Mit farvel

Åbent forum hvor alle kan deltage, også dig der ikke har oprettet en bruger.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 428
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6108

Re: Mit farvel

Indlægaf LadyFox » 21. jun 2016, 08:31

Skum! Ha' det lækkert ude i virkeligheden i hvert fald. :)
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 21. jun 2016, 08:36

Akehurst2 skrev:
Kommodedyret skrev:Nu skal vi lige huske på at vi kun får en side af historien.

Skum, jeg har selv prøvet at sidde i modtagerenden af en af dine svinere, og det var virkelig ikke sjovt. Jeg tvivler ikke på at du heller ikke dengang opfattede dig selv som retskaffen, selvom jeg oplevede det med et helt modsat fortegn.

Jeg siger ikke dette for at rippe op i fortiden eller for at for at tale grimt om dig, men der er jo altid mange sider af samme sag, og dette bør vi huske på før vi alle sammen falder bagover af forargelse :p

Nu kan jeg udmærket huske Skums indlæg i den pågældende tråd, og det var i den grad ikke nogen sviner. Hvis jeg havde fået en advarsel for det, kunne jeg faktisk også godt se mig selv forlade debatten. Det virker som det vildeste overkill.

Jeg husker det også glimrende og aldrig i mit livs skabte dage ville jeg så meget som have overvejet at den bemærkning kunne medføre en advarsel og jeg tror ærligt talt også jeg ville være blevet temmelig kontrær havde det været mig. Og specielt når man ser hvad der ellers bæres over med herinde.

Jeg kommer nu også til at savne Skums firnurligheder, indlæg med vid og egentligt også lidt den mavesurhed vi alle herinde kan få en snert af til tider :P.
3
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 161
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1493

Indlægaf Code71 » 21. jun 2016, 08:45

Ha det godt skum og pas på det der virkeligheds noget man har hørt så meget om
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 21. jun 2016, 08:45

Jeg har meget svært ved at tage Skums advarsel seriøst, når jeg tænker på for et par uger siden, hvor jeg gav en stikpille og skrev en anden debattør ikke var rigtig i hovedet. Jeg fik ikke en advarsel, blot en venlig henstilling om at tænke over hvordan jeg formulerer mig :lol:
2
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4286

Indlægaf Flora » 21. jun 2016, 08:54

Jeg synes også hævnrødt er barnligt og jeg synes det er en overreaktion fra moderationens side at give en advarsel på baggrund af den bemærkning. Også selvom det er blevet nævnt hvem der gav hævnrødt. Personligt ville jeg nok ikke have forladt debatten over det, men det må jo være op til den enkelte at vurdere.

Men tak for forklaringen Skum. Du vil blive savnet og forhåbentlig indser du på et tidspunkt du ikke kan undvære os og kommer tilbage :P. Hav det godt så længe :wave:
5
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 289
Likede indlæg: 2038

Indlægaf Marichen12 » 21. jun 2016, 08:58

Ha' det godt :wave2:
0
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9730

Indlægaf kidkomb » 21. jun 2016, 09:00

Jeg begræder din afgang, Skum :(
Jeg har mest lyst til, at sende dig et rødt med en tirade om, hvor over-dramatisk der er at skride, når vi andre altså lissom har brug for dig, nå!
Men jeg ville nok få en advarsel.
5
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 496
Likede indlæg: 1606

Indlægaf Spjaerten » 21. jun 2016, 09:16

Ej altså Skum

Du skulle ha brugt mig igen som rød kort pingpong makker så var det ikke kommet så vidt :kys:

Snøøøøøffffttttt
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 21. jun 2016, 09:17

Akehurst2 skrev:
Kommodedyret skrev:Nu skal vi lige huske på at vi kun får en side af historien.

Skum, jeg har selv prøvet at sidde i modtagerenden af en af dine svinere, og det var virkelig ikke sjovt. Jeg tvivler ikke på at du heller ikke dengang opfattede dig selv som retskaffen, selvom jeg oplevede det med et helt modsat fortegn.

Jeg siger ikke dette for at rippe op i fortiden eller for at for at tale grimt om dig, men der er jo altid mange sider af samme sag, og dette bør vi huske på før vi alle sammen falder bagover af forargelse :p

Nu kan jeg udmærket huske Skums indlæg i den pågældende tråd, og det var i den grad ikke nogen sviner. Hvis jeg havde fået en advarsel for det, kunne jeg faktisk også godt se mig selv forlade debatten. Det virker som det vildeste overkill.

Jeg har ikke selv set det pågældende indlæg, så jeg kan ikke deltage i diskussionen om hvorvidt en advarsel var berettiget eller ej. Jeg aner ikke engang hvilken debattør det drejer sig om.
Men jeg ville alligevel ikke tage stilling kategorisk, uden at få problematikken belyst fra flere sider.
2
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
EksSkum
Likede indlæg: 268

Indlægaf EksSkum » 21. jun 2016, 09:24

A_F: Moderatorerne prøver sikkert af bedste vilje at gøre debatten til et godt sted at være. Det skal det såmænd også nok være. Dem, der foretrækker en debat med de regler vil jo have det fremragende her. På samme måde som vandet altid lige passer til den pyt det ligger i, skal debatten her nok få lige de debattører den ønsker. Og jeg skal nok enten finde en anden eller klare mig uden. Jeg kan altid give mig til at skændes med mennesker i køen når jeg køber ind :)

Pixie: Advarslen skal jo tages så seriøst som sådan nogen altid skal. Jeg er gæst i andres hus og hvis de har bestemt at her bruger vi ikke kraftigere udtryk end "hestepranger", så kan det jo ikke nytte noget at jeg insisterer på at sige "styrvolt" eller "fusentast". Så må jeg forlade huset, inden nogen kommer til skade af min obsternasige opførsel.

