Skal forlovelsesringen afleveres ved brud?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 637
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 12514

Re: Skal forlovelsesringen afleveres ved brud?

Indlægaf icelady » 3. sep 2015, 17:03

0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 130
Likede indlæg: 1835

Indlægaf hotlips » 4. sep 2015, 15:16

Hvis det der passer,og utroskaben passer,så kan jeg godt forstå han er så hamrende pissed at han vil skide omtalen et stykke.
Så er vi ude i hun fuldstændig overlagt lænser hvad hun kan for penge og jeg havde også gjort mit ypperste for hun ikke fik så meget som en tom æske tændstikker med.
1
Brugeravatar
englishchannel
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1373

Indlægaf englishchannel » 22. apr 2016, 10:53

0
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 177
Likede indlæg: 3315

Indlægaf Sangius » 22. apr 2016, 11:17

Jeg ville aflevere min forlovelsesting tilbage. Det var en dyr ring, og jeg kan ikke se, hvad jeg skulle bruge den til. I det mindste kunne ham jeg forlod så få nogle penge ud af den, så der kom noget godt ud af det hele.

Nu er vi så blevet gift. Vielsesringen ville jeg beholde - den har jeg trods alt selv været med til at betale, og jeg er ikke dramatisk nok anlagt, til at kaste den efter ham i et stormfuldt break-up :D
1
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1660
Likede indlæg: 9245

Indlægaf Wizzze » 22. apr 2016, 11:20

englishchannel skrev:Og sagen fortsætter: http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/n ... ge/6048820

"Givet under forudsætning ..." :tie:
En fødselsdagsgave? :stoned:

Jeg ved ikke hvad der har været mellem de to, men han må virkelig været blevet ramt siden han er så hævngerrig og smålig. Ja det er da mange penge for en taske, men sådan i forhold til hans budget, er det jo ligesom når vi andre køber en dyr gave til kæresten. Kan slet ikke forestille mig i et scenarie, hvor jeg ville forlange en taske eller noget andet købt til kæresten på hendes fødselsdag, tilbage. :gruble:
9
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 135
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 968

Indlægaf HappyQ » 22. apr 2016, 14:38

Den mand er da dybt pinlig :tie:
6
23-06-16 :love2:
avdotja
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1332

Indlægaf avdotja » 22. apr 2016, 16:51

HappyQ skrev:Den mand er da dybt pinlig :tie:

Nej, han er et røvhul.

Problemet er ikke at han kræver gaver tilbage (for ja, det er både pinligt, småligt, tåkrummende, for ikke at snakke om umanerlig dumt); problemet er at han er i gang med at ruinere hende og sørge for at hun aldrig kan komme til at optræde igen - udelukkende for at jorde hende og fordi han, takke være sin enorme pengetank, kan - og så ryger man sgu over i røvhulskategorien.
14
Brugeravatar
lulu-p
Kort karma: 65
Likede indlæg: 1001

Indlægaf lulu-p » 22. apr 2016, 17:53

Man kunne godt ønske...bare en lille smule..at han gik fallit.
6
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Pølsemix
Kort karma: 16
Likede indlæg: 331

Indlægaf Pølsemix » 22. apr 2016, 19:25

Var det hende der droppede ham? Noget må da forklare den bitre opførsel.... :gruble:
1
Brugeravatar
milisa
Kort karma: 109
Likede indlæg: 1125

Indlægaf milisa » 22. apr 2016, 19:28

lulu-p skrev:Man kunne godt ønske...bare en lille smule..at han gik fallit.

Jeg ønsker det meget. Jeg synes, hans opførsel er så ufattelig ulækker og arrogant, at hvis nemesis nogensinde skal ramme, så bør det være nu.

Jeg er fuldstændig ligeglad med hvor stor en kælling, hun evt har været, så opfører man sig bare ikke sådan. Jeg hader at leve i et samfund, hvor rige mennesker kan ødelægge andres liv, hvis de vil.
3
Tally-ho
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 423
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 4139

Indlægaf Madam Pomfrey » 22. apr 2016, 19:57

avdotja skrev:

Nej, han er et røvhul.

