Shampoo/balsam med UV-beskyttelse?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Purple
Kort karma: 17
Likede indlæg: 230

Shampoo/balsam med UV-beskyttelse?

Indlægaf Purple » 14. jun 2016, 19:39

Vi rejser løbende til solrige steder - og jeg vil gerne passe bedre på mit hår.

Jeg kan se på nettet, at der er mulighed for at få shampoo/balsam med uv-beskyttelse... er der nogle i kan anbefale herinde? :gruble:
0
Oxan
Kort karma: 5
Likede indlæg: 44

Re: Shampoo/balsam med UV-beskyttelse?

Indlægaf Oxan » 15. jun 2016, 10:18

Purple skrev:Vi rejser løbende til solrige steder - og jeg vil gerne passe bedre på mit hår.

Jeg kan se på nettet, at der er mulighed for at få shampoo/balsam med uv-beskyttelse... er der nogle i kan anbefale herinde? :gruble:

Vil anbefale dig en leave-in istedet, da det meste af det der er i shampoo/balsam bliver skyllet ud. Goldwell Dualsenses har en solserie hvor der er en spray der er ganske fin til mit lidt tørre hår :-)
0
Brugeravatar
Purple
Kort karma: 17
Likede indlæg: 230

Indlægaf Purple » 15. jun 2016, 10:46

Oxan skrev:
Purple skrev:Vi rejser løbende til solrige steder - og jeg vil gerne passe bedre på mit hår.

Vil anbefale dig en leave-in istedet, da det meste af det der er i shampoo/balsam bliver skyllet ud. Goldwell Dualsenses har en solserie hvor der er en spray der er ganske fin til mit lidt tørre hår :-)

Den her? :)

https://nicehair.dk/goldwell-dualsenses ... 50-ml.html
0
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 230
Likede indlæg: 2446
Kontakt:

Indlægaf Annione » 15. jun 2016, 11:19

Aveda har en lækker serie, der beskytter håret mod sol og salt.
Det er den orange serie, shampooen er helt fantastisk og jeg elsker også deres spray http://www.aveda.co.uk/products/5253/Co ... index.tmpl
Den blå kur er lækker, men du kan ikke nøjes med den, det var mit hår ikke tilfreds med i hvert fald :-D Jeg købte en tilfældig balsam og puttede i, oven i kuren, 1 minuts tid før jeg skyllede ud.

Lookfantastic sender fra UK og plejer at have rimelige priser.
0
At rejse er at leve :love2:
Oxan
Kort karma: 5
Likede indlæg: 44

Indlægaf Oxan » 23. jun 2016, 19:03

Purple skrev:
Oxan skrev:

Den her? :)

https://nicehair.dk/goldwell-dualsenses ... 50-ml.html

Jeg har slet ikke set du spurgte, ja det er den jeg tænkte på :)
0
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 111
Likede indlæg: 1085

Indlægaf girl_beat » 23. jun 2016, 19:08

Ellers laver Schwartzkopf en billig Q10 balsamspray - der er ikke solfaktor i, men den har beskyttet mit hår mod at blive alt for udtørret af solen :)
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D

Tilbage til "Skønhed"