September ´15 - fællestråd

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
FitBrideToBE
Likede indlæg: 268

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf FitBrideToBE » 22. sep 2015, 07:19

@MyGirl - stadigvæk ingen rengøringsdame?
0
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 22. sep 2015, 07:51

Min morgen startede med en bruser, der nægtede at slukke igen efter badet. Så den stod lige på fuld drøn en times tid indtil en vvs'er kom og satte en stopper på den. Han kan dog først skifte hele blandingsbatteriet fredag. Det var bare IKKE lige det jeg gerne bille bruge halvanden time inden arbejde på. Øv!
0
x
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 242
Likede indlæg: 1095

Indlægaf MyGirl » 22. sep 2015, 07:54

Bøtte skrev:
MyGirl skrev:
MyGirl skrev:
Guilded_Lily skrev:Nøj, jeg er tung i skallen i dag! Alt for lidt søvn efter en fastedag er ikke skidegodt. Hovedet gør ondt og det går lige i øjnene. Lover ikke godt for dagens 9-timers vagt.

Men det har da hjulpet en del med lidt morgenmad - sådan et stykke ristet toastbrød med brombærmarmelade og mørk pålægschokolade efter en gang proteinskyr - uhm! :savl: :slem:

Dejligt, det hjalp med lidt mad i maven.

Jeg sidder på terrassen og drikker kaffe og venter på min nye rengøringkone :lun: elsker allerede konceptet om at komme hjem til en ren hytte!

Overvejer at fortsætte fasten indtil frokost i dag, men nu må vi se...

Er allerede mindre glad for min nye rengøring, der nu er en halv time forsinkede :/ (de ringede og sagde, at de lige var 10 minutter efter planen, men er ikke kommet endnu..)

Årh rengøringskone :love: Det gad jeg også godt have! Hvis de altså dukker op. Det krydser jeg fingre for :)

Yes, de dukkede op (selvfølgelig lige, da jeg havde trykket "send" på mit sure opstød :D )

Og du kan tro, jeg også allerede er SÅ glad for konceptet. Det har jeg længe overvejet at "give mig selv", og nu skulle det være. (Vi har købt hus i sommer, og jeg har fået en del transporttid.)

Det er dog nu stadig lidt underligt at give nøglerne til sit hus til fremmede :genert: Men det er et firma, så satser ikke på, de har rippet hytten, når jeg kommer hjem :lol2:
1
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 22. sep 2015, 07:55

FitBrideToBE skrev:@MyGirl - stadigvæk ingen rengøringsdame?

De dukkede op 30 sek. efter, jeg havde postet mit indlæg :D :genert:
1
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 22. sep 2015, 07:56

Sophaya skrev:Min morgen startede med en bruser, der nægtede at slukke igen efter badet. Så den stod lige på fuld drøn en times tid indtil en vvs'er kom og satte en stopper på den. Han kan dog først skifte hele blandingsbatteriet fredag. Det var bare IKKE lige det jeg gerne bille bruge halvanden time inden arbejde på. Øv!

Argh, det er sgi da også bare sådan noget, man slet ikke magter!! Men godt, du har en akut-VVS'er, der kunne få sat en stopper for det.
0
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 22. sep 2015, 08:27

MyGirl skrev:
Sophaya skrev:Min morgen startede med en bruser, der nægtede at slukke igen efter badet. Så den stod lige på fuld drøn en times tid indtil en vvs'er kom og satte en stopper på den. Han kan dog først skifte hele blandingsbatteriet fredag. Det var bare IKKE lige det jeg gerne bille bruge halvanden time inden arbejde på. Øv!

Argh, det er sgi da også bare sådan noget, man slet ikke magter!! Men godt, du har en akut-VVS'er, der kunne få sat en stopper for det.

Præcis! Da jeg ringede til ham sagde han "jeg kan komme i løbet af dagen". Jeg så lige for mig at vandet skulle køre på fuld drøn i 10 timer :p men han fik heldigvis ondt af mig og kom hurtigt.
0
x
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 524
Likede indlæg: 2441

Indlægaf Bøtte » 22. sep 2015, 08:32

5 km på 30.02. Jeg er edderr*vme sej. :cool:
Det er en forbedring på mere end 2,5 min :banan:
6
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 22. sep 2015, 08:38

Shit, godt han kom hurtigt. Virkelig træls at spilde tid på sådan noget.
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 22. sep 2015, 08:53

Fuck, vi har ingen varmt vand, hele dagen, jeg hader kolde bade :whine:
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1715

Indlægaf Guilded_Lily » 22. sep 2015, 09:10

I er simpelthen så cool med både morgentræning og løbeture med vilde tider! Jeg bøjer mig virkelig i støvet!

