Mit farvel

Åbent forum hvor alle kan deltage, også dig der ikke har oprettet en bruger.
Akehurst2
Kort karma: 270
Likede indlæg: 4509

Re: Mit farvel

Indlægaf Akehurst2 » 23. jun 2016, 09:21

Advocatus-Diaboli skrev:
Allmost_Famous skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:
Du er mig bekendt heller ikke Y, så det er ikke dig jeg siger har fået gæsteprofil.

Men af ren nysgerrighed: Hvad havde du selv forventet konsekvensen var, når du sender et rødt kort med teksten "Nogle gange tænker jeg, at du egner dig bedre til at bo i en underjordisk bunker med en veldresseret abe som eneste kontakt"?

Der blev skrevet, at Y spørger om andre også har fået hævnere. Det var mig, der spurgte om det, og derfor antager jeg, at der refereres til mig. Det er vel ikke underligt?

Hvad jeg havde forventet, at konsekvensen var? Det havde jeg ærligt talt ikke skænket en tanke, for jeg var (og er) ret ligeglad. Det er vitterligt hvad jeg tænker om folk, der aktivt vælger at behandle folk sådan som du gjorde overfor TS i den tråd. Hun spurgte ganske enkelt om noget med kaffe med mælk, som på ingen måde lagde op til den nedladende opførsel fra din side.

Jeg svarede helt neutralt og faktuelt - hvilket en anden person også gjorde før mig, uden at der blev bitchet over det. Men da jeg svarede, blev personen tøsefornærmet, og trak offerkortet og spurgte om hun ved en fejl havde iført sig et idiotkostume. Jeg svarede ikke engang ja til det spørgsmål, men jeg fik alligevel 5 røde, heraf 2 med svinere for det. Du stod for den ene, Y for den anden. Y står pudseløjerligt nok for omkring 15 af mine røde kort. Nu har Y gæsteprofil.

Hvis du vitterlig mener, at det kan kaldes neutralt og faktuelt, så udstiller du en total mangel på forståelse for ordentlig kommunikation.
5
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2243

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 23. jun 2016, 09:32

Akehurst2 skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:
Allmost_Famous skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:
Du er mig bekendt heller ikke Y, så det er ikke dig jeg siger har fået gæsteprofil.

Men af ren nysgerrighed: Hvad havde du selv forventet konsekvensen var, når du sender et rødt kort med teksten "Nogle gange tænker jeg, at du egner dig bedre til at bo i en underjordisk bunker med en veldresseret abe som eneste kontakt"?

Der blev skrevet, at Y spørger om andre også har fået hævnere. Det var mig, der spurgte om det, og derfor antager jeg, at der refereres til mig. Det er vel ikke underligt?

Hvad jeg havde forventet, at konsekvensen var? Det havde jeg ærligt talt ikke skænket en tanke, for jeg var (og er) ret ligeglad. Det er vitterligt hvad jeg tænker om folk, der aktivt vælger at behandle folk sådan som du gjorde overfor TS i den tråd. Hun spurgte ganske enkelt om noget med kaffe med mælk, som på ingen måde lagde op til den nedladende opførsel fra din side.

Jeg svarede helt neutralt og faktuelt - hvilket en anden person også gjorde før mig, uden at der blev bitchet over det. Men da jeg svarede, blev personen tøsefornærmet, og trak offerkortet og spurgte om hun ved en fejl havde iført sig et idiotkostume. Jeg svarede ikke engang ja til det spørgsmål, men jeg fik alligevel 5 røde, heraf 2 med svinere for det. Du stod for den ene, Y for den anden. Y står pudseløjerligt nok for omkring 15 af mine røde kort. Nu har Y gæsteprofil.

Hvis du vitterlig mener, at det kan kaldes neutralt og faktuelt, så udstiller du en total mangel på forståelse for ordentlig kommunikation.

Her er hele indlægget i sin fulde længde: "Fordi der er kalorier i, og kalorieindtag feder, hvis man indtager mere end man forbrænder."

Hvis du vitterligt påstår at det indlæg er "nedladende opførsel", og ikke "neutralt og faktuelt", så er jeg bange for at du udstiller din egen manglende forståelse for kommunikation.

Her er i øvrigt hvad Aima svarede FØR mig: "Så altså ja, principielt feder cafe latté, men det gør alt kalorieholdigt jo sådan set, hvis man indtager mere, end man forbrænder."
14
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5875

Indlægaf Dikus » 23. jun 2016, 09:47

Vi har bedt jer om at tage spørgsmål omkring moderation i særskilt tråd hertil. Det bedes I respektere.

Dialogen omkring den konkrete moderation fortsætter nu i en tone, som vi ikke vil se.

Generelt er vi langt mere large omkring tonen, når det handler om vores moderation, men det stopper her.

Den konkrete sag er ikke op til afstemning. Som moderatorer har vi det fulde billede af, hvad der skete.
Og vi fastholder, at det skulle stoppes.
7

Tilbage til "Åbent forum"