September ´15 - fællestråd

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 23. sep 2015, 20:03

MyGirl skrev:
Hvor er det fantastisk! :pompom: (sorry-elsker den smiley)

Er kun lidt misundelig :genert: meeeen sidder lige nu og indtager dagens måltid, så lige nu er livet godt!

Den er også rigtig sød :lun:

Hvad har du fået?
0
Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 23. sep 2015, 20:05

Bøtte skrev:@FitBrideToBe - sejt med al den motion :gogo: :8: :klap:

@Guilded_Lily du fik da også givet den gas, og så på en fd dag. Well done :klap:

Jeg sov først rigtigt efter 3.45 i nat. Jeg er så smerteplaget i tiden, at jeg har svært ved at sove. Min fys har aflyst min tid to gange, men i morgen skal jeg afsted, og det er virkelig tiltrængt. S vågnede først 6.30 og egentlig var det min tur til at stå op, men min søde mand, havde selvfølgelig bemærket min uro i nat, så han stod op i stedet, og jeg sov til 7.45 i stedet. Det er jo langt fra nok, men jeg skulle til zoneterapi, så skulle op. Og jeg kunne ikke falde i søvn i eftermiddags.
Min mor kom fordi med franskbrød og snegle i eftermiddags. Jeg havde ikke fået frokost og sammen med træthed, så betød det at jeg spiste en del franskbrød. Og en halv onsdagssnegl :genert: til gengæld har jeg kun spist et stykke rugbrød til aften, fordi jeg simpelthen ikke var mere sulten.

Dagens motion har været en lille gåtur med hunden og gymnastik med barnet (det var faktisk lidt hårdt i dag :genert:)

Tak :kys:

Åh, det er så ødelæggende, når man ikke får sovet ordentligt! Må jeg spørge, hvilke smerter du har? Du behøver ikke svare, hvis du ikke har lyst :)
Jeg håber, du kan sove godt i nat! :ae: :kys:
0
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3495

Indlægaf Krølle » 23. sep 2015, 20:19

15.570 skridt i dag + det løse. Godkendt :D
6
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 519
Likede indlæg: 2412

Indlægaf Bøtte » 23. sep 2015, 20:24

Guilded_Lily skrev:
Bøtte skrev:@FitBrideToBe - sejt med al den motion :gogo: :8: :klap:

@Guilded_Lily du fik da også givet den gas, og så på en fd dag. Well done :klap:

Jeg sov først rigtigt efter 3.45 i nat. Jeg er så smerteplaget i tiden, at jeg har svært ved at sove. Min fys har aflyst min tid to gange, men i morgen skal jeg afsted, og det er virkelig tiltrængt. S vågnede først 6.30 og egentlig var det min tur til at stå op, men min søde mand, havde selvfølgelig bemærket min uro i nat, så han stod op i stedet, og jeg sov til 7.45 i stedet. Det er jo langt fra nok, men jeg skulle til zoneterapi, så skulle op. Og jeg kunne ikke falde i søvn i eftermiddags.
Min mor kom fordi med franskbrød og snegle i eftermiddags. Jeg havde ikke fået frokost og sammen med træthed, så betød det at jeg spiste en del franskbrød. Og en halv onsdagssnegl :genert: til gengæld har jeg kun spist et stykke rugbrød til aften, fordi jeg simpelthen ikke var mere sulten.

Dagens motion har været en lille gåtur med hunden og gymnastik med barnet (det var faktisk lidt hårdt i dag :genert:)

Åh, det er så ødelæggende, når man ikke får sovet ordentligt! Må jeg spørge, hvilke smerter du har? Du behøver ikke svare, hvis du ikke har lyst :)
Jeg håber, du kan sove godt i nat! :ae: :kys:

Jeg har piskesmæld, så smerter i nakke, skuldre, lænd og hovedpine. Til tider døjer jeg også med sovende fingre og tæer, kramper i lægge og fødder og søvnløshed Alt sammen stammer fra piskesmældet.

