Skal DK have en afstemning om EU ?

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 249
Likede indlæg: 3508

Re: Skal DK have en afstemning om EU ?

Indlægaf Lemonella » 27. jun 2016, 16:29

FruitFly skrev:
Lemonella skrev:Morten Messerschmidt har så udtalt, at det er en af de sædvanlige flosker som kommer med jævne mellemrum, men der aldrig reelt bliver gjort noget ved.

Jeg er ikke bleg for at indrømme at Morten Messerschmidt har været temmelig begavet at høre på i forbindelse med Brexit. Jeg er oprigtigt talt imponeret.

Lige præcis. Hørte ham i morges i Go Morgen Danmark og jeg var også rimelig imponeret. Han var saglig og dokumenterende og kom med mange gode udtalelser.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
eks-Maupassant
Kort karma: 140
Likede indlæg: 2079

Indlægaf eks-Maupassant » 30. jun 2016, 12:14

FruitFly skrev:
Lemonella skrev:Morten Messerschmidt har så udtalt, at det er en af de sædvanlige flosker som kommer med jævne mellemrum, men der aldrig reelt bliver gjort noget ved.

Jeg er ikke bleg for at indrømme at Morten Messerschmidt har været temmelig begavet at høre på i forbindelse med Brexit. Jeg er oprigtigt talt imponeret.

han er mega dugtig.

hvis han nogen sinde faar moevet sig frem som partileder for et parti, saa vil han ha en OK chance for at blive statsminister IMO.

tror de har sendt ham til EU fordi Tulle er nervoes for at Messerschmidt stjaeler rampeluset fra ham. nu er der frem for ham 6 aar mere :-p
1
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2243

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 30. jun 2016, 14:29

amz8E02_460s.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"