Hvordan reagerede din krop da du stoppede med p-piller?

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Shmartiesh
Kort karma: 19
Likede indlæg: 105

Re: Hvordan reagerede din krop da du stoppede med p-piller?

Indlægaf Shmartiesh » 2. jul 2016, 21:11

OberstNasig skrev:Jeg har en aftale med en hudlæge om at jeg starter på et kradsbørstigt acne-middel, når jeg skal stoppe med mine p-piller. Jeg havde vanvittigt uren hud som teenager og voksen-acne lever i fuldt flor i vores familie. Jeg fik også mine p-piller pga. uren hud.

Men jeg glæder mig til at stoppe. Især håber jeg på en større sexlyst. Jeg bliver rigtig tændt 2-3 gange om året nu! Men har dog alligevel ugentlig sex, fordi det stadig er rart, men gud hvor ville jeg gerne opleve den sitren oftere.

Har det på samme måde. Har sex fordi det er rart men håber da det bliver noget jeg får mere lyst til når jeg stopper. :genert:
0
Brugeravatar
Lux
Kort karma: 1
Likede indlæg: 86

Indlægaf Lux » 7. jul 2016, 10:08

Jeg stoppede for nylig med mine piller, og det har været lidt af en rutsjebane :gisp:

- Først blev jeg mega lykkelig over alting og tudede hele tiden, fordi jeg tænkte på, hvor meget jeg elskede min kæreste
- Så blev jeg træt, fik hovedpine og følte det, som om jeg havde tømmermænd. Fik samtidig et par bumser på hagen.
- Til slut vendte det gradvist tilbage til et normalt leje. Jeg har aldrig haft acne eller lignende, men da jeg var på pillerne, fik jeg voldsomt mange urenheder både på ryg, bryst og endda skuldre. De er heldigvis på vej retur. Så for mig har et pillestop haft en positiv effekt på huden, hvilket jeg er meget glad for.

Derudover - som andre nævner - er sex langt bedre! Førhen føltes det som om, at mine orgasmer var "bedøvede", og nu kommer de bare med fuld hammer! Så jeg vender heller ikke retur til pillerne :lol:
0
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 167
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2576

Indlægaf Mi55y » 7. jul 2016, 10:58

Hmmm, det med sexlysten... Den fejler bestemt ikke noget i forvejen, så håber da ikke, at det bliver værre. Så bliver det jo ikke til at være i min krop!

Jeg har lige købt den pakke p-piller, der skal være den sidste. Så skal jeg bare lige finde ud af, om jeg hopper på spiral eller mini-piller i stedet...
0
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 70
Likede indlæg: 813

Indlægaf Maoam » 7. jul 2016, 11:23

Jeg stoppede med p-piller for to uger siden og skiftede til minipiller. Min hud er blevet pænere og jeg har også fået større sexlyst.
0
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 313
Likede indlæg: 5785

Indlægaf Animi » 7. jul 2016, 11:30

Jeg synes det er vildt at se hvor mange der har haft nedsat sexlyst med p-piller. Det oplevede jeg da heldigvis ikke da jeg var på dem
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 240
Likede indlæg: 2523
Kontakt:

Indlægaf Annione » 10. jul 2016, 20:02

Jeg stoppede med ppiller for 1,5 måned siden, efter at have taget ppiller i 14 år.
Jeg stoppede udelukkende fordi jeg skulle have noget medicin mod nervebetændelse, og de 2 typer medicin må man ikke tage samtidig.

Jeg har ikke haft én eneste bivirkning eller efter-reaktion. Min mens er kommet til tiden (og er væsentlig kraftigere) - men jeg har ikke de smerter, som jeg plejede at have en gang, så det er jo fantastisk.
0
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 240
Likede indlæg: 2523
Kontakt:

Indlægaf Annione » 10. jul 2016, 20:07

Mi55y skrev:Jer, der fik uren hud, havde I også det i puberteten? Jeg har nemlig aldrig haft uren hud, heller ikke som teenager, men frygter det da lidt ved p-pille-stop...

Jeg havde uren hud, helt ind til jeg blev omkring 30. Altså 10 år før ppiller og 10 år med ppiller. Ikke meget uren hud, men nok.
Og jeg har haft 3 bumser på hagen siden ppillestop (for 1,5 måned siden) - that's it.
1
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1506

Indlægaf DenSyngendeLussing » 18. jul 2016, 09:02

Det er snart flere år siden, men jeg mindes ikke, at der skete noget særligt. Jeg hverken tog på eller tabte mig, min hud var normal og min cyklus uændret. Jeg tog vistnok dem, der hed Gestonette.
0
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1506

Indlægaf DenSyngendeLussing » 18. jul 2016, 09:06

Nåja, og ændringer i sexlysten oplevede jeg heller ikke. Jeg har sgu altid været liderlig, både med og uden piller. :D
0

Tilbage til "Helbred"