Problemet er ikke at han kræver gaver tilbage (for ja, det er både pinligt, småligt, tåkrummende, for ikke at snakke om umanerlig dumt); problemet er at han er i gang med at ruinere hende og sørge for at hun aldrig kan komme til at optræde igen - udelukkende for at jorde hende og fordi han, takke være sin enorme pengetank, kan - og så ryger man sgu over i røvhulskategorien.

Gigant røvhul...
Helt ærligt, de beløb gør jo ikke en skid nogen forskel for ham.
Men hvor ville jeg dog ønsket, for hende, at hun bare havde givet ham den skide ring tilbage, så hun var sluppet for alt det lort.

Men manden kan da nu forvente et liv som evigt single, en hurtig tur på google, så ved man at han ikke ligefrem er noget man ønsker at involvere sig med.
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1660
Likede indlæg: 9245

Indlægaf Wizzze » 22. apr 2016, 20:10

DD_81 skrev:
avdotja skrev:

Nej, han er et røvhul.

Gigant røvhul...
Men hvor ville jeg dog ønsket, for hende, at hun bare havde givet ham den skide ring tilbage, så hun var sluppet for alt det lort.

Men manden kan da nu forvente et liv som evigt single, en hurtig tur på google, så ved man at han ikke ligefrem er noget man ønsker at involvere sig med.

Tror du undervurderer hvor mange kvinder der vi stå i kø for at komme i bukserne/lommerne på en som ham. Ja en sag som denne er et rødt flag, men mange mange derude IRL vil hoppe på ham i et splitsekund givet bare en lille chance.
Men nok mere i us/uk end i Dk, det er stadig en "karrierevej" i de lande at gifte sig godt.

2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 423
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 4139

Indlægaf Madam Pomfrey » 22. apr 2016, 20:21

Wizzze skrev:
DD_81 skrev:
avdotja skrev:

Nej, han er et røvhul.

Gigant røvhul...

Tror du undervurderer hvor mange kvinder der vi stå i kø for at komme i bukserne/lommerne på en som ham. Ja en sag som denne er et rødt flag, men mange mange derude IRL vil hoppe på ham i et splitsekund givet bare en lille chance.
Men nok mere i us/uk end i Dk, det er stadig en "karrierevej" i de lande at gifte sig godt.

Du har, desværre, nok ret.
der findes jo også kvinder der finder fængslede mænd voldsomt intressante og attraktive.
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
avdotja
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1332

Indlægaf avdotja » 23. apr 2016, 09:21

DD_81 skrev:
avdotja skrev:

Nej, han er et røvhul.

Gigant røvhul...

Formålet har da aldrig været at få ringen tilbage, det hele går udelukkende ud på at få hende ned med nakken. Jeg kan slet ikke se at det skulle have ændret noget, selv hvis hun havde afleveret ring, tøj, sko, tilbagebetalt for den mad han måtte have købt gennem deres forhold, kompenseret ham for overnatninger på hoteller som han havde betalt for - eller hvad han nu kunne finde på.
3
Brugeravatar
milisa
Kort karma: 109
Likede indlæg: 1125

Indlægaf milisa » 23. apr 2016, 09:40

avdotja skrev:Formålet har da aldrig været at få ringen tilbage, det hele går udelukkende ud på at få hende ned med nakken. Jeg kan slet ikke se at det skulle have ændret noget, selv hvis hun havde afleveret ring, tøj, sko, tilbagebetalt for den mad han måtte have købt gennem deres forhold, kompenseret ham for overnatninger på hoteller som han havde betalt for - eller hvad han nu kunne finde på.

Enig. Hun kunne have gjort alt det, han bad om, og han havde stadig ruineret hende, bare fordi han kan. Og det er det, jeg synes, er så ulækkert. Hun tillod sig at slå op, uha da da, store Janus Friis fik et nej. Det tolereres ikke. Og det skal han nok sørge for at vise hende og omverdenen. Hvor jeg dog håber, nemesis rammer ham.
7
Tally-ho

Tilbage til "Forhold og sex"