han må virkelig føle det.

Og så har jeg ved siden af et lille, naivt håb kørende om at det hele bare er spin. Jeg ved ikke, hvad Aura har gang i lige for tiden, men hvis ikke hun står for at skulle smide en plade ud indenfor nærmeste fremtid, skulle hun se at få strikket en sammen hurtigst muligt :D
3
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 2. sep 2015, 13:26

Aima skrev:Han må godt nok være ramt et sted, hvor det gør seriøst nas. Han skulle generelt være et meget privat, nærmest lidt sky, menneske, og han har udmærket vidst, at det her ville blive en sag der ville få ret stor mediebevågenhed, og da det umuligt kan handle om, at han har brug for pengene, må det jo handle om noget principielt der har så stor betydning for ham, at han følger det helt til dørs trods den uundgåelige konsekvens at hans tidligere privatliv og parforhold, som han jo ellers har værnet sådan om, nu plastres ud over alverdens medieflader. Det er faktisk ligefør han skræmmer mig lidt, altså han må virkelig føle det.

Og så har jeg ved siden af et lille, naivt håb kørende om at det hele bare er spin. Jeg ved ikke, hvad Aura har gang i lige for tiden, men hvis ikke hun står for at skulle smide en plade ud indenfor nærmeste fremtid, skulle hun se at få strikket en sammen hurtigst muligt :D

"Sounds from a breakup", nyeste album fra Aura :D
3
Brugeravatar
Aima

Indlægaf Aima » 2. sep 2015, 13:32

Wizzze skrev:Måske en årsag til hun hænger fast i gaverne? :gruble:

Det er jo trods alt bare en Se&Hør-artikel, og reelt set viser den jo kun et øjebliksbillede fra et enkelt regnskab. Egenkapitalen kan vel være i minus, fordi hun har hevet penge ud til investering i et eller andet, et nyt pladeprojekt eller sådan, det kan potentielt se helt anderledes ud et år eller to senere, det er vist ret typisk i den branche, tror jeg. Og hendes privatøkonomi kan vel i princippet være sund og rask, selvom hendes pladeselskab har røde tal.

Altså, jeg ved jo ikke noget, men de der artikler skal man nok lige tage med et gran kritisk sans.

Bortset fra dét er jeg vild med, hun har kaldt sit selskab for 'No Hustlers' :D
1
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5861

Indlægaf Dikus » 2. sep 2015, 13:35

En investering påvirker altså ikke egenkapitalen. Det gør det nævnte driftsunderskud tilgengæld.
0
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 2. sep 2015, 13:43

Aima skrev:
Wizzze skrev:Måske en årsag til hun hænger fast i gaverne? :gruble:

Det er jo trods alt bare en Se&Hør-artikel, og reelt set viser den jo kun et øjebliksbillede fra et enkelt regnskab. Egenkapitalen kan vel være i minus, fordi hun har hevet penge ud til investering i et eller andet, et nyt pladeprojekt eller sådan, det kan potentielt se helt anderledes ud et år eller to senere, det er vist ret typisk i den branche, tror jeg. Og hendes privatøkonomi kan vel i princippet være sund og rask, selvom hendes pladeselskab har røde tal.

Altså, jeg ved jo ikke noget, men de der artikler skal man nok lige tage med et gran kritisk sans.

Bortset fra dét er jeg vild med, hun har kaldt sit selskab for 'No Hustlers' :D

Der er jo ingen udover de 2 selv, der rigtigt ved noget. Artiklerne underbygge bare, at der forgår noget mere komplekst end et brud og uenighed om en ring. Måske har han investeret i "forretningen Aura" og ikke bare været forelsket i personen Aura? og det er så kommet til et brud på to fronter, både med personen og forretningen Aura, det ville lidt bedre forklare alle advokaterne :gruble:
0
Brugeravatar
Aima

Indlægaf Aima » 2. sep 2015, 13:50

Dikus skrev:En investering påvirker altså ikke egenkapitalen. Det gør det nævnte driftsunderskud tilgengæld.