Jeg har opgivet at løbe pt. Jeg er ikke motiveret, og jeg synes ikke, der sker en fløjtende fis med min form, den rykker sig simpelthen ikke. Så det er efterhånden en pest at komme af sted, fordi jeg kører død (jeg løber i skildpaddetempo, siger Endomondo) og ender med at gå mere end jeg løber. Så bliver jeg gal. Jeg har kunnet løbe 8 min. i ét stræk på løbebånd med 8-9 km/t, nu kan jeg kun lige klare 2 minutter, så syrer benene fuldstændig til. What to do?

Og så var en af skolens afdelinger sørme i tv igen i går = flødeboller på lærerværelset. Dog ikke Spangsberg denne gang, men dog et nyt mix fra Samba. Min har frysetørrede hindbær på, ligner det...
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 22. sep 2015, 09:13

Det kører ikke just for vandet i det danske land i dag :( Håber, I får styr på det!

@Bøtte Hvor er det sejt, at det går så meget fremad for dig! Det er godt gået!

Jeg er kommet til at netshoppe lidt :blush:
Mam.jpg

.. og det smukke var, jeg egentlig bare skulle have noget urtebouillon til mine fastedage, som det så selvfølgelig viser sig er udsolgt og derfor det eneste, jeg ikke har modtaget! :lol: Men nu er der lidt at gå i gang med.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
FitBrideToBE
Likede indlæg: 268

Indlægaf FitBrideToBE » 22. sep 2015, 09:44

@Bøtte SEEEJT med løberiet :banan:

@MyGirl haha kender det godt.. Jeg skulle købe BCAA i går.. endte med to slags tilsammen 750g bcaa og bars - STOOOP :lol2:
Er btw total fan af bouillon - Jeg koger gerne 2 terninger med kylling med 400g gulerødder og en masse vand - og drikker så "suppen".. Mmmh Det er altså guf!
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 22. sep 2015, 11:06

@FitBrideToBE Ja det er sgu noget fanden har skabt det shoppegen :D

Og nu må vi se med bouillonen. Jeg har ikke de store problemer med fasten, så egentlig føler jeg ikke rigtig "behov" for det, men det er også lidt en gardering til når vi kommer til de kolde og grå måneder, hvor jeg tænker, det kan hjælpe en igennem dagen :)

Og ja - supper er generelt godt! Nu hvor det er koldere spiser vi grøntsagssupper a la "tøm det kedelige i køleskabet" flere gange om ugen nærmest! Det er så dejligt nemt og stadig lækkert og mættende.
0
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1060

Indlægaf Ally » 22. sep 2015, 11:08

I sidste uge var stemningen mellem min mand og jeg ikke god, men jeg følte faktisk, at det var blevet markant bedre - lige indtil i dag, hvor han bitchede over SMS til mig. Han mente åbenbart stadig, at der var problemer. Den slags kommunikation bør man ikke tage over SMS, men face-to-face, hvilket jeg også skrev. Det valgte han så mere eller mindre at ignorere. Nogle gange burde han have slag med en våd fisk!

:sur: :rulle: :nej:
1
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 22. sep 2015, 11:21

Ally skrev:I sidste uge var stemningen mellem min mand og jeg ikke god, men jeg følte faktisk, at det var blevet markant bedre - lige indtil i dag, hvor han bitchede over SMS til mig. Han mente åbenbart stadig, at der var problemer. Den slags kommunikation bør man ikke tage over SMS, men face-to-face, hvilket jeg også skrev. Det valgte han så mere eller mindre at ignorere. Nogle gange burde han have slag med en våd fisk!

:sur: :rulle: :nej:

Hov... Havde skrevet et indlæg, men det er væk... Hmmm...

Men sympati-like til dig Ally. De mænd er sgi ikke altid til at arbejde med :forvirret2:

Håber, I bliver hurtigt gode venner igen :)
0

Tilbage til "Fit og/eller lækker"