Kvinder og pæoner

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 199
Likede indlæg: 1321

Re: Kvinder og pæoner

Indlægaf Sophies-mor » 21. jun 2016, 21:04

Wizzze skrev:
Aima skrev:
Pityt skrev:
Aima skrev:Og det der ranunkel, lærte jeg for et par uger siden, fordi jeg har en ven, der skrev, at han havde sat tagrende op, så 'det ikke regnede ned i ranunklerne', jeg troede først, det var en eller anden vild metafor, men så googlede jeg 'ranunkel' og fandt ud af, det bare var en blomst, og at det han mente var, at han rent faktisk bare havde sat tagrender op.

Skuffelse på skuffelse over blomster der hedder noget sejt og bare viser sig at være blomster.

Ranunkel...det lyder lidt dirty. Sådan på "må jeg gramse på dine ranunkler"-måden :slem:

Exactly. Som sagt blev jeg også ret skuffet.

Jeg elsker debatten :love:

Kun her kan mit slet skjulte brokkeri over at være omgivet af lilla og lyserødt, udvikle sig til at handle om lyden af tulipaner (og jeg er enig, de har en helt speciel lyd :gruble: ) og så hvor dirty og sexy forskellige blomsternavne lyder :lol: Det kan man da kun elske :lun: :love2:

Amaryllis ? de damer :slem:

amaryllis er :lun:
0
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D
Lismaens
Kort karma: 77
Likede indlæg: 466

Indlægaf Lismaens » 21. jun 2016, 21:36

Sophies-mor skrev:
Wizzze skrev:
Aima skrev:
Pityt skrev:
Aima skrev:Og det der ranunkel, lærte jeg for et par uger siden, fordi jeg har en ven, der skrev, at han havde sat tagrende op, så 'det ikke regnede ned i ranunklerne', jeg troede først, det var en eller anden vild metafor, men så googlede jeg 'ranunkel' og fandt ud af, det bare var en blomst, og at det han mente var, at han rent faktisk bare havde sat tagrender op.

Skuffelse på skuffelse over blomster der hedder noget sejt og bare viser sig at være blomster.

Ranunkel...det lyder lidt dirty. Sådan på "må jeg gramse på dine ranunkler"-måden :slem:

Exactly. Som sagt blev jeg også ret skuffet.

Jeg elsker debatten :love:

Kun her kan mit slet skjulte brokkeri over at være omgivet af lilla og lyserødt, udvikle sig til at handle om lyden af tulipaner (og jeg er enig, de har en helt speciel lyd :gruble: ) og så hvor dirty og sexy forskellige blomsternavne lyder :lol: Det kan man da kun elske :lun: :love2:

Amaryllis ? de damer :slem:

amaryllis er :lun:

Amaryllis er 90'er plastikblomster i hjemmet! :D
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 519
Likede indlæg: 2406

Indlægaf Bøtte » 21. jun 2016, 21:49

Jeg elsker pæoner og bonderoser :love: Og danseprinsesse, det er ikke helt samme blomst, men de ligner hinanden meget.

De springer som regel ud til min fødselsdag, og derfor har min mor altid sat dem på bordet i den anledning. Og jeg får stadig en buket af dem til min fødselsdag :lun:
Faktisk skulle min brudebuket have bestået af pink bonderoser, men da vi blev gift i april, var det ikke sikkert de ville være pæne endnu, så det blev droppet igen.
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1814

Indlægaf Anilara » 21. jun 2016, 23:24

Blomster er generelt overvurderede.
0
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2393

Indlægaf Karkluden » 21. jun 2016, 23:35

Jeg synes, de er superkedelige, når de er sprunget ud. De er pæne, når de er lukkede.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Undtagelsen
Kort karma: 26
Likede indlæg: 257

Indlægaf Undtagelsen » 22. jun 2016, 03:24

Jeg læste overskriften som noget helt andet :lol:

https://m.youtube.com/watch?v=lUa4YwyopX4

Derudover er jeg med på den der friske sprøde knitren af tulipaner og også duften.
Pæoner kan min høfeber ikke rigtig med.
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6802

Indlægaf Daine » 22. jun 2016, 04:21

Jeg måtte Google pæoner og det er så lige gået op får mig, at jeg vist har dem i haven :gruble: Mden jeg er ikke så vilde med dem, blomsten er for voldsom og 'rodet'. Jeg er og bliver en dahlia pige :lun:
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1963

Indlægaf Mani » 22. jun 2016, 08:37

Altså jeg synes egentlig de fleste blomster er rigtig fine når de gror derude i haver og natur - men det er de færreste, jeg har brug for bliver plukket og taget ind. Og en buket fra blomsterhandleren er jeg helst fri for - lige som jeg ikke gider diverse potteplanter :genert:
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 296
Likede indlæg: 2986

Indlægaf vibbsen » 22. jun 2016, 09:27

Jeg elsker pæoner....Som jeg iøvrigt kalder bonderoser.

Jeg har en helt bed med dem i min have :love:
0
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1963

Indlægaf Mani » 22. jun 2016, 09:32

vibbsen skrev:Jeg elsker pæoner....Som jeg iøvrigt kalder bonderoser.

Jeg har en helt bed med dem i min have :love:

:blomst: Loen vi pynter med blomster og blade,
vi har georginer og bonderoser nok. :blomst:
3
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 287
Likede indlæg: 2164

Indlægaf Mulan » 22. jun 2016, 19:36

Jeg er så usofistikeret, at jeg ikke engang har en yndlingsblomst, men bare "synes de er så fine" - vild med flotte blomster, men jeg er nok mere i retning af Gumby, Monty Python i det domæne.
Billede
Misforstå mig ikke, jeg ÆLSKER at få blomster, jeg mangler bare et eller andet gen her.
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Utilregnelig
Kort karma: 9
Likede indlæg: 79

Indlægaf Utilregnelig » 22. jun 2016, 20:32

Wizzze skrev:Amaryllis ? de damer :slem:

Er det ikke sådan en slags kønssygdom?
2
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 328
Likede indlæg: 3677

Indlægaf Novella » 22. jun 2016, 20:42

Jeg er vild med pæoner. Og voldsomme roser. Og kæmpe buketter af påskeliljer og tulipaner. Og grene med blomster. Og lathyrus i overdådige mængder. Og rodede buketter fra grøftekanterne lige nu - lupiner osv. Og alle dahlierne, når de eksploderer i farver i efteråret.

Det er ikke bare pæoner :genert:

Bare ikke liljer. De lugter af lig og begravelse.
0
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 17
Likede indlæg: 535

Indlægaf catnip » 22. jun 2016, 21:04

En pæon er sådan en svulstig blomst, er den ikke? :slem:

Jeg synes pæoner er vanvittig smukke, og de er nok i min top 3 sammen med franske anemoner og min ubetingede øøøøndlingsblomst: solsikken :lun:
0
Brugeravatar
Fuck.exe
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1498

Indlægaf Fuck.exe » 22. jun 2016, 21:14

Wizze, for pokker, hvordan kan du have tid til at spekulere i blomster? Skal du aldrig arbejde? :D :lol:
1
Gulvaber er også mennesker.

Tilbage til "Generelt"