Rengøringshjælp Kbh

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3478

Rengøringshjælp Kbh

Indlægaf Ballademager » 16. jun 2016, 15:11

Det er endelig lykkes mig at få trumfet igennem, at vi skal have rengøringshjælp herhjemme :banan:

Men jeg synes, det er lidt af en jungle at finde rundt i med alle de mange firmaer :genert: Hvad gør man så? Man spørger da debatten :D

Så kære københavnske meddebattører, har I nogle gode erfaringer med rengøringsfirmaer eller enkeltpersoner i området?
2
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 522
Likede indlæg: 2428

Re: Rengøringshjælp Kbh

Indlægaf Bøtte » 16. jun 2016, 15:17

Hvis hun ikke ser det selv, mindes jeg st MyGirl har rengøringshjælp. Er det ikke noget med I bor tæt på hinanden?

Og tillykke :-D Gid det var mig ;)
1
S :lun:
V :lun:
Akehurst2
Kort karma: 273
Likede indlæg: 4532

Indlægaf Akehurst2 » 16. jun 2016, 15:17

Vi bruger servicehuset.dk og er godt tilfredse.

De er pålidelige og stabile og gør udmærket rent. De kan i ny og næ være lidt for hurtige i et hjørne, men samlet set og til prisen er de fine.
1
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 16. jun 2016, 15:18

Bøtte skrev:Hvis hun ikke ser det selv, mindes jeg st MyGirl har rengøringshjælp. Er det ikke noget med I bor tæt på hinanden?

Og tillykke :-D Gid det var mig ;)

Tak... Det var lidt en hård kamp at få det igennem :D

God ide at kontakte MyGirl, vi er vist i samme område. Tak :kys:
0

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 285
Likede indlæg: 2108

Indlægaf Danseprinsesse » 16. jun 2016, 15:34

Akehurst2 skrev:Vi bruger servicehuset.dk og er godt tilfredse.

De er pålidelige og stabile og gør udmærket rent. De kan i ny og næ være lidt for hurtige i et hjørne, men samlet set og til prisen er de fine.

Dem har vi også lige lavet aftale med. :)

Håber også de er gode i Jylland.
1
Lilleluftballon
Kort karma: 13
Likede indlæg: 273

Indlægaf Lilleluftballon » 17. jun 2016, 08:02

Akehurst2 skrev:Vi bruger servicehuset.dk og er godt tilfredse.

Dem bruger vi også, og er ok tilfredse.
1
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 241
Likede indlæg: 1088

Indlægaf MyGirl » 28. jun 2016, 13:27

Hvis I ikke allerede har valgt, så har jeg ganske god erfaring med CC Rengøring. Det er et firma, så man får det, man betaler for og ikke andet, men det gør de så også udmærket.

En enkelt gang eller to, er de kommet lidt hurtigt over det, men vi er generelt godt tilfredse. De er søde, mødestabile og prisen er overkommelig af "hvid" rengøring at være. Og det kan jo trækkes fra :D
0
Brugeravatar
Danseprinsesse

Indlægaf Danseprinsesse » 30. jun 2016, 11:15

Vi har besøg af Servicehuset for første gang i dag. Lukkede dem ind i morges, men har ikke været hjemme endnu og se, hvordan der ser ud.

Jeg fik sådan en lidt loren fornemmelse desværre, så håber virkelig på en positiv overraskelse.

Jeg er ganske givet sart... men de kommer jo selv med alt til rengøringen, hvilket er rigtig fint, bortset fra de så stiller med, hvad der ligner en udtjent skodstøvsuger, slidt moppe og klude, jeg ikke helt kan gennemskue om er rene og nyvaskede.
Desuden stank de af røg, hvis jeg kan lugte det, når jeg kommer hjem, så står jeg helt af. :genert:
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10225

Indlægaf DetSorteCirkus » 30. jun 2016, 12:18

Danseprinsesse skrev:Vi har besøg af Servicehuset for første gang i dag. Lukkede dem ind i morges, men har ikke været hjemme endnu og se, hvordan der ser ud.

Jeg fik sådan en lidt loren fornemmelse desværre, så håber virkelig på en positiv overraskelse.

Jeg er ganske givet sart... men de kommer jo selv med alt til rengøringen, hvilket er rigtig fint, bortset fra de så stiller med, hvad der ligner en udtjent skodstøvsuger, slidt moppe og klude, jeg ikke helt kan gennemskue om er rene og nyvaskede.
Desuden stank de af røg, hvis jeg kan lugte det, når jeg kommer hjem, så står jeg helt af. :genert:

Det lyder ikke særlig sart, hvis du spørger mig :badr:
Det virker klamt. De rygere, jeg kender, vil ikke engang fremstå sådan i deres privatliv, så selvfølgelig kan man også tage højde for det på en arbejdsplads. Og når man arbejder med hygiejne burde man også.
1
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 30. jun 2016, 14:37

DetSorteCirkus skrev:
Danseprinsesse skrev:Vi har besøg af Servicehuset for første gang i dag. Lukkede dem ind i morges, men har ikke været hjemme endnu og se, hvordan der ser ud.

Det virker klamt. De rygere, jeg kender, vil ikke engang fremstå sådan i deres privatliv, så selvfølgelig kan man også tage højde for det på en arbejdsplads. Og når man arbejder med hygiejne burde man også.

Øv, det lyder ikke godt. Nu havde jeg ellers lige besluttet mig for dem :gruble:
0

Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10225

Indlægaf DetSorteCirkus » 30. jun 2016, 14:46

Ballademager skrev:
Øv, det lyder ikke godt. Nu havde jeg ellers lige besluttet mig for dem :gruble:

Danseprinsesse bor, så vidt jeg husker, i Jylland, så servicen kan jo godt være anderledes i Kbh :)
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 30. jun 2016, 14:47

DetSorteCirkus skrev:
Ballademager skrev:

Danseprinsesse bor, så vidt jeg husker, i Jylland, så servicen kan jo godt være anderledes i Kbh :)

True... Jeg prøver og så må vi se, hvordan det går.
0

Brugeravatar
Danseprinsesse

Indlægaf Danseprinsesse » 30. jun 2016, 14:52

Ballademager skrev:
DetSorteCirkus skrev:

Det kan jo sagtens være, de er helt anderledes på den anden side af sundet. :)

Her lugtede i øvrigt ikke af røg, da vi kom hjem. Og mens jeg har været gravid, kan jeg altså lugte cigaretrøg, hvis jeg kører bag en bil, hvor nogen ryger bag lukkede ruder.

Jeg blev bare lige skuffet over, at det ikke fremstod så professionelt og hygiejnisk, som jeg havde forventet. Rengøringen virker ok, så vi giver dem nogle måneder nu og ser.
1

Tilbage til "Bolig"