Kvinder og pæoner

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1156
Likede indlæg: 6806

Re: Kvinder og pæoner

Indlægaf Wizzze » 22. jun 2016, 21:20

Fuck.exe skrev:Wizze, for pokker, hvordan kan du have tid til at spekulere i blomster? Skal du aldrig arbejde? :D :lol:

Ikke om aftenen jo :D og du ville også spekulere over blomster hvis du kom hjem til lyserødt og lilla overalt!!
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Fuck.exe
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1498

Indlægaf Fuck.exe » 22. jun 2016, 21:23

Wizzze skrev:
Fuck.exe skrev:Wizze, for pokker, hvordan kan du have tid til at spekulere i blomster? Skal du aldrig arbejde? :D :lol:

Ikke om aftenen jo :D og du ville også spekulere over blomster hvis du kom hjem til lyserødt og lilla overalt!!

Control your woman, dammit!
1
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1156
Likede indlæg: 6806

Indlægaf Wizzze » 22. jun 2016, 21:25

Fuck.exe skrev:
Wizzze skrev:

Control your woman, dammit!

Har forsøgt i 8år, men har endnu ikke fundet knapperne, men jeg leder videre ;)
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1300

Indlægaf hotlips » 1. jul 2016, 06:20

Jeg elsker pæoner og vi har mange i haven,jeg har 3 store lige uden for soveværelsesvinduet, vi plukker dem ikke så tit for de blomstrer i forvejen kun i kort tid og det er endnu kortere hvis man tager dem ind.

Jeg elsker blomster og det kan redde mit humør når helbredet driller at gå ud og stikke næsen i mine store iris eller at en art jeg har ønsket mig længe sætter knopper, og det er ikke mange kvinder jeg har mødt der ikke bliver glad for at få en buket eller en plante der vil give smukke blomster i haven.

Inderne tror at planter giver liv og vitalitet til deres omgivelser, kaktus er dårlige for syge og gamle og blomster er nødvendige hvis man skal blive rask og have det godt og blomster der vokser på planten endnu er det der er stærkest.
Jeg tror de har ret og det er vel nærmest en form for spiritualitet der ligger i at have de her smukke levende eksistenser der kun er her kort og enhver heksebog med respekt for sig selv har et kapitel om blomstermagi.
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9230

Indlægaf Fru Sunshine » 2. jul 2016, 07:55

Pæoner er pæne, men den ultimative blomst er den ikke.
Her kan jeg ikke vælge mellem gerbera og solsikker.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Maanii
Kort karma: 8
Likede indlæg: 153

Indlægaf Maanii » 2. jul 2016, 15:44

De er utrolig smukke og lidt særlige fordi det i højere grad end mange andre blomster er en sæson ting.
0

Tilbage til "Generelt"