Hvilke typiske tiltrækkende ting, tænder du af på?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1104

Re: Hvilke typiske tiltrækkende ting, tænder du af på?

Indlægaf girl_beat » 17. jun 2016, 09:05

Pæne manicurerede hænder, tror jeg :gruble: Det er alså kvindernes domæne i min optik...
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1504

Indlægaf DenSyngendeLussing » 17. jun 2016, 09:07

Hvis "arrogance" er typisk tiltrækkende, så skal den også med på listen. Jeg kender dog personligt ingen kvinder, der tænder på det, men derfor kan der jo sagtens være mange derude alligevel. Jeg kan slet ikke have det, jeg kan lide mine mænd sjove, selvironiske og umiddelbare.
1
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1504

Indlægaf DenSyngendeLussing » 17. jun 2016, 09:10

Jakkesæt-mænd. Det er ikke det samme, som at jeg ikke kan synes, at mand kan være flot i jakkesæt. Det kan jeg sagtens, ork ja. Men jeg synes sjældent, at jeg har ret meget at tale med sådan jakkesæt-til-hverdag-bankmands/revisor/juristtype om. Og hvis jeg ikke kan tale med ham, så gider jeg heller ikke kneppe ham.
0
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3442

Indlægaf HappyPaww » 17. jun 2016, 10:06

Jeg kan ikke rigtig med sådan nogle sundheds/træningstyper. Især dem der bliver belærende, kommer med "gode råd", og kun spiser kylling og proteintilskud, og skal træne mindst 5-6 gange om ugen.

Øj de er irriterende..! Så hellere en lidt blød mand med tynde arme :D Dad Bod :gogo:
2
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1127

Indlægaf Torn » 17. jun 2016, 10:27

Modebevidste mænd
Tatoverede mænd
Husejende mænd
2
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3946

Indlægaf Angelina » 17. jun 2016, 10:32

"Bløde mænd", sorry, men jeg duer bare ikke til det. Jeg ved godt det er politisk ukorrekt og vi alle skal være lige, men jeg må erkende at mænd der vil holde barsel og den slags slet slet ikke virker på mig... og mænd må ikke tude ... kun hvis nogen de elsker dør eller de bliver gift, ellers ikke ... punktum :D
3
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 311
Likede indlæg: 5760

Indlægaf Animi » 17. jun 2016, 10:49

Okay, jeg ved ikke om det går ind under kategorien "typisk tiltrækkende ting", men jeg tænder virkelig af på mænd der går ekstremt meget op i fodbold. Fair nok hvis de godt kan lide det, men dem der nærmest planlægger hele deres hverdag ud fra kampe, dem kan jeg ikke have.
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Flowergirl
Kort karma: 9
Likede indlæg: 149

Indlægaf Flowergirl » 17. jun 2016, 11:14

- alt for muskuløse mænd.
- mænd der går alt for meget op i træning og hvad de spiser - kedeligt!
- mænd der er arrogante overfor andre - jeg gad det ikke,og ville ærlig talt synes det var pinligt hvis jeg havde en kæreste som var arrogant overfor andre. :puke:
- mænd der går alt for meget op i karriere, prestige og status.
- musikere.
- lyshårede fyre.

Der er sikkert mere. :blush:
0
Kisser
Kort karma: 29
Likede indlæg: 259

Indlægaf Kisser » 17. jun 2016, 12:21

Jeg er på ingen måde til muskuløse mænd. Jeg foretrækker den skinny type.

Mænd i mærketøj i al almindelighed og mænd i stramme jakkesæt i særdeleshed. Jeg er en t-shirt, jeans og sneakers-pige så jeg tænker at den manglende interesse vil være gensidig.

Og så er wildcard: Mænd der fortæller, hvor meget de tjener (og de tjener som regel ikke ret meget anyway) men jeg tvivler på, at der er NOGEN kvinder, der tænder på det.
1
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Kort karma: 19
Likede indlæg: 472

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 17. jun 2016, 13:11

girl_beat skrev:Pæne manicurerede hænder, tror jeg :gruble: Det er alså kvindernes domæne i min optik...
Jeg var i Odessa, Ukraine for et par måneder siden. Var til frisøren og ved siden af mig sad en meeeget russisk mafialigende mand der så ud til han kunne dræbe ti bjørne med de bare hænder. Og så var han ved at få lavet sin manicure. Det får de tit lavet.
1
Mocca
Kort karma: 18
Likede indlæg: 374