Og nu må jeg hellere drible i seng, lysten til det er bare ikke så stor, når man på forhånd ved at det bliver en lang nat.
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 233
Likede indlæg: 1072

Indlægaf MyGirl » 24. sep 2015, 06:24

Guilded_Lily skrev:
MyGirl skrev:
Hvor er det fantastisk! :pompom: (sorry-elsker den smiley)

Er kun lidt misundelig :genert: meeeen sidder lige nu og indtager dagens måltid, så lige nu er livet godt!

Den er også rigtig sød :lun:

Hvad har du fået?

Den er nemlig bare fin og glad og lyserød - what's not to like? :D

Jeg fik min standard go-to alene hjemme hofret: Havregrød med lidt tern af banan og æble og smørklat. Trængte til noget nemt og varmt, og så mætter det så dejligt!
2
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 24. sep 2015, 06:27

Så blev det måledag for mig igen, og det gik bedre end forventet! (Skal lige huske mig selv på, at måledag altid ligger efter min sidste fastedag på ugen - for sammenlignelighedens skyld - så tror mine smugmål var lidt misvisende ovenpå den weekend, vi havde :gruble: )

Der er i hvert fald røget 7 cm denne uge :banan: Og næsten mest fantastisk er 3 af dem røget på mine arme, som jeg hader!! Dobbelt :banan: :banan:
5
Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 24. sep 2015, 06:43

Bøtte skrev:

Jeg har piskesmæld, så smerter i nakke, skuldre, lænd og hovedpine. Til tider døjer jeg også med sovende fingre og tæer, kramper i lægge og fødder og søvnløshed Alt sammen stammer fra piskesmældet.

Og nu må jeg hellere drible i seng, lysten til det er bare ikke så stor, når man på forhånd ved at det bliver en lang nat.

Uh, det er jeg sørme ked af at læse. Det er så invaliderende! Jeg håber, du har sovet tåleligt i nat så :ae: :ae: :ae:
0
Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 24. sep 2015, 06:51

MyGirl skrev:Så blev det måledag for mig igen, og det gik bedre end forventet! (Skal lige huske mig selv på, at måledag altid ligger efter min sidste fastedag på ugen - for sammenlignelighedens skyld - så tror mine smugmål var lidt misvisende ovenpå den weekend, vi havde :gruble: )

Der er i hvert fald røget 7 cm denne uge :banan: Og næsten mest fantastisk er 3 af dem røget på mine arme, som jeg hader!! Dobbelt :banan: :banan:

Kanon! :klap:

Jeg gik også på vægten i morges, selvom jeg egentlig havde forbudt mig det før oktober, men jeg havde en god fornemmelse - og bingo! -1 kg siden sidste torsdag (eller var det fredag? Fik ikke noteret det nedslående resultat ud sidst). Desværre lå mit målebånd ikke på sin plads, så jeg kunne ikke måle, men jeg kan se, der er sket noget på maven :banan: :love:

Jeg skal så også lige huske, at træerne ikke vokser ind i himlen. Det bliver nok en lidt tung weekend, da jeg skal være alene med ungerne og derfor ikke kan træne andet end smide lidt med en kettlebell og lave alm. hjemmeøvelser - maveøvelser går dog altid galt, da jeg ikke har et ordentligt sted at ligge/låse fødderne fast/have dem oppe i 90 grader. Og så tror jeg, vi skal i køkkenet og lave en masse forskelligt. Måske...
3
FitBrideToBE
Likede indlæg: 268

Indlægaf FitBrideToBE » 24. sep 2015, 08:22

Hvor er I seje med den faste altså BUM.. ! :klap:

Og @Krølle sejt "gået" :lol2: :banan:

I dag er min dag startet med 1t. 22min Cardio til den nette sum af 1033kcal :banan: Og i dag er den originale vejedag, og minus 1kg holdt.. faktisk er min torsdagsvægt - 1,1kg - den godkender jeg :gogo:

Så står den ellers bare på 1-1,5t. styrketræning i aften med en kammerat og en lang skoledag nu.. Jeg kommer til at være FÆRDIG i aften..