Flora: Du har sikkert et mere mygt og omgængeligt temperament end mig. Det finder jeg meget sympatisk. Jeg kan simpelt hen ikke holde ud at skulle være SÅ afdæmpet og jeg vil få forhudsforsnævring i hele hovedet inden ugen er gået hvis jeg skal være her under det regelsæt.

Kidkomb: Slå dig bare løs - jeg er ret nærig med anmeldelserne. Bare du ikke kalder mig "styrvolt". Den slags finder vi os ikke i her.

Spjaerten: Shhhhhh - den første regel i rødt-kort-klubben er....for fanden, hvad var det nu den var? Jeg tror ikke jeg fik reglerne udleveret. Men i hvert fald var jeg ret begejstret for rødt-kort-klubben og vil anbefale alle at melde sig ind i rødt-kort-klubben.

Kommode: Indlægget er slettet, men eneste reelle forskel på hvad jeg har skrevet og det oprindelige indlæg er, at i mit oprindelige indlæg kunne man se hvem det var, der havde givet hævnrødt, fordi jeg havde citeret en, der havde spurgt "har I andre også fået en hævnrødbede fra Fusentasten".

Til jer andre; tak tak - jeg trives fortrinligt ude i virkeligheden og håber alle I andre også gøre det :)
2
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3965

Indlægaf Angelina » 21. jun 2016, 10:26

Sophies-mor skrev:
EksSkum skrev:at noget så vennesælt som "jeg synes hævnrødbeder er barnlige" skal føre til en advarsel

Uden at ville lave røre i andedammen, så synes jeg også, at det er overkill at få en advarsel for dét.
:gruble:

(gad vide, om det skal i signaturen og stå? :-D )

Jeg synes også det er totalt overkill ... og jeg ville nok ligesom Skum være skredet hvis det var mig.

Og så synes jeg det er noget moderator-teamet lige skal slå hovederne sammen og diskutere lidt, for der er intet mere trælst end over-moderation.
9
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2244

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 21. jun 2016, 11:51

DetSorteCirkus skrev:
Ennovy skrev:Jeg stemmer for en udskiftning af moderatorteamet :D

Er det virkelig nødvendigt at risikere at optrappe situationen med sådan en bemærkning?

Hvis det nu er dét man rent faktisk mener, så er det sgu da et udmærket sted at tage foreslå det - i en tråd der bunder i utilfredshed med moderator. Personligt synes jeg at man må vælge - enten er man moderator eller også er man debattør. Det giver ikke andet en bøvl, mistanke og frustrationer, når moderatorer tydeligt viser sympati og antipati overfor andre og i øvrigt tit selv skriver indlæg, og så i næste nu skal forestille at moderere neutralt.
9
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Stars
Kort karma: 32
Likede indlæg: 608

Indlægaf Stars » 21. jun 2016, 12:01

Advocatus-Diaboli skrev:
DetSorteCirkus skrev:
Ennovy skrev:Jeg stemmer for en udskiftning af moderatorteamet :D

Er det virkelig nødvendigt at risikere at optrappe situationen med sådan en bemærkning?

Hvis det nu er dét man rent faktisk mener, så er det sgu da et udmærket sted at tage foreslå det - i en tråd der bunder i utilfredshed med moderator. Personligt synes jeg at man må vælge - enten er man moderator eller også er man debattør. Det giver ikke andet en bøvl, mistanke og frustrationer, når moderatorer tydeligt viser sympati og antipati overfor andre og i øvrigt tit selv skriver indlæg, og så i næste nu skal forestille at moderere neutralt.

Så længe moderation er frivilligt, ulønnet arbejde, kan det vel ikke være anderledes.
Men måske man kunne fordele de forskellige undefora, så man kun modererer steder, man sjældent skriver selv.
2
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 816
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8445
Kontakt:

Indlægaf Ado » 21. jun 2016, 12:06

Ej, nu må det altså stoppe.

Jeg er med på, at det skal være rart at være herinde. Men vi er da for fanden både garvede debattører og voksne mennesker. Det er virkelig ikke nødvendigt med en sukkerglaseret debat. Man kan sagtens være uenige og på samme tid bevare respekten.
Hævnkort ER barnlige. Men de er faktisk ikke halvt så barnlige, som når en moderator stikker en advarsel på det grundlag. Ironisk nok.

Undskyld, men det er fandeme latterligt. Jeg har også oplevet moderatorer herinde, som i perioder virker meget lette at træde over tæerne. I en grad som man kun kan grine af. Men det er okay, når det er en moderator. Så må lunten godt være kort/tonen være fri for sukker?

Stop nu. Vi har endelig fået en fin debat op at køre. Lad nu være med at køre den i sænk med overmoderation.
Senest rettet af Ado 21. jun 2016, 12:18, rettet i alt 1 gang.
29
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4300

Indlægaf Rapfisk » 21. jun 2016, 12:42

Jeg synes, det er rart, at der modereres fra debatprofilen, så man ved, hvem der står bag.

Jeg synes også, at hævnrødt er barnligt, og jeg var glad for, at metadebatten om, hvem der fik rødt og hævnrødt, stoppede ret hurtigt (vist efter Skums indlæg).

Personligt kommer jeg også til at savne Skum, men jeg synes, moderatorerne gør et godt stykke arbejde, selv om de ikke er fejlfri. Jeg håber, at både de og vi debattører lærer af sagen her.
5
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:

Tilbage til "Åbent forum"