Den dummeste film du har set?

Brugeravatar
sortkaffe
Kort karma: 41
Likede indlæg: 338

Re: Den dummeste film du har set?

Indlægaf sortkaffe » 1. jul 2016, 21:01

Guilded_Lily skrev:Den der Sharknado er på DR3 nu. Kæft, hvor er den dog helt igennem ringe på alle parametre! Det er sgu kun for at se, hvordan Ian Zeir-Zier-Whatshisname spiller uden for BH90210, jeg zapper frem og tilbage :lol:

Den er så dårlig at det er helt sjovt :lol:
0
Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 24
Likede indlæg: 330

Indlægaf Tilly » 2. jul 2016, 08:21

Jeg synes Sharknado filmene er sjove, det er jo nærmest meningen at de skal være røvdårlige, og det formår de jo fuldt ud :D

Derudover, så er nogen af de værste film jeg har set været:

The happening

The mist

Cloverfield

Agent Catwalk 2

Dum og Dummere 2 (så den ikke færdig)
2
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 656

Indlægaf Jailbird » 2. jul 2016, 08:27

Jeg kom også lige i tanke om Boondock Saints 2 (lavet 10år efter 1'eren). Jeg ELSKER etteren, men 2eren er så tåkrummende pinlig, mærkelig og plat efter min mening :tie: Og har læst de vil lave en 3er også.
0
Smiling_Goat
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5924

Indlægaf Smiling_Goat » 23. jul 2016, 06:54

Jeg er helt vildt med komisk dårlige film. Sharknado, Attack of the Killer Lampreys, Zombeavers, det er fantastisk. Jeg googler nogle gange dårlige film, og de, der kommer frem, med latterlige titler, slår jeg op på imdb. Har de en tilpas lav score, prøver jeg at komme til at se dem :genert:

Derimod har jeg aldrig kunnet se det fede ved Boondock Saints. Jeg får hele tiden at vide, at det er en fantastisk film, og jeg kan bare ikke se det. Det er mange år siden, jeg så den, og jeg husker den som langtrukken og kedelig. Jeg gider så generelt heller ikke antihelte, så det spiller nok ind.
0
OberstNasig
Kort karma: 43
Likede indlæg: 398

Indlægaf OberstNasig » 5. aug 2016, 18:30

Jeg har en forkærlighed for at se de dummeste af de dummeste. På een eller anden måde får jeg samme nydelse ud af det, som når jeg ser De Unge Mødre.

"Bunny House" må alligevel være den dummeste. Indenfor 10 minutter havde jeg forudset hele filmen.
Klassisk plot. Dum blondine fra Playboy Mansion flytter ind på et kollegie med grimme, kvindelige studerende. Hun lærer dem at blive flirterende, sexede og lækre og de lærer hende at blive kultiveret og elegant, men i sidste ende finder de jo alligevel ud af, at der faktisk slet ikke var noget galt med den måde, de var på i starten! Man skal elske den, man er. Smukt budskab.
0
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 101
Likede indlæg: 1853

Indlægaf Sangius » 5. aug 2016, 18:33

Safe Haven. Vildt mærkelig film. Med en meget underlig slutning. O.o
0
Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 63
Likede indlæg: 785

Indlægaf Bimmerdyret » 5. aug 2016, 19:06

Borat....så 5 min...knækkede DVDen og kylede den gennem stuen.
Magen til argt lort...ligeså dårligt efter min mening som Klovn.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1915

Indlægaf Purple Haze » 6. aug 2016, 07:43

Af A-film så ligger The Village virkelig højt på min liste over værste film.
Tænk at bruge SÅ mange penge og have SÅ fantastiske skuespillere og så ikke sørge for at have de mest banale detaljer på plads, bliver decideret arrig over sådan noget !
Her er slutningen på Signs også på listen, men her var filmen indtil da dog i det mindste god.

