Tisser du i havet?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.

Tisser du i havet?

Ja
90
80%
Nej
22
20%

Afgivne stemmer: 112
Lilleluftballon
Kort karma: 13
Likede indlæg: 273

Re: Tisser du i havet?

Indlægaf Lilleluftballon » 4. jul 2016, 15:34

zembra1986 skrev:
Lilleluftballon skrev:Ej jeg er chokeret over at nogen kan finde på at gå op af vandet og hen på et toilet. Magen til vand-spild! Når jeg er på stranden går jeg da glad og gerne i vandet bare for at tisse.

Er det skrevet i en ironisk tone? :genert:

.....håber jeg da så sandelig

Hvorfor? Du står midt i et kæmpe toilet, men vælger at flytte dig, gå op på stranden og trække 10 l vand og noget papir ud - så dit tis kan ende samme sted...
1
Brugeravatar
zembra1986
Kort karma: 79
Likede indlæg: 1146

Indlægaf zembra1986 » 4. jul 2016, 15:36

Lilleluftballon skrev:
zembra1986 skrev:
Lilleluftballon skrev:Ej jeg er chokeret over at nogen kan finde på at gå op af vandet og hen på et toilet. Magen til vand-spild! Når jeg er på stranden går jeg da glad og gerne i vandet bare for at tisse.

Hvorfor? Du står midt i et kæmpe toilet, men vælger at flytte dig, gå op på stranden og trække 10 l vand og noget papir ud - så dit tis kan ende samme sted...

Fordi et toilet er beregnet til at man tisser på/i det??

Jeg er mumdlam over at man kan være decideret chokeret over at man bruger et toilet til det det er beregnet til :lol2:
0
Lilleluftballon
Kort karma: 13
Likede indlæg: 273

Indlægaf Lilleluftballon » 4. jul 2016, 16:20

zembra1986 skrev:
Lilleluftballon skrev:
zembra1986 skrev:

Fordi et toilet er beregnet til at man tisser på/i det??

Jeg er mumdlam over at man kan være decideret chokeret over at man bruger et toilet til det det er beregnet til :lol2:

Vel ikke mere end havet er beregnet til det? Jeg bruger jo også et toilet, men ikke i situationer hvor det er nemmere, ligeså hygiejnisk og ikke generer andre at jeg tisser et sted der ikke bruger vand og papir.

Der er da masser af ting der er beregnet til et formål som man fravælger at bruge?
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9236

Indlægaf Fru Sunshine » 5. jul 2016, 19:31

Det vil jeg absolut ikke indrømme.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3883

Indlægaf Delfin » 5. jul 2016, 19:50

Hvor skulle jeg ellers tisse :forvirret:

(hilsen delfinen )

Mit navn til trods bader jeg meget sjældent i havet, så jeg har ikke just for vane at gøre det, men mon ikke det er sket nogle gange
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1505

Indlægaf DenSyngendeLussing » 11. jul 2016, 14:36

Så skal det være fordi jeg er virkeligt trængende og der ikke er et toilet i nærheden, men jeg kan ikke huske, hvornår det skulle være sket. Jeg synes sgu det er ulækkert, men det er endnu mere ulækkert at tisse i badet. Uf, bare tanken om at stå og tisse ned af sig selv.
0
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 3019

Indlægaf vibbsen » 12. jul 2016, 19:49

Aima skrev:
Hah, jeg kan så til gengæld tisse bag selv den mindste busk, hvis det var nødvendigt. Jeg tror faktisk, det er lige før, jeg ville vælge dét, fremfor et vilkårligt, offentligt toilet. Altså hvis valget var et rastepladslokum og en velegnet busk, ville jeg nok ikke engang gide bruge tid på at tage bestik af toilettet, jeg ville bare vælge busken :D

Sådan har jeg det også.....Jeg kan tisse i havet/i søen/i badet. Men jeg har altså virkelig svært ved rastepladstoiletter...Især dem hvor man skal sidde direkte på en metalkumme.... :nerve: ...Faktisk har jeg engang siddet i snestorm, med min popo i en snedrive og tisset. Det var i Tyskland og jeg skulle virkelig-virkelig-VIRKELIG tisse...Men jeg skulle IKKE tisse på dét rastepladstoilet.
0
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO

Tilbage til "Livets forhold"