Min vej mod vægt i balance

Akehurst2
Kort karma: 273
Likede indlæg: 4551

Re: Min vej mod vægt i balance

Indlægaf Akehurst2 » 30. aug 2016, 08:24

Smiling_Goat skrev:
Akehurst2 skrev:Cykling er godt til skånsom træning, der ikke belaster knæene, og i øvrigt rigtig fint til at træne baller.

Så det kunne være en mulighed for at både træne frem til operation og til genoptræning efter.

Tak for forslaget, men jeg får ondt bare af at gå og kan mærke det stamme i knæet ved hvert skridt, så jeg tør ikke dyrke motion, der kræver det mindste af knæet, før jeg har talt med kirurgen.

Har du hørt noget til eventuel operation? Og hvordan går det ellers med finde en god balance?
0
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5906

Indlægaf Smiling_Goat » 30. aug 2016, 08:35

Akehurst2 skrev:
Smiling_Goat skrev:
Akehurst2 skrev:Cykling er godt til skånsom træning, der ikke belaster knæene, og i øvrigt rigtig fint til at træne baller.

Så det kunne være en mulighed for at både træne frem til operation og til genoptræning efter.

Tak for forslaget, men jeg får ondt bare af at gå og kan mærke det stamme i knæet ved hvert skridt, så jeg tør ikke dyrke motion, der kræver det mindste af knæet, før jeg har talt med kirurgen.

Har du hørt noget til eventuel operation? Og hvordan går det ellers med finde en god balance?

Jeg valgte at prøve fysioterapi først, men terapeuten er ved at kaste håndklædet i ringen. Vi skal tale om hvorvidt vi skal fortsætte behandlingen, og jeg regner med, det ender med operation.

Vægten går det faktisk rigtig godt med. Jeg har svinget mellem 45,5 og 46,5, og det synes jeg er fint. Jeg er begyndt at have en ret god fornemmelse for, hvad jeg skal spise for at holde vægten.
0
Akehurst2
Kort karma: 273
Likede indlæg: 4551

Indlægaf Akehurst2 » 30. aug 2016, 08:41

Smiling_Goat skrev:Jeg valgte at prøve fysioterapi først, men terapeuten er ved at kaste håndklædet i ringen. Vi skal tale om hvorvidt vi skal fortsætte behandlingen, og jeg regner med, det ender med operation.

Vægten går det faktisk rigtig godt med. Jeg har svinget mellem 45,5 og 46,5, og det synes jeg er fint. Jeg er begyndt at have en ret god fornemmelse for, hvad jeg skal spise for at holde vægten.

Dejligt med fremskridt ift. vægten!

Så håber jeg bare, at knæet også snart kommer på plads :kys:
0
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5906

Indlægaf Smiling_Goat » 30. aug 2016, 08:50

Akehurst2 skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg valgte at prøve fysioterapi først, men terapeuten er ved at kaste håndklædet i ringen. Vi skal tale om hvorvidt vi skal fortsætte behandlingen, og jeg regner med, det ender med operation.

Dejligt med fremskridt ift. vægten!

Så håber jeg bare, at knæet også snart kommer på plads :kys:

Tak, det gør jeg også hehe
0
Petrix
Kort karma: 25
Likede indlæg: 118

Indlægaf Petrix » 30. aug 2016, 10:35

Hård styrketræning kombineret med sund og protein rig kost, vil være mit bud på at holde vægten i balance.
1
Brugeravatar
sansera
Kort karma: 6
Likede indlæg: 116

Indlægaf sansera » 18. nov 2016, 10:49

Smiling_Goat skrev:

Svømning kan være en god ting. det burde ikke belaste dit knæ og træner hele kroppen skånsomt.
2

Tilbage til "Sund og/eller slank"