Hvad er det med de Kardashians?

Åbent forum hvor alle kan deltage, også dig der ikke har oprettet en bruger.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Re: Hvad er det med de Kardashians?

Indlægaf ShuruQ » 13. jun 2016, 06:45

Angelina skrev:
ShuruQ skrev:Tilgiv mit evnesvage spørgsmål :genert:.

Men hvad er det de laver der har gjort dem kendte?

Kardashians (nu afdøde) far var (en af) forsvarsadvokat for OJ Simpson - sådan blev de kendt.

Tak for afklaringen :).

Jeg forestillede mig egentligt også det ikke var på mere traditionel vis for så havde jeg nok alligevel set en af dem i en film eller hvad det nu kunne være. Det er lidt lige som Nicky og Paris egentligt er kendte blot pga hotellerne.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Chachacha
Kort karma: 43
Likede indlæg: 415

Indlægaf Chachacha » 13. jun 2016, 08:28

Kadashians er smukke, rige og har mænget sig med andre kendisser i årevis. Med "Keeping up with the Kardashians" har de givet helt almindelige mennesker indblik i deres flashy og dramafyldte liv. På den måde har de været med til at præge ungdomskulturen i en helt ekstrem grad, og de har hver især (pånær Rob, der vist ikke har lavet andet end et sokke-linje) formået at skabe et brand omkring sig. Unge piger vil se ud som dem og have de ting de har. Selv hvis man ikke kender dem, har man nok set fletningerne, "the Kylie lip" og alt muligt andet de har sat i gang i gadebilledet.

I øvrigt er jeg ikke selv fan i den forstand, men jeg er meget fascineret af populærkultur, og jeg følger Kardashians/Jenners på sociale medier, ser deres reality show(s) og jeg har også en af Kims bøger. Det skammer jeg mig overhovedet ikke over.
3
Namaste, bitches :kaffe:
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3442

Indlægaf HappyPaww » 13. jun 2016, 09:51

Og nu er de jo kendt for deres reality-show (KUWTK har vel kørt i snart 10 år), pigernes diverse endoresement deals, deres tøj/make-up linjer, Kendall er blevet en ret stor model osv. Scott er bare, ja Lord Disick :lol: Han kører sine natklub-host gigs - men ellers er der vist ikke rigtig nogen der ved, hvor han har sine penge fra :D
0
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 13. jun 2016, 10:02

Jeg ved, hvem de er, fordi Kanye West er sammen med en af dem, Kim; det var også hende der breakede internettet med sin store røv for et par år siden. Jeg har aldrig set et program med dem, men jeg gad godt. Hvis jeg skal se reality, skal det netop være sådan noget som det, fremfor alt det der 'Godt-det-ikke-er-mig'-TV, som ellers er så populært.

Bliver det sendt i Danmark, eller følger I med online?
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3564

Indlægaf Lemonella » 13. jun 2016, 13:11

Aima skrev:Jeg ved, hvem de er, fordi Kanye West er sammen med en af dem, Kim; det var også hende der breakede internettet med sin store røv for et par år siden. Jeg har aldrig set et program med dem, men jeg gad godt. Hvis jeg skal se reality, skal det netop være sådan noget som det, fremfor alt det der 'Godt-det-ikke-er-mig'-TV, som ellers er så populært.

Bliver det sendt i Danmark, eller følger I med online?

Tv3 sender lige nu genudsendelser omkring 13-14 tiden og nye udsendelser torsdag aften kl. 21. :)
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Florida88
Kort karma: 0
Likede indlæg: 8

Indlægaf Florida88 » 9. jul 2016, 16:10

HappyPaww skrev:Og nu er de jo kendt for deres reality-show (KUWTK har vel kørt i snart 10 år), pigernes diverse endoresement deals, deres tøj/make-up linjer, Kendall er blevet en ret stor model osv. Scott er bare, ja Lord Disick :lol: Han kører sine natklub-host gigs - men ellers er der vist ikke rigtig nogen der ved, hvor han har sine penge fra :D

Det siges (sladder, sladder :fløjt: ) at hans forældre/bedsteforældre har flere penge end Kardashians, og har tjent dem på noget ejendoms-værk :) Min kæreste så udelukkende også kun med når the lord optrådte :lol2:
1
Brugeravatar
Tanten
Kort karma: 94
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 1055