I morges inden træningen præsterede jeg næsten at falde i søvn igen, trods jeg var vågnet af mig selv en time tidligere :rulle: Hader det mørke altså :cuss:

Så lavede kæresten madpakke til mig i går - til i dag.. den var jeg simpelthen nødt til at gå ind og pille ting ud af.. Der var nødder for 350kalorier kylling for 250, ost for 110, salat for 100 blomme for 50 - den blev bare ret kaloriedens, og det ER altså bare en salat :nerve: Jeg kan ikke finde ud af, om jeg er ved at blive lidt rundforvirret, eller om det faktisk er FOR meget mad :gruble:

Så maden i dag:
Morgen: kaffe + mælk + bcaa
Efter træning: 1 bar + bcaa
Frokost: 30g nødder + 250g kylling + 50g ost + 500g salat +2 blommer
2
Aquadorable
Kort karma: 22
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 247

Indlægaf Aquadorable » 24. sep 2015, 08:48

Har været til morgensvømning - det var rigtig dejligt! Nu mangler jeg bare at forbrænde 200 kcal i denne uge for at nå de 2000 forbrændte kalorier, som er mit mål.

Jeg er sindssygt øm i hele kroppen, men håber virkelig, at jeg er i stand til at komme af sted til TRX-træning i morgen eftermiddag :)

Maden går rigtig fint - overholder mine 1400 kcal dagligt.
3
:love:
Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 24. sep 2015, 09:08

Pænt heftig salat dér, @FitBrideToBe :lol:

Men jeg kan trøste dig med, at selvom min mand oprindeligt er udlært kok, så har han heller ikke styr på, hvor kalorierig hans mad ofte er.
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 24. sep 2015, 09:14

Kan ikke lige overskue at svare alle separat, fordi jeg bare lige var hurtigt inde at lure på job, men hvor er I fantastisk seje alle sammen!
0
FitBrideToBE
Likede indlæg: 268

Indlægaf FitBrideToBE » 24. sep 2015, 10:00

Guilded_Lily skrev:Pænt heftig salat dér, @FitBrideToBe :lol:

Men jeg kan trøste dig med, at selvom min mand oprindeligt er udlært kok, så har han heller ikke styr på, hvor kalorierig hans mad ofte er.

Nej men det er dét, der er sjovt.. Min kæreste måler selv alt og er på diæt osv.. Han synes bare ikke lige at for 350kcal nødder var noget særligt.. Jeg var bare sådan øøh.. det er 1/5 af mit samlede kalorie indtag for dagen !!! :lol: :lol2:

Btw - at have en kok som mand = lækkert !! :savl:
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 519
Likede indlæg: 2412

Indlægaf Bøtte » 24. sep 2015, 10:10

Guilded_Lily skrev:
Bøtte skrev:

Uh, det er jeg sørme ked af at læse. Det er så invaliderende! Jeg håber, du har sovet tåleligt i nat så :ae: :ae: :ae:

Jeg har sovet godt, men ikke alt for meget. Har været ude fys i formiddags, og skulle egentlig løbe bagefter, men jeg er bare træt. Så jeg har bestemt mig for at holde sofadag, håber det kan hjælpe på smerter og træthed.

Kigger ind senere :)
1
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 24. sep 2015, 10:19

Bøtte skrev:
Guilded_Lily skrev:
Bøtte skrev:

Jeg har sovet godt, men ikke alt for meget. Har været ude fys i formiddags, og skulle egentlig løbe bagefter, men jeg er bare træt. Så jeg har bestemt mig for at holde sofadag, håber det kan hjælpe på smerter og træthed.

Kigger ind senere :)

Sofadag :lun: Rigtig god fornøjelse - nyd det!!

Og ked af at høre med ryg-regionen. Det var da noget rigtig møg. God bedring :kys:
0

Tilbage til "Fit og/eller lækker"