September ´15 - fællestråd

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3495

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf Krølle » 25. sep 2015, 13:32

Jeg er oftest på fra tlf så det med at tagge og citere er lidt uoverskueligt, men hvor er I alle seje! :love:

Jeg købte jeans via nettet for et par mdr siden, da mærket ikke forhandles i DK. De var i to str., da udvalget var minimalt, og jeg lignede seriøst en indsnøret rullepølse i de mindste. I går hoppede jeg i str. 26, og de sidder perfekt. Yay!

Gåture rocks!
4
Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 97
Likede indlæg: 699

Indlægaf FruKuk » 25. sep 2015, 19:16

MyGirl skrev:
FitBrideToBE skrev:
MyGirl skrev:@Guilded_Lily Hvor er det fedt at høre med træningen! Godt gået.

@Bøtte Håber du får lidt tid til at slappe af i dag :( Lyder som en hård nat.

Ihhh... Blev lige stoppet i kopirummet af en af vores søde studiner, der kom og sagde: Du ser bare helt vildt slank ud i dag MyGirl! Man kan virkelig se, der sker noget!

:lun: Hun skulle have lønforhøjelse skulle hun.

Nogle mennesker er altså bare super gode til at give andre komplimenter.. Og hvor er det da skønt! - og kudos til dig for, at det ser ud til at virke alt fasteriet :) :gogo:

Tak :) Og ja, hun var så sød... "Jeg ved godt, der er mange, der ikke tør sige den slags, men jeg synes altså bare, du skal vide det" som hun sagde.

Har I andre egentlig også sådan specifikke steder på kroppen, I holder øje med, når I taber jer? (Hvis der er nogen af jer, der vel at mærke har yoyo-vægtet lige så meget som mig. :blush: )

For mig er det særligt mine kraveben af en eller anden grund. De forsvinder næsten helt, når jeg tager på, men nu er det et af de steder på kroppen, jeg står og studerer i spejlet i takt med, at de bliver mere og mere fremtrædende. (Os så naturligvis "mavedellen" som svinder, men aaaalt for langsomt :sur: )

Jeg holder øje med maven - både set fra siden og ikke mindst muffintoppene.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 25. sep 2015, 19:37

FruKuk skrev:
MyGirl skrev:Har I andre egentlig også sådan specifikke steder på kroppen, I holder øje med, når I taber jer? (Hvis der er nogen af jer, der vel at mærke har yoyo-vægtet lige så meget som mig. :blush: )

For mig er det særligt mine kraveben af en eller anden grund. De forsvinder næsten helt, når jeg tager på, men nu er det et af de steder på kroppen, jeg står og studerer i spejlet i takt med, at de bliver mere og mere fremtrædende. (Os så naturligvis "mavedellen" som svinder, men aaaalt for langsomt :sur: )

Jeg holder øje med maven - både set fra siden og ikke mindst muffintoppene.

Me too - og gardinerne på ryggen!
0
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 26. sep 2015, 06:15

Jeg har tømmermænd :nej: Udover, at det ikke går ret godt i hånd med vægttab, så er det virkeligt ikke værd at kombinere hovedpine og "tidligt op med 2 årig"...

Men det var hyggeligt, og jeg kan sove lur, når manden står op.
2
Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 26. sep 2015, 08:17

Et lille kærligt ment "spark": det er muligt, en hyggedag eller fest med efterfølgende tømmermænd er en lille bremse i forhold til vægttab, men er der ikke større chance for at gennemføre et vedholdende forløb og opnå et holdbart resultat, hvis man giver sig selv lov til at skeje ud en gang i mellem?

Jeg ved i hvert fald, at jeg aldrig har gennemført tidligere "tabsforsøg", fordi jeg aldrig gav mig selv lov.

:kys:
2
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 232
Likede indlæg: 1072

Indlægaf MyGirl » 26. sep 2015, 09:50

Guilded_Lily skrev:Et lille kærligt ment "spark": det er muligt, en hyggedag eller fest med efterfølgende tømmermænd er en lille bremse i forhold til vægttab, men er der ikke større chance for at gennemføre et vedholdende forløb og opnå et holdbart resultat, hvis man giver sig selv lov til at skeje ud en gang i mellem?

Jeg ved i hvert fald, at jeg aldrig har gennemført tidligere "tabsforsøg", fordi jeg aldrig gav mig selv lov.

Helt enig! :D
2
Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 26. sep 2015, 13:37

Nui, jeg glæder mig til i morgen. Der skal jeg nemlig ned at træne igen.