Indlægaf Mocca » 17. jun 2016, 13:33

Mænd i jakkesæt
Uniformer
Mænd, der fjerner kropsbehåring
Sydlandske mænd
Mænd, der bruger dufte og får manicure
Mænd, der er solariebrune
Piercinger og smykker generelt
0
Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 135
Likede indlæg: 1541

Indlægaf Bad Samaritan » 17. jun 2016, 13:44

Om noget af nedenstående er decideret 'typisk' skal jeg ikke kloge mig på. Det afhænger nok af øjnene, der ser. Men:

De dér omvandrende hvepsetaljer fra den dersens sygelige omsiggribende "fitness"-kultur, hvor gallopperende anoreksi kamoufleres som stærk, selvstændig søgen-efter-sig-selv, kan jeg slet ikke have. Nok fordi jeg arbejder med svære tilfælde af underernæring til dagligt, og hvis jeg mødte én i byen, ville jeg ikke vide om jeg skulle give hende en drink eller sondeføde hende.

Derudover: Manglende personlig hygiejne, overdreven brug af make-up og parfume (vi snakker papegøje-stadiet), solarie-bomber, hysterisk opførsel, urimelighed for sportens skyld på den dér "Se mig! Jeg er en prinsesse!"-agtige made, Amager-palmer, Annie Fønsby-læber, ekstrem plastik-kirurgi og alt i det hele taget, som får en pige til at se ud som om at hun skulle kremeres i syv stadier efter sin død for ikke at udgøre en helbredsrisiko.

Det meste er kosmetisk, egentlig? Der er selvfølgelig griskhed og kendis/golddigger-mentalitet. Det første gør piger direkte utiltrækkende for mig, mens det andet på underfundig vis gør dem lige så uinteressante som en lunken kop kaffe. Nok fordi jeg hverken er rig eller kendis! :lol:

[Ninja-edit:] Åh jo - og så er der 80'er skulderpuder, spadseredragter og unibrows. Instant turnoffs alle tre... (og piger med chihuahua'er)
4
Brugeravatar
Chachacha
Kort karma: 43
Likede indlæg: 417

Indlægaf Chachacha » 17. jun 2016, 19:26

Bad Samaritan skrev:Om noget af nedenstående er decideret 'typisk' skal jeg ikke kloge mig på. Det afhænger nok af øjnene, der ser. Men:

De dér omvandrende hvepsetaljer fra den dersens sygelige omsiggribende "fitness"-kultur, hvor gallopperende anoreksi kamoufleres som stærk, selvstændig søgen-efter-sig-selv, kan jeg slet ikke have. Nok fordi jeg arbejder med svære tilfælde af underernæring til dagligt, og hvis jeg mødte én i byen, ville jeg ikke vide om jeg skulle give hende en drink eller sondeføde hende.

Derudover: Manglende personlig hygiejne, overdreven brug af make-up og parfume (vi snakker papegøje-stadiet), solarie-bomber, hysterisk opførsel, urimelighed for sportens skyld på den dér "Se mig! Jeg er en prinsesse!"-agtige made, Amager-palmer, Annie Fønsby-læber, ekstrem plastik-kirurgi og alt i det hele taget, som får en pige til at se ud som om at hun skulle kremeres i syv stadier efter sin død for ikke at udgøre en helbredsrisiko.

Det meste er kosmetisk, egentlig? Der er selvfølgelig griskhed og kendis/golddigger-mentalitet. Det første gør piger direkte utiltrækkende for mig, mens det andet på underfundig vis gør dem lige så uinteressante som en lunken kop kaffe. Nok fordi jeg hverken er rig eller kendis! :lol:

[Ninja-edit:] Åh jo - og så er der 80'er skulderpuder, spadseredragter og unibrows. Instant turnoffs alle tre... (og piger med chihuahua'er)

Det markerede er forhåbentligt ikke noget de fleste typisk tænder på :shock: :lol2:
1
Namaste, bitches :kaffe:
Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 135
Likede indlæg: 1541

Indlægaf Bad Samaritan » 17. jun 2016, 19:44

Chachacha skrev:
Bad Samaritan skrev:Om noget af nedenstående er decideret 'typisk' skal jeg ikke kloge mig på. Det afhænger nok af øjnene, der ser. Men:

Det markerede er forhåbentligt ikke noget de fleste typisk tænder på :shock: :lol2:

Nej, det har du nok ret I! :lol:
0
Brugeravatar
billiebean
Kort karma: 23
Likede indlæg: 393

Indlægaf billiebean » 17. jun 2016, 21:51

Handelshøjskole/business-finance-typer med blå skjorte, stram buks, spidse sko og forkærlighed for liberal alliance.
7

Tilbage til "Forhold og sex"