Nååå nej, Disney samle-kort

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Muuh
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1276

Re: Nååå nej, Disney samle-kort

Indlægaf Muuh » 3. sep 2015, 04:53

Jeg har egentlig ikke noget problem med at sige nej til mine børn, men jeg synes faktisk denne situation er svær. For jeg kan sagsten forstå at han gerne vil være en del af fællesskabet.
Han har fået nogle få kort af hans kammerater, som han kom meget glad hjem og viste mig

Vi har snakket om det og han ved godt at vi ikke handler der, han vil så gerne have lov til at bruge sine egne penge der, så han kan få kort.

Jeg tror mange forældre er tilbøjelig til at handle der, for at få kort eller også forhører de sig hos familie og venner, som måske handler der.
1
Ved ikke at give op nåede selv sneglen Noahs ark
Brugeravatar
Stars
Kort karma: 32
Likede indlæg: 607

Indlægaf Stars » 4. sep 2015, 10:16

Muuh skrev:Jeg har egentlig ikke noget problem med at sige nej til mine børn, men jeg synes faktisk denne situation er svær. For jeg kan sagsten forstå at han gerne vil være en del af fællesskabet.
Han har fået nogle få kort af hans kammerater, som han kom meget glad hjem og viste mig

Vi har snakket om det og han ved godt at vi ikke handler der, han vil så gerne have lov til at bruge sine egne penge der, så han kan få kort.

Jeg tror mange forældre er tilbøjelig til at handle der, for at få kort eller også forhører de sig hos familie og venner, som måske handler der.

Det lød helt vildt, da jeg læste det første gang - man skal jo handle for 100 kr for at få en pakke.
Jeg kan så se i dag, at man kan købe en pakke kort for 5 kr. Det lyder mere rimeligt rent lommepengemæssigt.
0
Brugeravatar
Muuh
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1276

Indlægaf Muuh » 4. sep 2015, 11:03

Stars skrev:
Muuh skrev:Jeg har egentlig ikke noget problem med at sige nej til mine børn, men jeg synes faktisk denne situation er svær. For jeg kan sagsten forstå at han gerne vil være en del af fællesskabet.

Det lød helt vildt, da jeg læste det første gang - man skal jo handle for 100 kr for at få en pakke.
Jeg kan så se i dag, at man kan købe en pakke kort for 5 kr. Det lyder mere rimeligt rent lommepengemæssigt.

I går gik han selv i Menu for at pante flaske, så han kunne købe nogle kort.
Han kom meget glad hjem og fortalte at manden i kassen havde givet ham kortene i stedet for, så hjem kom han med 5 pakker kort og lidt over 50,-

Jeg har så taget det op med klassen og lærerne. Klasselæren ville gerne forbyde dem, da det faktisk skabte stor drama, så hun ville tage det op med resten af årgangen og hvis alle er enige, skriver de det på Intra. Hun var ret sikker på at de andre lærer ville bakke op om et forbud.
0
Ved ikke at give op nåede selv sneglen Noahs ark

Tilbage til "Generelt"