Men kan pengene, altså teknisk set, ikke være hevet ud med et investeringsmæssigt formål, eller blot placeret et andet sted eller et eller andet? Altså, fordi Se&Hør har haft tilgang til et selskabs regnskab, behøver det vel ikke betyde, de har ret, når de fremlægger det som om damen er all-round blanket af?
0
Brugeravatar
Aima

Indlægaf Aima » 2. sep 2015, 13:53

Wizzze skrev:
"Sounds from a breakup", nyeste album fra Aura :D
[/quote]

Første udgivelse med klar reference: "Don't just skype me love, gimme a ring" :D
Senest rettet af Aima 2. sep 2015, 14:06, rettet i alt 2 gange.
6
Brugeravatar
Aima

Indlægaf Aima » 2. sep 2015, 14:01

Skumfidusen skrev:
Aima skrev:
Dikus skrev:En investering påvirker altså ikke egenkapitalen. Det gør det nævnte driftsunderskud tilgengæld.

Men kan pengene, altså teknisk set, ikke være hevet ud med et investeringsmæssigt formål, eller blot placeret et andet sted eller et eller andet? Altså, fordi Se&Hør har haft tilgang til et selskabs regnskab, behøver det vel ikke betyde, de har ret, når de fremlægger det som om damen er all-round blanket af?

Næppe når det er så stort et underskud. Man kan godt aktivere nogle omkostninger af forskellige slags, så underskuddet bliver mindre, men at en virksomhed af den type skulle kunne gøre det har jeg svært ved at tro.

På den anden side er der nok noget sikkerhedsstillelse et sted. En venligtsindet kreditor, en pengetank eller en ret stålsat forventning om at hun har talentet til at kunne indtjene så mange penge i fremtiden. Men at det alene er investeringer i et nyt album og efterfølgende tourne synes jeg ikke lyder sandsynligt. Der må i hvert fald i nogen udstrækning være tale om helt reelt underskud.

Pladeprojekt var også bare for at lave et hypotetisk eksempel, men det sagt, så ER hendes navn ret mange penge værd, er jeg overbevist om. Hun har haft ret stor succes i udlandet, jeg mener faktisk det især var i Tyskland, og har man først slået sit navn nogenlunde fast på der tyske marked, er man sådan riiimeligt godt kørende, er min opfattelse. Det er f.eks. slet ikke at sammenligne med det danske, hvor man faktisk helst skal ligge konsekvent på top 10 for at kunne leve af musikken.
0
Brugeravatar
Tiranas
Kort karma: 0
Likede indlæg: 3

Indlægaf Tiranas » 2. sep 2015, 14:02

Er hun egentlig SÅ succesfuld, som de gerne vil have det til at lyde som?
Har hun ikke kun et hit - og har så ellers gået til modeuger i sært tøj?

Anyways, er med på den med, at der er sket noget, der virkelig har pisset ham af.
1
Brugeravatar
Aima

Indlægaf Aima » 2. sep 2015, 14:11

Tiranas skrev:Er hun egentlig SÅ succesfuld, som de gerne vil have det til at lyde som?

Anyways, er med på den med, at der er sket noget, der virkelig har pisset ham af.

Det kommer jo an på, hvordan man definerer succes og hvad der var målet i udgangspunktet, men jeg vil næsten garantere, at hun har solgt flere plader end Nik & Jay samlet set har i hele deres karriere, og dem vil man jo nok, om man bryder sig om musikken eller ej, mene har haft succes.
0
Brugeravatar
Tiranas
Kort karma: 0
Likede indlæg: 3

Indlægaf Tiranas » 2. sep 2015, 14:31

Aima skrev:
Tiranas skrev:Er hun egentlig SÅ succesfuld, som de gerne vil have det til at lyde som?

Det kommer jo an på, hvordan man definerer succes og hvad der var målet i udgangspunktet, men jeg vil næsten garantere, at hun har solgt flere plader end Nik & Jay samlet set har i hele deres karriere, og dem vil man jo nok, om man bryder sig om musikken eller ej, mene har haft succes.

Det er muligt, at hun har det - glemte disclaimer i mit indlæg; hendes musik rammer ikke min genre, og jeg ved ikke, hvor succesfuld hun reelt er. Mindes kun at have hørt 2 numre af hende i radioen (så hun har haft mindst 2 hits, og ikke kun 1).
0

Tilbage til "Forhold og sex"