Men hvilke typisk tiltrækkende ting GØR tænder du så på?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 34
Likede indlæg: 243

Re: Men hvilke typisk tiltrækkende ting GØR tænder du så på?

Indlægaf Prosperity74 » 19. jun 2016, 19:18

Høj ( gerne over 180 cm )
Smukke øjne
God humor
Kærlig og omsorgsfuld
Mørkhåret
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9232

Indlægaf Fru Sunshine » 19. jun 2016, 20:08

Øjne. De skal være blå. Jeg er lidt bange for mænd med brune øjne.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 19. jun 2016, 23:36

Jeg synes, det er enormt tiltalende, når mænd er gode med børn og "de svage grupper" (handicappede, svært psykisk og fysisk syge, misbrugere etc). Jeg er vild med, at min kæreste snart er pædagog, og brænder for at være der for mennesker, og jeg kan blive helt venne-forelsket i kollegaer (af begge køn), når de bare så tydeligt brænder for vores fag.
Jeg ville aldrig kunne med en Joachim B. Olsen-type. Det må jeg erkende. Jeg synes også, at Uffe Elbæk er tiltalende. På en lidt spacy måde, men tiltalende.
4
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Karkluden

Indlægaf Karkluden » 19. jun 2016, 23:37

Fru Sunshine skrev:Øjne. De skal være blå. Jeg er lidt bange for mænd med brune øjne.

SÅ er det ikke kun mig? Fuck, folk ser mærkeligt på mig, når jeg siger det. Som om jeg er racist eller sådan noget. Jeg synes bare brune øjne er småcreepy. Uanset om man er kridhvid eller helt mørk. Resten af personen kan jeg sagtens finde smuk og tiltalende, men øjnene.. Jeg har det svært med det.
1
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 20. jun 2016, 00:03

Karkluden skrev:Jeg synes, det er enormt tiltalende, når mænd er gode med børn og "de svage grupper" (handicappede, svært psykisk og fysisk syge, misbrugere etc). Jeg er vild med, at min kæreste snart er pædagog, og brænder for at være der for mennesker, og jeg kan blive helt venne-forelsket i kollegaer (af begge køn), når de bare så tydeligt brænder for vores fag.
Jeg ville aldrig kunne med en Joachim B. Olsen-type. Det må jeg erkende. Jeg synes også, at Uffe Elbæk er tiltalende. På en lidt spacy måde, men tiltalende.

Jeg har et eller andet med falckreddere. De er lidt sådan en slags supermænd der lissom bare kører rundt og REDDER folk og yder omsorg på samme tid. Jeg har sommetider måtte videregive noget info, når de har hentet folk der er kommet til skade i byen, og jeg bliver sgu altid sådan lidt småfjalet. Mine garderobepiger sender også sommetider en service-sms, hvis jeg sidder ude i baglokalet. "Så er der falckreddere til dig i gaden!", bare så jeg lige kan komme ned og glo lidt :genert:
5
I'll stick with hell no's and headphones...
Karkluden

Indlægaf Karkluden » 20. jun 2016, 00:41

Aima skrev:
Karkluden skrev:Jeg synes, det er enormt tiltalende, når mænd er gode med børn og "de svage grupper" (handicappede, svært psykisk og fysisk syge, misbrugere etc). Jeg er vild med, at min kæreste snart er pædagog, og brænder for at være der for mennesker, og jeg kan blive helt venne-forelsket i kollegaer (af begge køn), når de bare så tydeligt brænder for vores fag.

Jeg har et eller andet med falckreddere. De er lidt sådan en slags supermænd der lissom bare kører rundt og REDDER folk og yder omsorg på samme tid. Jeg har sommetider måtte videregive noget info, når de har hentet folk der er kommet til skade i byen, og jeg bliver sgu altid sådan lidt småfjalet. Mine garderobepiger sender også sommetider en service-sms, hvis jeg sidder ude i baglokalet. "Så er der falckreddere til dig i gaden!", bare så jeg lige kan komme ned og glo lidt :genert:

Det har jeg også. Det kan jeg informere om, kan være temmelig upraktisk i mit job.. :lol: Fedt, de sender dig sms'er!
Så forestil dig at stå i uklædelig uniform, af og til med div kropsvæsker på dig, og skulle face dem. Godt man er afsat :D
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 20. jun 2016, 04:16

Karkluden skrev:
Fru Sunshine skrev:Øjne. De skal være blå. Jeg er lidt bange for mænd med brune øjne.

SÅ er det ikke kun mig? Fuck, folk ser mærkeligt på mig, når jeg siger det. Som om jeg er racist eller sådan noget. Jeg synes bare brune øjne er småcreepy. Uanset om man er kridhvid eller helt mørk. Resten af personen kan jeg sagtens finde smuk og tiltalende, men øjnene.. Jeg har det svært med det.

Nej. Jeg er virkelig utryg ved mænd med brune øjne. Især, hvis de er meget mørke - altså øjnene.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 20. jun 2016, 04:18

Nå ja: jeg er ret begejstret for musikeren.
1
Jammerdalen
Kort karma: 5
Likede indlæg: 34

Indlægaf Jammerdalen » 20. jun 2016, 07:32

Er brune øjne da normalt noget folk ikke finder tiltrækkende? :trist:
0
Lismaens
Kort karma: 87
Likede indlæg: 469

Indlægaf Lismaens » 20. jun 2016, 07:47

Jammerdalen skrev:Er brune øjne da normalt noget folk ikke finder tiltrækkende? :trist:

Brune øjne er the shit! :love:
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 20. jun 2016, 07:58

Jammerdalen skrev:Er brune øjne da normalt noget folk ikke finder tiltrækkende? :trist:

Det tror jeg da ikke. Jeg er bare utryg ved mænd med brune øjne. Det har sine årsager.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4295

Indlægaf Rapfisk » 20. jun 2016, 08:20

Lismaens skrev:

Brune øjne er the shit! :love:

This. Jo mørkere, jo bedre.
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
englishchannel
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1139

Indlægaf englishchannel » 20. jun 2016, 09:18

Talent, intelligens, ambitioner og succes. Samtlige fyre, jeg har datet, har været overachievers på den ene eller anden måde (undtagen min allerførste teenagekærlighed, men hans familie var til gengæld ekstremt rig (og det tændte jeg også på :D )).

Det betyder så ikke, at jeg falder for ethvert røvhul med penge og succes, men hvis han er et godt menneske som jeg nyder at være sammen med, gør ovenstående ham endnu mere tiltrækkende for mig.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10275

Indlægaf DetSorteCirkus » 20. jun 2016, 09:29

Udover det helt indlysende med at være et godt menneske kan jeg faktisk ikke komme i tanke om noget :gruble:
2
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Suzan
Kort karma: 8
Likede indlæg: 149

Indlægaf Suzan » 20. jun 2016, 09:32

Tilfældig rækkefølge :
Humor
Intelligens
Empati
Ansvarlighed
Hvilen i sig selv
0

Tilbage til "Forhold og sex"