Hvad skete der? Hvornår/hvordan blev jeg en spirende fitness-freak? :nerve:
3
FitBrideToBE
Likede indlæg: 268

Indlægaf FitBrideToBE » 26. sep 2015, 15:06

Hurra for spirende fitnessfreaks!!! :banan:
1
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 26. sep 2015, 15:34

Guilded_Lily skrev:Et lille kærligt ment "spark": det er muligt, en hyggedag eller fest med efterfølgende tømmermænd er en lille bremse i forhold til vægttab, men er der ikke større chance for at gennemføre et vedholdende forløb og opnå et holdbart resultat, hvis man giver sig selv lov til at skeje ud en gang i mellem?

Du har ret :blush2: Har brugt dagen på at finde ro med det. Jeg orker jo alligevel ikke at leve i "fornægtelsesland" for evigt, så det må være noget med at finde et passende leje, hvor der stadig er plads til vin og chokolade ind imellem.

Tak for spark - og fedt med dit liv som spirende træningsfreak
1
FitBrideToBE

Indlægaf FitBrideToBE » 27. sep 2015, 07:27

Jeg overvejer, om jeg skal træne idag.. :gruble: har trænet søndag-lørdag og klokket en 12timer.. Tilgengæld fik jeg lidt for meget mad fredag og for meget igår :rulle: har en kæmpe udfordring hjemme ved forældrene :rulle:
I just don't know :genert:
0
Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 27. sep 2015, 07:55

Jeg synes, det er imponerende, du overhovedet kan komme af sted hver dag. Kroppen har vel også brug for ro til at restituere ordentligt?
1
Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 27. sep 2015, 07:59

Jeg lavede en blomme crumble i går, sådan lidt på slump, hvor jeg også lagde små stykker mørk chokolade mellem blommerne og blandede kokosmel i crumblen. Føj, hvor blev den tung og tør. Jeg fik SÅ ondt i maven af bare en lille portion. Så jeg besluttede, at jeg ville faste i dag.

Indtil manden spurgte, hvilket rundstykke jeg ville have her til morgen... Vatarm! På den anden side - jeg skal træne i dag ( :banan: ) og jeg skal så småt til at lære, at jeg altså godt kan spise normalt uden at få dårlig samvittighed. Jeg spiser måske 4-700 kcal i løbet af dagen og går så overboard om aftenen, og den holder ikke. Jeg får ondt i maven af det. Forstå det nu, G_L, helt ærligt! :rulle:
0
FitBrideToBE

Indlægaf FitBrideToBE » 27. sep 2015, 08:04

Guilded_Lily skrev:Jeg synes, det er imponerende, du overhovedet kan komme af sted hver dag. Kroppen har vel også brug for ro til at restituere ordentligt?

Jamen jeg tænker Det heller ikke er såååå smart, men jeg kan bedre styre min kost de dage jeg træner, så derfor gør jeg det let lidt mere obsessive, når jeg bliver motiveret.. Giver det mening?! Suk .. Omvendt er jeg ret usikker på de dage, hvor jeg ikke træner.
Men jeg burde nok smide En hviledag ind. Hvad er normalt 1-2 fridage om ugen? :gruble:
0
Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 27. sep 2015, 08:04

Nu ser det ud som om, septembertråden er slettet igen derovre...
0
FitBrideToBE

Indlægaf FitBrideToBE » 27. sep 2015, 08:07

Guilded_Lily skrev:Jeg lavede en blomme crumble i går, sådan lidt på slump, hvor jeg også lagde små stykker mørk chokolade mellem blommerne og blandede kokosmel i crumblen. Føj, hvor blev den tung og tør. Jeg fik SÅ ondt i maven af bare en lille portion. Så jeg besluttede, at jeg ville faste i dag.

Indtil manden spurgte, hvilket rundstykke jeg ville have her til morgen... Vatarm! På den anden side - jeg skal træne i dag ( :banan: ) og jeg skal så småt til at lære, at jeg altså godt kan spise normalt uden at få dårlig samvittighed. Jeg spiser måske 4-700 kcal i løbet af dagen og går så overboard om aftenen, og den holder ikke. Jeg får ondt i maven af det. Forstå det nu, G_L, helt ærligt! :rulle:

Kan du så ikke vælge at faste i morgen istedet? Eller kan rundstykket ikke medregnes i dagens 500?

Og det lyder som en god ide at få lidt flere kalorier i løbet af dagen, det er i al fald en af mine faldgrupper, når jeg ikke får nok om dagen :fløjt:
0

Tilbage til "Fit og/eller lækker"