Mastercard

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Mastercard

Indlægaf ShuruQ » 2. sep 2015, 20:44

Jeg har prøvet Google :afro: .

Er der nogle af jer kloge hoveder der har opfanget noget om Mastercard er nede igen eller måske bare selv oplever problemer?

Mit virkede ikke i supermarkedet, forstod på ham i kassen at der havde været lidt problemer i dag, han bad mig gå over i hæveautomaten, den spyttede kortet ud med en besked om der ikke kunne oprettet forbindelse.

Alt rolig, for det sker jo. Men da jeg så senere ville benytte mig af mobilepay og også der oplevede problemer men fik den besked at beløbet enten var for højt (er det ikke, det ved) eller kortet var spærret, blev jeg alligevel lidt "gad vide". For det er en underlig besked at få, synes jeg, hvis det er Mastercard der er er nede. Kan jo ikke kontakte banken før i morgen og da alle de ting jeg kan finde på Google omkring nedbrud hos Mastercard er en måned (og ældre) gamle, tænkte jeg jeg kunne prøve at høre her.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3433

Re: Mastercard

Indlægaf HappyPaww » 2. sep 2015, 21:14

Prøv at ring til Nets - der er døgnåbent:
"For MasterCard, Maestro, Visa og American Express ring 44 89 27 50"
1
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Re: Mastercard

Indlægaf ShuruQ » 2. sep 2015, 21:26

HappyPaww skrev:Prøv at ring til Nets - der er døgnåbent:
"For MasterCard, Maestro, Visa og American Express ring 44 89 27 50"

Tak for det :) .

Ved jeg til en anden gang, man kan ringe dertil.

De har i øvrigt store problemer med hele Mastercardsystemet, som de selvfølgelig forsøger at løse, men de har dog ingen ide om hvornår man kan regne med det er oppe og køre igen,
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.

Tilbage til "Generelt"