Blær dig!

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Re: Blær dig!

Indlægaf Pityt » 15. okt 2016, 20:36

Jeg har faktisk overhovedet ikke noget at blære mig over...endnu. Men på torsdag begynder jeg at træne i sådan et fysioterapeut-træningscenter, så jeg kan få styrket min svage, gigtplagede ryg :genert: Planen er at træne 3 gange om ugen.
Hvis det sker undervejs, at min midaldrende, slappe krop bliver strammet lidt op, skal jeg ikke klage :fløjt:
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1519

Re: Blær dig!

Indlægaf Bad Samaritan » 23. nov 2016, 21:03

Jeg er kommet godt i gang med at træne igen, og jeg er ved at være i rigtig god form. Har genvundet de 12 kg jeg tabte i Somalia, ligger stabilt på de 77 kg, der er min kampvægt, og jeg spiser generelt rigtig sundt. Kød er svinedyrt her, så den står mest på retter med lidt kylling, tun og så ellers salat. Til gengæld er jeg ved at blive ok trimmet igen, har masser af energi til mit arbejde og sørger for at få min nattesøvn. Jeg skal holde længe her, og træning fem gange om ugen (to gange interval og tre gange mave-ryg) gør mig træt nok til at jeg ikke ligger vågen over stress og grublerier, ligesom tidligere på året. De sidste par weekender har jeg taget mig tid til en "ude-aktivitet" hver fredag_lørdag - hiking i bjergene eller en svømmetur - for at komme lidt væk fra det hele. Det er fandme et nice afbræk, og noget jeg håber jeg kan blive ved med at finde tiden til.

Det kræver en del disciplin at holde programmet - især når jeg kommer møgtræt hjem fra nogle virkelig lede dage - og jeg er simpelthen nødt til at tage mig tiden til det. Men det giver oceaner af overskud, både på jobbet og privat, og det er noget, jeg har været alt for dårlig til før i tiden. Så det vil jeg gerne blære mig med! :p
6

Tilbage til "Fit og/eller lækker"