Indlægaf Tanten » 10. jul 2016, 09:00

Jeg er faldet over dem på tv, når jeg har zappet rundt - men jeg kender, oprigtigt, ikke én eneste kvinde, der er vilde med dem. Måske jeg kommer i de forkerte kredse.
0
Brugeravatar
lulu-p
Kort karma: 54
Likede indlæg: 842

Indlægaf lulu-p » 10. jul 2016, 11:39

Jeg har aldrig set det, og tror ikke jeg kender nogen der ser det. Eller også taler de ikke om det. Til gengæld så jeg The Osbournes...og var vild med det.
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1914

Indlægaf Purple Haze » 10. jul 2016, 12:38

lulu-p skrev:Jeg har aldrig set det, og tror ikke jeg kender nogen der ser det. Eller også taler de ikke om det. Til gengæld så jeg The Osbournes...og var vild med det.

Det er lidt det samme, de her er bare pænere at se på, bander ikke så meget og har ikke så mange hunde.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1504

Indlægaf DenSyngendeLussing » 11. jul 2016, 11:39

Jeg har oprigtigt ingen anelse. Jeg har set et par afsnit af deres serie med en veninde, som er helt bidt af dén familie (vi taler både Instagram-følgeri, app-downloading, tv-kigning og sladderlæsning). De er noget nær de mest uinteressante, tomme mennesker, jeg nogensinde har hørt åbne munden. I guder, hvor er det dog tåbeligt. Og selv hvis man kan ignorere deres akutte mangel på personlighed og fornuftige, selvstændige tanker, så er hverken deres hår, make-up eller tøj værd at efterligne. De er kaget til i kosmetik, deres respektive tøjstile ligner noget, der er løgn og deres frisurer ligner alle andre starletter og it-girls til forveksling.

Jeg. Fatter. Ikke. Hypen.
3
Brugeravatar
Evapeva
Kort karma: 105
Likede indlæg: 953

Indlægaf Evapeva » 12. jul 2016, 18:53

Jeg synes ikke, de der Linse-mennesker fra Bryggen er en skid bedre, vil jeg lige tilføje her i bagenden.
Lidt det samme ligegyldige ævl. Så et afsnit med mine forældre (som er i slut 50'erne og som elsker det, wtf?!). Det handlede om, at Linses Mercedes roder, men nu hvor den skal sælges, skal den gøres ren og til dét hidkalder hun en ven.

NÅ?! Jeg er sgu da pisse ligeglad. :stoned:
5
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1504

Indlægaf DenSyngendeLussing » 12. jul 2016, 19:37

Jeg forstår i det hele taget ikke fascinationen af reality-tv. Røvsyge mennesker med røvsyge liv, der taler om røvsyge ting. Er det noget med, at man får det bedre med sit eget kedelige liv, hvis man ser, at der trods alt er nogle mennesker, der er endnu værre eller dummere?
4
Brugeravatar
Evapeva
Likede indlæg: 953

Indlægaf Evapeva » 12. jul 2016, 20:40

DenSyngendeLussing skrev:Jeg forstår i det hele taget ikke fascinationen af reality-tv. Røvsyge mennesker med røvsyge liv, der taler om røvsyge ting. Er det noget med, at man får det bedre med sit eget kedelige liv, hvis man ser, at der trods alt er nogle mennesker, der er endnu værre eller dummere?

Jeg er ikke engang sikker på, at det handler om at føle sig bedre i det her tilfælde. Penge har de jo i hvert fald rigeligt af, så det kan ikke være dét. :D

Reality-tv stinker. Men mine elever (gymnasieelever på 15-19 år, liiige målgruppen) elsker det - og derfor analyserer vi lortet i dansk, indtil de pludselig kan se, hvor ligegyldigt det er. :slem: Smart, ikke? Så er der håb for ungdommen endnu.
Senest rettet af Evapeva 14. jul 2016, 18:56, rettet i alt 1 gang.
3
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11751

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. jul 2016, 12:45

kylie.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Avino
Likede indlæg: 451

Indlægaf Avino » 16. jul 2016, 14:06

Dirtylittledevil skrev:
kylie.jpg

Nej, hold nu kæft.
Det er jo til at kaste op over. :puke:

Jeg undrer mig såre over, hvad folk ser i dem.
Nogle føler sig- åbenbart- underholdt af det.
For mig- er det nok så lige gyldigt.
Alle disse realityprogrammer, har taget fuldstændigt overhånd.
0

Tilbage til "Åbent forum"