Derudover har jeg set en del Z-film, kan ikke huske hvad de hedder - de har været så ligegyldige og dårlige. Mange af dem der nævnes her er da i det mindste godt produceret og man kan se hvad der foregår og hører hvad der bliver sagt.
Det kan ikke altid siges om de der Z-film optaget med hjemmevideokameraet og vennerne i rollerne.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
TheAuthor
Kort karma: 52
Likede indlæg: 410

Indlægaf TheAuthor » 6. aug 2016, 07:53

Jeg forstår slet ikke den der "Sharknado er jo (bevidst) så dum at det er sjovt".

Nej, den er bare så dum at den er både dum og pinlig :tie: Jeg så 15 minutter af en af dem og nej, det er både grimt og dumt lavet rent teknisk og skuespillerne er pivringe. :P
0
Everyone Deserves Their Happy Ending ..
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 18
Likede indlæg: 323

Indlægaf Nicolait » 6. aug 2016, 20:34

eks-Maupassant skrev:
Nicolait skrev:Watchmen - nøj den var ringe.

Dafuq?

Historien var dårlig og personerne i filmen var intetsigende. :puke: :-D
0
Brugeravatar
BlueBunny
Kort karma: 41
Likede indlæg: 750

Indlægaf BlueBunny » 8. aug 2016, 16:53

"Return to sender", spildte to timer af mit liv på den i går. Havde optaget den.

Sådan en film der ikke er helt b-agtig. Der er potentiale. Nick nolte i fremtrædende rolle.

Jeg blev draget af de underlige scener og ventede på alt hang sammen. Så tager filmen en drejning og bliver mærkeligere og dårligere. Og lige mens den er allerdårligst - bum slut!

What! Den kunne have taget tusind andre retninger og været god. Selve plottet er vel egentlig ikke dårlig. Alligevel er det lykkedes at lave en film som nu har en placering på min top 10 dårligste film.
0
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 25
Likede indlæg: 450

Indlægaf Aspargsen » 12. aug 2016, 12:39

Pirates of the Caribbean 2 :panik:

Den var så dum/kedelig/intetsigende af jeg forlod biografen og gik ind i nabobiografen også den film de viste derinde for vidste af det kun kunne blive bedre
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Money_man
Kort karma: 5
Likede indlæg: 105

Indlægaf Money_man » 5. sep 2016, 08:34

Klovn the movie. Nu har jeg aldrig kunne li Casper christensen, og Frank er så pinlig at jeg får det helt dårligt, da det er så overdrevet.
Det samme med klassefesten 2. Nr 1 var sjov men med nr to slukkede jeg halvvejs så var det for plat
1
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 348
Likede indlæg: 2377

Indlægaf achillaxedprune » 5. sep 2016, 08:52

Denne her er en af de absolut dårligste film, jeg nogensinde har set. Intet var sjovt i den, den var bare klam og for meget og for dårlig. Virkelig ringe skodfilm.
Billede
Senest rettet af achillaxedprune 18. sep 2016, 11:55, rettet i alt 1 gang.
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Thitida-No-Chey
Kort karma: 29
Likede indlæg: 411

Indlægaf Thitida-No-Chey » 5. sep 2016, 08:53

Generelt synes jeg I alle har alt alt alt for højt niveau inden for kategorien "dummeste film"... Rigtigt mange af dem er, trods jeres mening, stadig populære film på et eller andet punkt og har OK skuespilspræstationer, plot og effekter...

Næh, jeg fejer jer allesammen af banen med "Beneath Loch Ness"... http://www.imdb.com/title/tt0256155/?ref_=tt_rec_tti
Skuespil: rangerende fra ikke-eksisterende til vanvittigt overdrevet
Plot: Haffor't plot?
Effekter: Legetøjsdinosaur på green screen

Find den på amerikansk Netflix... Det er et skoleeksempel på hvordan man ikke laver film (in fact, så var mine science elever sidste år bedre filmskabere!)
1
To comfort a grammar nazi, simply stroke them gently on the head and repeat: "there, their, they're."

Tilbage til "Film og TV"