Går du til tandlæge?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
gro71
Kort karma: 16
Likede indlæg: 228

Re: Går du til tandlæge?

Indlægaf gro71 » 27. jun 2016, 11:53

Efter at jeg som studerende ikke gik til tandlæge i 3-4 år og derfor måtte have en rodbehandling, der efterfølgende har generet mig i adskillige år, har kostet virkelig mange penge og endte med, at tanden her for nyligt blev trukket ud, har jeg i dén grad lært, at det ikke kan betale sig ikke at gå til tandlægen. Før udtrækningen blev jeg indkaldt til "syn" hvert halve år, men efter udtrækningen skal jeg kun afsted 1 gang om året, fordi jeg ikke har andre problemtænder.
0
Brugeravatar
Sukisaki
Kort karma: 32
Likede indlæg: 503

Indlægaf Sukisaki » 27. jun 2016, 14:27

De første par år efter jeg var flyttet hjemmefra var jeg ikke til tandlæge. Jeg tror ikke rigtig jeg tænkte over det.
Da en kæreste måtte have hevet 2 tænder ud, kom jeg i tanke om det igen, og efter tandlægens råd har jeg været en gang om året siden.
0
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1494

Indlægaf DenSyngendeLussing » 11. jul 2016, 14:38

Ja, det gør jeg da. En gang om året.
0
Blonderella
Kort karma: 21
Likede indlæg: 293

Indlægaf Blonderella » 12. jul 2016, 12:23

Jeg tog mig sammen og tog afsted her i april (sidste gang var november 2013).

Skulle bare have skiftet en fyldning der var lidt løs. Jeg ved ikke lige hvad de fik fucket op men den endte i en rodbehandling. De ville ikke høre på at min tand gjorde ondt efter behandlingen. Det var normalt at den ville være lidt øm. Men det var så blevet til en rodbehandling. Og med 3 uger imellem opstart og afslutning nåede min tand at knække. Så nu er det en krone oven i hatten.

En anden fyldning blev så på mystisk vis løs under en af de mange tandlæge besøg. Efter den blev skiftet har den også gjort ondt. Så. Det er nok en rodbehandling mere.

Jeg hader min tandlæge
0

Tilbage til "Livets forhold"